Wijst een welstandscommissie het plan af, dan kun je opnieuw beginnen met de procedure.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vrij vervelend dus
En het aantal aanvragen/pogingen is ongelimiteerd? Op jullie geduld en geld na natuurlijk..
Das mooi!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Badkamer is besteld
Nieuwe aannemer die waarschijnlijk volgende week gaat starten en die zegt dat hij gaat proberen dat we in juli kunnen verhuizen
Nu komt de tijd dat ik echt voortgangsfoto's kan maken en posten en we langzaam een huis kunnen zien verschijnen!
Dat is goed nieuws zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Badkamer is besteld
Nieuwe aannemer die waarschijnlijk volgende week gaat starten en die zegt dat hij gaat proberen dat we in juli kunnen verhuizen
Nu komt de tijd dat ik echt voortgangsfoto's kan maken en posten en we langzaam een huis kunnen zien verschijnen!
gemak dient de mens!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef miss_sly het volgende:
Het zou geweldig zijn als we dan kunnen verhuizenSchaap gaat eind juli een week naar Seattle en ik hoop echt dat ik dan in ons nieuwe huisje zit, zodat ik al echt van ons paleisje kan genieten
qu, dan is alles gedaan, we hoeven alleen te poetsen en te verhuizen en ook daar schakelen we mensen voor in
Decadent hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef miss_sly het volgende:
Het zou geweldig zijn als we dan kunnen verhuizenSchaap gaat eind juli een week naar Seattle en ik hoop echt dat ik dan in ons nieuwe huisje zit, zodat ik al echt van ons paleisje kan genieten
qu, dan is alles gedaan, we hoeven alleen te poetsen en te verhuizen en ook daar schakelen we mensen voor in
Wauw!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Van morgen om 8 uur belde de aannemer al: hij is vanmiddag klaar met wat werkzaamheden, zei hij
Ik ben benieuwd, misschien vanavond al een aantal nieuwe foto's waar echt verandering of vooruitgang op te zien is
Das best frustrerend, je eigen huis niet in kunnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:07 schreef miss_sly het volgende:
We wilden net even naar het huis gaan kijken, en nieuwe foto's maken, maar helaas konden we er niet in
Onze nieuwe aannemer heeft heel goed al een deur gemaakt naar onze verdieping, zodat anderen er niet in kunnen, maar wij hebben er nog geen sleutel van. Hij heeft gisteren laat in de middag nog gebeld, maar ik had geen tijd om op te nemen of terug te bellen, dus waarschijnlijk heb ik toen de gelegenheid gemist om de sleutel te kunnen krijgen...
En ik ben zooo nieuwsgierig!! Schaap was gistermorgen even daar en zei dat er met 6 man hard gewerkt werdDan is het niet gek als ze snel eea klaar hebben toch? Ik wil het ziiieen
nog niet geverfd dus?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
de 'babykamer'is gestucadoord
binnenkort foto's
Als het al wel geverfd was zou mijn vraag zijn welke kleur danquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:38 schreef miss_sly het volgende:
Tsss, het gaat al zo hard en jij vindt dat het nog niet snel genoeg gaat
Nou, maar op die vraag heb ik al antwoord: wit!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het al wel geverfd was zou mijn vraag zijn welke kleur dan
Maar het is zeker mooi dat het op schiet!
Okquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, maar op die vraag heb ik al antwoord: wit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |