Zou mooi zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Nu moet Brian ook Eric nog achter de draaitafels vandaan zien te krijgen. Gaat ook niet lukken vrees ik
Thnxquote:Op zondag 18 maart 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat een mooie vergelijking............![]()
Ja, maar das niet de eerste keerquote:Op zondag 18 maart 2007 23:52 schreef FSR het volgende:
Poetst Japio nou de schone borden emt het vieze doekje ???
Die motorisch gestoorde Antilliaan moet overal zijn handen vanaf trekken. Als ik 'm af en toe zie draaien aan die knoppen heb ik medeleiden met z'n vrouwelijke seks-partners. Je kan mij niet wijs maken dat een vrouw het lekker vindt als een vent zo aan haar clit loopt te draaienquote:
Nee, das vies en niet eerlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ging met het smerige keukendoekje zogenaamd naar Eric. Leek me een perfecte smoes om het doekje voor later te bewaren. Het zal vanavond wel in het bed van Brian of Japio verdwijnen.
vraag het eens aan Amankrentebol... die heeft ervaring mee..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die motorisch gestoorde Antilliaan moet overal zijn handen vanaf trekken. Als ik 'm af en toe zie draaien aan die knoppen heb ik medeleiden met z'n vrouwelijke seks-partners. Je kan mij niet wijs maken dat een vrouw het lekker vindt als een vent zo aan haar clit loopt te draaien.
Ik kan me, afgaande op wat ik van Brian op dat gebied gezien heb, sowieso niet voorstellen dat als een vrouw al zo in de war is dat ze een eerste keer met hem heeft liggen rommelen dat hij dan überhaupt ooit nog bij haar in de buurt mag komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die motorisch gestoorde Antilliaan moet overal zijn handen vanaf trekken. Als ik 'm af en toe zie draaien aan die knoppen heb ik medeleiden met z'n vrouwlijke seks-partners. Je kan mij niet wijs maken dat een vrouw het lekker vindt als een vent zo aan je clit loopt te draaien.
Amanda's poort staat altijd openquote:Op zondag 18 maart 2007 23:55 schreef ruby het volgende:
Amanda vraagt waarom de poort openstaat....
Nieuwe bewoner?
Dan zal zijn tussenrug zometeen ook wel opspelen!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
Jaap krijgt ook last van z'n bovenrug.
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Waarom staat de poort open?"
Sylvia: "Dan kun je naar huis toe als je wilt. Dan hoef je er niet overheen te klimmen!"
Maar daar gaat hij zich toch helemaal niet mee bezig houden? Seks is toch alleen voor hem?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die motorisch gestoorde Antilliaan moet overal zijn handen vanaf trekken. Als ik 'm af en toe zie draaien aan die knoppen heb ik medeleiden met z'n vrouwelijke seks-partners. Je kan mij niet wijs maken dat een vrouw het lekker vindt als een vent zo aan haar clit loopt te draaien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Dan kun je naar huis toe als je wilt. Dan hoef je er niet overheen te klimmen!"
ik irriteer me eerder dan dat ik moet lachenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef Rudieh het volgende:
ben ik de enige die altijd moet lachen als Jaap zegt: "is ook"
Je hebt best kans dat je de enige bent die er altijd om moet lachen...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef Rudieh het volgende:
ben ik de enige die altijd moet lachen als Jaap zegt: "is ook"
hint naar jaap toe maar die dit snapt!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Villalux het volgende:
[..]
hint naar jaap toe maar die snapt dit niet!
snood plan, ik denk dat Eric die bedacht heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heel even een klein stukje terug in de tijd: Syllie is de goeiste!![]()
Maar zijn Huub en Eric nu bezig om Brainless structureel achter de DJ-tafel weg te houden?
Zou ik persoonlijk errug leuk vinden, om allerlei redenen.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Yollie het volgende:
Redactie kunnen we een beeld krijgen van Natasia en Brian, AUB
Waarschijnlijk om zichzelf moed in te drinken voordat ze weer met die Catweazle in bed duikt.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:57 schreef Borga het volgende:
Dat is een beste borrel die Amand inschenkt
Het alfabet.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:00 schreef solara4 het volgende:
wat las amanda daar
Dat is tactiek van de redactie. Anders krijgt SHE de informatie via brieven en kaarten.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Yollie het volgende:
Redactie kunnen we een beeld krijgen van Natasia en Brian, of mogen die altijd zonder cam roddelen?
Wat mij betreft is het een succes. Niet van het niveau Satanael, maar... absoluut lekker! (ik denk dat ze allebei iets meer muzikaal gevoel hebben.)quote:Op zondag 18 maart 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heel even een klein stukje terug in de tijd: Syllie is de goeiste!![]()
Maar zijn Huub en Eric nu bezig om Brainless structureel achter de DJ-tafel weg te houden?
Zou ik persoonlijk errug leuk vinden, om allerlei redenen.![]()
Inderdaad, en vooral vanavond eerder tegen Brainless. En net nu weerquote:
Nasty is in de slaapkamer....Brainless zit bij de Buren te bewerkstelligen dat ie slaappillen krijgt..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Yollie het volgende:
Redactie kunnen we een beeld krijgen van Natasia en Brian, of mogen die altijd zonder cam roddelen?
hahahahahahahahhaquote:Op zondag 18 maart 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet voor haar zelf, volgens mij voor Huub en Errrrricquote:Op maandag 19 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om zichzelf moed in te drinken voordat ze weer met die Catweazle in bed duikt.
Jeuzus.. ik ben inderdaad nog een nacht te lang doorgegaan, omdat die Satan echt te lekker stond te draaien. Nu is de muziek best ok, mixtechnisch bagger natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het een succes. Niet van het niveau Satanael, maar... absoluut lekker! (ik denk dat ze allebei iets meer muzikaal gevoel hebben.)
De muzikale smaak van Eric bevalt mij zeerquote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het een succes. Niet van het niveau Satanael, maar... absoluut lekker! (ik denk dat ze allebei iets meer muzikaal gevoel hebben.)
van Huub weet ik het niet zo zeker. Ik leef verder wel met een vooroordeel dat homo's over het algemeen uitstekende DJs zijn (jaja, discriminatie - me reet)quote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nou de overgang zojuist was wel prettig...........quote:Op maandag 19 maart 2007 00:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jeuzus.. ik ben inderdaad nog een nacht te lang doorgegaan, omdat die Satan echt te lekker stond te draaien. Nu is de muziek best ok, mixtechnisch bagger natuurlijk![]()
Inderdaad, het lijkt erop dat ze er voor gaat. Weet ook niet waarom maar ze straalt het uit......quote:Op maandag 19 maart 2007 00:03 schreef Ashrak het volgende:
Het "hardere" spel lijkt Sylva toch ook wel te liggen.
Wel leuk, want dan kan het spel gewoon nu echt gaan beginnen.
Jemig dat wordt weer sex vanavond.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:57 schreef Borga het volgende:
Dat is een beste borrel die Amand inschenkt
Dat bedoel ik .quote:Op maandag 19 maart 2007 00:07 schreef FSR het volgende:
Ik se: Ik hou d'r van......
Tuurlijk, Bwian is pissedquote:Op maandag 19 maart 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jemig dat wordt weer sex vanavond.![]()
De redactie heeft niet meer dan die zelfde vier streams die wij hebben?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia laat een foto van haar vader zien aan Amanda en Natasia en wil niet dat het op camera komt. De redactie doet wat ze vraagt.
Misschien dat ze nu voelt dat Eric goed in het groepje past en het steeds hechter en sterker wordt dat ze nu meer kan laten zien. De zekerheid dat Huub en Eric haar blijven steunen heeft ze in ieder geval.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt erop dat ze er voor gaat. Weet ook niet waarom maar ze straalt het uit........
dat is respectquote:Op maandag 19 maart 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia heeft -zo te zien- goede afspraken met de regie. Zojuist kwam de foto van haar vader niet in beeld. Als ze zich gaat verkleden komt ze nooit in beeld, onder de douche blijft de camera weg.
En deze zijn wel komisch......quote:Op maandag 19 maart 2007 00:09 schreef Loserkid het volgende:
Hoe Geer en Goor daar ook staan te draaien met die zonnebrillen op haha
En zo is het; negeren en scheren die hapquote:
Maar wel meer camera-posities, die ze zoudfen kunnen selecteren voor die 4 streams. In dit geval hielden ze de close-up van haar bed duidelijk weg.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:08 schreef demins het volgende:
[..]
De redactie heeft niet meer dan die zelfde vier streams die wij hebben?![]()
Hij is namelijk agressief. In plaats van slaan dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jemig dat wordt weer sex vanavond.![]()
En terecht. Dit is minstens 2 x zo goed als wat Breien ooit heeft laten horen (dit nummer is alleen wel wat minder).quote:Op maandag 19 maart 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
Brian wil weten welke cd er op staat...zo goed heeft hij nog nooit gedraaid..
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Ach Brain mist Jaap..............hoe hartverwarmend..........
eerder hartverzakkend.....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Ach Brain mist Jaap..............hoe hartverwarmend..........
BAH hij stond ook al tegen de spiegel op ofzo......quote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
Brian "zit" Jaap te zoeken als een malle.
"Ikke misse jou" "waar blijf je nou?"
Is die gozer niet lekker bij z'n kersenpit ofzo?
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef demins het volgende:
Hoezo narcist?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/ScreenShot024.jpg]afbeelding][/url]
ah, jajaja, weg met die etterquote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef demins het volgende:
Hoezo narcist?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/ScreenShot024.jpg]afbeelding][/url]
Ja, daar heeft hij ook al zijn beklag over gedaan tegen Sylvia. Als hij het nou eens tegen Natasia zou zeggen!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is boos...... hij heeft op z'n donder gekregen van Natasia !
Voor een behandeling in het Pieter Baan, geef ik ook een eurootje voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef FdW het volgende:
Als er nu een collectant zou komen voor BANJ, zou ik toch een euro in de bus gooien.
Menselijkheid boven alles!![]()
![]()
![]()
HIj kwam met iets rammelends in zijn zak terug. Volgens mij een potje pillen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
Hier klopt iets niet........voordat Brian bij de buren was was hij para door Sylvia...
nu lijkt het wel of ie gesnoven heeft of een pilletje heeft gekregen....![]()
Ze hebben de Valium vermalen.... dat snuift makkelijkerquote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
Hier klopt iets niet........voordat Brian bij de buren was was hij para door Sylvia...
nu lijkt het wel of ie gesnoven heeft of een pilletje heeft gekregen....![]()
Nou ik vind hem nu wartaal uitslaan maar dat doet ie altijd.....dus dat is niks vreemds...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben de Valium vermalen.... dat snuift makkelijker![]()
Vergeet het maar Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
En Brian denkt dat Huub nu Eric gaat verraden
Brian denkt wel vaker vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
En Brian denkt dat Huub nu Eric gaat verraden
Werkt dat zo?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap snappen het niet. SHE stemmen alledrie op bv Brian. BAN mag niet op dezelfde persoon stemmen, want ze hebben ieder een ontslagronde voor een ander aangevraagd. Dus SHE krijgt bv Natasia op de stoel.
Slimme man jijquote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap snappen het niet. SHE stemmen alledrie op bv Brian. BAN mag niet op dezelfde persoon stemmen, want ze hebben ieder een ontslagronde voor een ander aangevraagd. Dus SHE krijgt bv Natasia op de stoel.
Zijn ze niet vergeten, ze gaan uit van een 3-3 - wat het ook zal worden, het is een zinloze ontslagronde komende donderdag. 2 weken erna wordt het wel weer interessant, is Jaap aan de beurtquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Tissik het volgende:
Ze vergeten dat Jaap niet mee mag stemmen. Wat een sukkels. Het is niet 3 tegen 4, maar 3 tegen 3.
Psies, een paar cossen geleden, schreef ik dat ook al. BANJ is echt oliedom.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad. Met dat trage (en walgelijk) lichaam loopt hij áltijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef Prosac het volgende:
Jaap: Alles wat wij bedenken, dat bedenkt Huub ook. (andersom lul)
Dat zijn dingen..., daar spot je niet mee!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef FdW het volgende:
Als er nu een collectant zou komen voor BANJ, zou ik toch een euro in de bus gooien.
Menselijkheid boven alles!![]()
![]()
![]()
Ze hebben alleen maar een ontslagronde voor Natasia aangevraagd.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Is er dan een onstlagronde tegen de rat aangevraagd? Ik dacht dat er een ontslagronde tegen Natasia was aangevraagd
Nee, er is geen ontslagronde aangevraagd voor Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Is er dan een onstlagronde tegen de rat aangevraagd? Ik dacht dat er een ontslagronde tegen Natasia was aangevraagd
Psies.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:21 schreef F1reB1rd het volgende:
SHE (Huub) heeft toch alleen zijn standaard ontslagaanvraag voor Natasja gedaan ?
BANJ zijn de vier onderdelen van de zeven zonden: Narcisme, hebzucht, vreetzucht en koppigheidquote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin nog meer te kotsen op Jaap dan op Brian trouwens. Wat een waanzinnig dom persoon is dat. Hij is de definitie van walgelijkheid.
IJdelheid is ook flink vertegenwoordigd hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
BANJ zijn de vier onderdelen van de zeven zonden: Narcisme, hebzucht, vreetzucht en koppigheid
Waaraan ik me erger bij hem is zijn overgewicht, ik walg daarvanquote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Prosac het volgende:
Jaap is een vieze meeloper.
Ik weet ook al wat mij zo aan hem ergert
1. Het meelachen om de "grapjes" van Brian
2. Zijn zeurderige manier van praten
3. Weeeeeeeeeeeet je
Neehee..... ze spelen het maar zo....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, wat zijn die gasten dom
Ja ze zijn echt heel dom.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, wat zijn die gasten dom
Nee weten wij ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:24 schreef schizolientje het volgende:
Dat gezijk over die ontslagrondes hou je nu de hele week bij dit clubje want ze kunnen nergens anders over praten of denken. En er gaat natuurlijk helemaal niemand uit donderdag
Hoort bij narcisme m.i.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
IJdelheid is ook flink vertegenwoordigd hoor
Absoluut oeverloos. Heeft totaal geen nut. Groep SHE doet dit soort dingen alleen om even zonder interruptie de waarheid te kunnen zeggen. BANJ doet dit met het waanidee dat dit nog zoden aan de dijk zet.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Mokum020 het volgende:
Krijgen we nou dat gezeik weer over die ontslagrondes..............ik dacht dat we er klaar mee waren..........![]()
en verder kunnen ze niks verzinnen....?
Je hebt gelijk, ik heb ze er trouwens even bijgezocht, maar ze komen wel tot 7 uit 7:quote:
Dat is al maanden zo. Maar ja laten ze toch lekker doodvallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:26 schreef Prosac het volgende:
BANJ ziet ook totaal geen mogelijkheid enigzins plezier te maken. Terwijl BNJ in kantoor weer druk bezig zijn wantrouwend te zijn en allerlei theorien de wereld ingooien, zie ik op de andere stream Huub en Eric heeeel relaxed plaatjes draaien.
Nogmaals, BANJ roept constant dat SHE druk bezig is met spelletjes, terwijl ze er zelf constant mee bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |