Dat zijn dingen..., daar spot je niet mee!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef FdW het volgende:
Als er nu een collectant zou komen voor BANJ, zou ik toch een euro in de bus gooien.
Menselijkheid boven alles!![]()
![]()
![]()
Ze hebben alleen maar een ontslagronde voor Natasia aangevraagd.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Is er dan een onstlagronde tegen de rat aangevraagd? Ik dacht dat er een ontslagronde tegen Natasia was aangevraagd
Nee, er is geen ontslagronde aangevraagd voor Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Is er dan een onstlagronde tegen de rat aangevraagd? Ik dacht dat er een ontslagronde tegen Natasia was aangevraagd
Psies.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:21 schreef F1reB1rd het volgende:
SHE (Huub) heeft toch alleen zijn standaard ontslagaanvraag voor Natasja gedaan ?
BANJ zijn de vier onderdelen van de zeven zonden: Narcisme, hebzucht, vreetzucht en koppigheidquote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin nog meer te kotsen op Jaap dan op Brian trouwens. Wat een waanzinnig dom persoon is dat. Hij is de definitie van walgelijkheid.
IJdelheid is ook flink vertegenwoordigd hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
BANJ zijn de vier onderdelen van de zeven zonden: Narcisme, hebzucht, vreetzucht en koppigheid
Waaraan ik me erger bij hem is zijn overgewicht, ik walg daarvanquote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Prosac het volgende:
Jaap is een vieze meeloper.
Ik weet ook al wat mij zo aan hem ergert
1. Het meelachen om de "grapjes" van Brian
2. Zijn zeurderige manier van praten
3. Weeeeeeeeeeeet je
Neehee..... ze spelen het maar zo....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, wat zijn die gasten dom
Ja ze zijn echt heel dom.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, wat zijn die gasten dom
Nee weten wij ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:24 schreef schizolientje het volgende:
Dat gezijk over die ontslagrondes hou je nu de hele week bij dit clubje want ze kunnen nergens anders over praten of denken. En er gaat natuurlijk helemaal niemand uit donderdag
Hoort bij narcisme m.i.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
IJdelheid is ook flink vertegenwoordigd hoor
Absoluut oeverloos. Heeft totaal geen nut. Groep SHE doet dit soort dingen alleen om even zonder interruptie de waarheid te kunnen zeggen. BANJ doet dit met het waanidee dat dit nog zoden aan de dijk zet.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Mokum020 het volgende:
Krijgen we nou dat gezeik weer over die ontslagrondes..............ik dacht dat we er klaar mee waren..........![]()
en verder kunnen ze niks verzinnen....?
Je hebt gelijk, ik heb ze er trouwens even bijgezocht, maar ze komen wel tot 7 uit 7:quote:
Dat is al maanden zo. Maar ja laten ze toch lekker doodvallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:26 schreef Prosac het volgende:
BANJ ziet ook totaal geen mogelijkheid enigzins plezier te maken. Terwijl BNJ in kantoor weer druk bezig zijn wantrouwend te zijn en allerlei theorien de wereld ingooien, zie ik op de andere stream Huub en Eric heeeel relaxed plaatjes draaien.
Nogmaals, BANJ roept constant dat SHE druk bezig is met spelletjes, terwijl ze er zelf constant mee bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |