Dat hebben we al in de huiskamerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef KonnieKipke het volgende:
gaaf, wat een ruimte
Ik zou een dedicated home cinema bouwen op het dak..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef Wampi het volgende:
oo, een slaapkamer met een glazen dak, wat open kan zodat je sterren kan kijken uit je bed.. dat lijkt mij nou gaaf! en dan inderdaad een inloopkast ernaast, en dan nog ruimte waar je binnen kan relaxen en van vrij uitzicht kan genieten.. gaaf hoor, zo'n zelf in te delen appartement!!!
een beetje dromen moet kunnen :p. en ook zonder dat dak lijkt het me een gaaf appartement!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:28 schreef osho het volgende:
[..]ja leuk
maar eerst een winnend lot in de staatsloterij
Dromen is erg leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef Wampi het volgende:
[..]
een beetje dromen moet kunnen :p. en ook zonder dat dak lijkt het me een gaaf appartement!
Een grote glazen koepel moet er toch echt wel inzitten, zou zonde zijn als dat niet gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dromen is erg leukDus dat doen we ook van harte!
Maar aangezien het nu voor het echie is, moeten we ook even reeel zijn met wat we allemaal bedenken. Onze fantasie is zo rijk, dat krijgen we echt zonder winnend lot allemaal niet gerealiseerd![]()
De slaapkamer zoals jij het voorstelde klinkt inderdaad geweldig!
is wel tof inderdaad....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef WebForce het volgende:
[..]
Een grote glazen koepel moet er toch echt wel inzitten, zou zonde zijn als dat niet gaat gebeuren!
tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef Roomsoesje het volgende:
Gooi je ook even een jacuzzi op het dak voor wat ontspannende bubbeluurtjes![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een nieuw appartement gekocht. Na enig zoeken en een paar schijnbewegingen zijn we nu helemaal verliefd en hebben we het koopcontract getekend. De hypotheek wordt nu rondgemaakt en ergens rond 1 mei zal delevering plaatsvinden.
Het is een appartement op de 3e, tevens bovenste, verdieping van een oud pandje (1910) dat op dit moment van binnen volledig gesloopt wordt.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef AnneX het volgende:
Dan heb ik nog een link voor je http://www.kamerensuite.nl/
Bedoel je dit ?
De binnenkant had weinig moois zoals het ingedeeld was en het was bovendien erg onhandig ingedeeld. Bovendien was het allemaal niet meer mooi en ook niet goed te herstellen. Dus sloop en opnieuw bouwen is de beste methode.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:22 schreef Walrik het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom toch weer slopen? als t moet vanwege rot, soit. Maar dat eeuwige gesloop altijd om niks..zonde vind ik het van dat "oude pandje."![]()
Wauw! Dat ziet er echt schitterend uitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef AnneX het volgende:
Bedoel je dit ?
Oehquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef AnneX het volgende:
Bedoel je dit ?
Hoi miss_sly,quote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een nieuw appartement gekocht. Na enig zoeken en een paar schijnbewegingen
ging over ander appartement. op dit appartement zit geen erfpacht, is eigen grondquote:Op zondag 1 april 2007 00:21 schreef Reese het volgende:
[..]
Hoi miss_sly,
Gefeliciteerd met de koop van jullie appartement!
Ik was benieuwd hoe het was afgelopen met dit topic: Erfpacht: afkoop of per jaar betalen of ging dat over een ander appartement?
de masterbedroom boven was trouwens ook mijn idee meteen toen ik de casco tekening zag. Je eetkamer boven is niet praktisch. dwz dat je niet met het eten vab benede naar boven gaat slepen. En de slaapkamer boven is de meest logische oplossing omdat je die ruimte redelijk continu gebruikt. aardoor je in de winter(als je nit meer buiten zit) een loze ruimte aan het verwarmen bent...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:59 schreef osho het volgende:
weer een nieuw idee voor de indeling
[afbeelding]
en dan op het dakterras nog de masterbedroom met grote badkamer
beneden nu kamer en suite, met grote woonkeuken, twee kleine kamertjes en een klein badkamertje met douche en wastafel, apart toilet.
boven slaapkamer, badkamer met bad, wastafel en douche, kastenwand en plaats voor verwarmingsketel, wasmachine, wasdroger
[afbeelding]
Beschouw je bij deze maar als uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef NieTTus het volgende:
Volgens mij gaat het echt super worden! Ben bijna jaloers![]()
![]()
Kom graag eens kijken als het af is![]()
![]()
![]()
Idd een dakkapel hier aan de achterkant (uit het zicht) mocht niet maar an de voorkant in het zicht welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:30 schreef Isegrim het volgende:
De welstandscommissie is kut. Die mogen ze van mij heel hard afschaffen.
Men zegt wel eens: je moet aanvragen wat je niet wilt. Dan kun je bij de 2de keer je eigenlijke plan indienen en wordt het goedgekeurd....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd een dakkapel hier aan de achterkant (uit het zicht) mocht niet maar an de voorkant in het zicht wel.
das beter!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gebeld met het stadsdeel en het blijkt dat het advies van Welstand niet bindend is!
Ze gaan nu onze bouwplannen bespreken in het bouwberaad, en kijken of ze het advies naast zich neer gaan leggen. Dat is kennelijk iets dat vaker gebeurt en hij acht de kans redelijk aanwezig dat ze dat nu ook doen. Enige dat we nog moeten regelen is een berekening en installatiemogelijkheid voor de mechanische overdruk ivm de brandveiligheid.
al sla je me doodquote:Maar waar kun je dat laten berekenen en een oplossing laten aandragen??
Wellicht is er iemand in K&W die het weet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gebeld met het stadsdeel en het blijkt dat het advies van Welstand niet bindend is!
Ze gaan nu onze bouwplannen bespreken in het bouwberaad, en kijken of ze het advies naast zich neer gaan leggen. Dat is kennelijk iets dat vaker gebeurt en hij acht de kans redelijk aanwezig dat ze dat nu ook doen. Enige dat we nog moeten regelen is een berekening en installatiemogelijkheid voor de mechanische overdruk ivm de brandveiligheid.
Maar waar kun je dat laten berekenen en een oplossing laten aandragen??
Mechanische overdruk trappenhuisquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht is er iemand in K&W die het weet?
Tja, welstand dienst advies uit te brengen over hoe het eruit gaat zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
Wat handig! Een welstandscommissie die wel advies uitbrengt, maar dat is dan vooral niet bindend!
Lekker voor jullie iig!
het wordt ook grandioosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef Causa het volgende:
hey wat leuk dat dit topic er is
Klinkt grandioos allemaal fam. Schaap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |