dan nog waren de verkeerde tegels geleverd toch? Hier kun je gewoon helemaal niets aan doen en is gewoon dom van het tegelbedrijf... Misschien had je het dan eerder gemerkt.. maar dan nog zou het aan de situatie niets veranderen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:37 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien had ik toch maar zelf moeten gaan klussen
Heb je deze ook geprobeerd: http://www.meestersmeets.nl/ ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Nog 1 klein muurtje in de badkamer (wat betekent dat we de douche niet kunnen gebruiken) en het toilet.
Inderdaad is het mogelijk om het later af te laten tegelen en voorlopig alleen het bad te gebruiken, maar we zijn even onze opties aan het bekijken. We kunnen ook de verhuizing een week uitstellen, bijvoorbeeld.
Ik heb inmiddels 3 mailtjes naar tegelwinkels hier in de buurt verstuurd met de vraag of ze zit op korte termijn kunnen leveren.
We kijken even hoe of wat.
en dan zaten we er in 2020 nog nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan nog waren de verkeerde tegels geleverd toch?
Jij bent dus net zo goed met klussen als Peaceman begrijp ik??quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dan zaten we er in 2020 nog niet
Ik weet niet hoe goed peaceman is, maar schaap is een superklusserquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent dus net zo goed met klussen als Peaceman begrijp ik??
Peaceman is niet echt een klusserquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed peaceman is, maar schaap is een superklusser
Nou, hij heeft in het huidige huidje zelf aan de afvoerbuizen voor de wasmachine geklust om te zorgen dat we uberhaupt water konden afvoeren en daar hebben we in een half jaar tijd geen problemen mee gehad
Van 1 tegelhandel heb ik antwoord gekregen dat zij het ook niet op korte termijn kunnen leveren. Kennelijk gaat 'Italie" dicht en dus kunnen ook zij het pas over enkele weken leveren.
We wachten nog even verder af
Tekeningen voor de dakopbouw zijn af en naar de aannemer, dus daar kan iig mee gestart worden
Lijken een beetje op Mosa tegels. Die tegels van de badkamer bedoel ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet wat muuretto is. Kan het ook op google niet vinden.
In ieder geval worden alle muren zo getegeld en op de grond komen donkerdere tegels van 60x60.
vooralsnog niets gehoord over een boete gelukkigquote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef Charisma het volgende:
even alles bijgelezen , nu weet iik ook dat de dakopbouw weer weg is, hebben jullie geen boete gehad omdat jullie al begonnen waren zonder vergunning?
ik ben zooo benieuwd hoe het verder binnen uitziet
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:45 schreef miss_sly het volgende:
...
De gordijnen loopt ook nog niet optimaal: de stof de we hebben uitgezocht kan niet worden gevoerd. Dat is voor ons wel essentieel, want het is voor de slaapkamer en die moet wel echt goed verduisterd kunnen worden. Er wordt nog nagekeken of de andere leverancier (die toevallig exact dezelfde stof in hun assortiment heeft zitten) wellicht wel deze stof voert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |