BAH hij stond ook al tegen de spiegel op ofzo......quote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
Brian "zit" Jaap te zoeken als een malle.
"Ikke misse jou" "waar blijf je nou?"
Is die gozer niet lekker bij z'n kersenpit ofzo?
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef demins het volgende:
Hoezo narcist?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/ScreenShot024.jpg]afbeelding][/url]
ah, jajaja, weg met die etterquote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef demins het volgende:
Hoezo narcist?
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/ScreenShot024.jpg]afbeelding][/url]
Ja, daar heeft hij ook al zijn beklag over gedaan tegen Sylvia. Als hij het nou eens tegen Natasia zou zeggen!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is boos...... hij heeft op z'n donder gekregen van Natasia !
Voor een behandeling in het Pieter Baan, geef ik ook een eurootje voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef FdW het volgende:
Als er nu een collectant zou komen voor BANJ, zou ik toch een euro in de bus gooien.
Menselijkheid boven alles!![]()
![]()
![]()
HIj kwam met iets rammelends in zijn zak terug. Volgens mij een potje pillen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
Hier klopt iets niet........voordat Brian bij de buren was was hij para door Sylvia...
nu lijkt het wel of ie gesnoven heeft of een pilletje heeft gekregen....![]()
Ze hebben de Valium vermalen.... dat snuift makkelijkerquote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
Hier klopt iets niet........voordat Brian bij de buren was was hij para door Sylvia...
nu lijkt het wel of ie gesnoven heeft of een pilletje heeft gekregen....![]()
Nou ik vind hem nu wartaal uitslaan maar dat doet ie altijd.....dus dat is niks vreemds...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben de Valium vermalen.... dat snuift makkelijker![]()
Vergeet het maar Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
En Brian denkt dat Huub nu Eric gaat verraden
Brian denkt wel vaker vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
En Brian denkt dat Huub nu Eric gaat verraden
Werkt dat zo?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap snappen het niet. SHE stemmen alledrie op bv Brian. BAN mag niet op dezelfde persoon stemmen, want ze hebben ieder een ontslagronde voor een ander aangevraagd. Dus SHE krijgt bv Natasia op de stoel.
Slimme man jijquote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap snappen het niet. SHE stemmen alledrie op bv Brian. BAN mag niet op dezelfde persoon stemmen, want ze hebben ieder een ontslagronde voor een ander aangevraagd. Dus SHE krijgt bv Natasia op de stoel.
Zijn ze niet vergeten, ze gaan uit van een 3-3 - wat het ook zal worden, het is een zinloze ontslagronde komende donderdag. 2 weken erna wordt het wel weer interessant, is Jaap aan de beurtquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef Tissik het volgende:
Ze vergeten dat Jaap niet mee mag stemmen. Wat een sukkels. Het is niet 3 tegen 4, maar 3 tegen 3.
Psies, een paar cossen geleden, schreef ik dat ook al. BANJ is echt oliedom.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad. Met dat trage (en walgelijk) lichaam loopt hij áltijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef Prosac het volgende:
Jaap: Alles wat wij bedenken, dat bedenkt Huub ook. (andersom lul)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |