Moet je dan de hele dag huilend in een hoekje gaan zitten als je vader dood is?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ach ja, haar vader is tenslotte al 2 dagen gecremeerd![]()
Dat krijg je er van als je verzoeknummers van Natas gaat spelenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Begon leuk, maar het bandje zakt snel in ......
Doe mij maar Samba Pa Tiquote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Het enige kutnummer wat Santana ooit gemaakt heeft, vindt Nasty goed......![]()
Het lijkt erop dat ik geen antwoord ga krijgen van Peterquote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Peter is heel erg gepest in zijn leven..net als Jaap..dat schets een band.
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet dansen Natas, dan loopt het zaad uit je doos !
Ook smakelijk etenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet dansen Natas, dan loopt het zaad uit je doos !
nahja zegquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ach ja, haar vader is tenslotte al 2 dagen gecremeerd![]()
Best wel pijnlijk iddquote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef Heathen het volgende:
OMFG hij trommelt ook totaal uit de maat:D:D.
Perceptie mijn reet, jij hebt aanwijzingen waardoor je ziet dat het geforceerd is.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is mijn perceptie.
Alleen Natasia vindt het inmiddels echt leuk.
Jouw percussion is net zo rottig als die van Brainlessquote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is mijn perceptie.
Alleen Natasia vindt het inmiddels echt leuk.
Ook weer voer voor Juf Judith.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
brian slaat compleet uit de maat, ongelooflijk, dat is moeilijk hoor om consequent uit de maat te slaan,maar brian kan het ! goed he ?
Kan ie niet, heeft net weer last gekregen van zijn rug. Is de hele dag goed gegaanquote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef Patries86 het volgende:
Als Jaap nou eens zou gaan staan en een beetje zou meedansen...
dat bevorderd zijn afval proces
Het is dat ie zelf vaak zo verschrikkelijk zachtjes praat anders zou je gaan denken dat ie niet alleen toondoof isquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
brian slaat compleet uit de maat, ongelooflijk, dat is moeilijk hoor om consequent uit de maat te slaan,maar brian kan het ! goed he ?
Je hebt dit nu al heeeel vaak gezegd, dus dat zou je vanaf nu kunnen laten.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij is fan van Jaap
Peter, stuur nog een brief, heb je je 5 minutes of fame weer
Geloof me, er zijn meer mensen die dat kunnen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
Ik verheug me op dinsdag ... zangles ... Brian heeft namelijk nog steeds niet geoefendquote:
geef mij Simon maar weer. die zong beter en was zo verdomde lekker..quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef CARLAK het volgende:
Ligt het nu aan mijn boxen of komt bij jullie het geluid ook niet goed over. Ik vind de zangers een beetje schrewerig en nu begint Natasia ook nog mee te zingen met Just the two of us....![]()
OT, Mop Ajax heeft gewonnen, dan moet je toch de hele wereld aankunnenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
Streams staan uit...............trek het ff niet................
Tijd geleden zag ik Rubber, die zijn ook goedquote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef Tissik het volgende:
Ik vind dit best een leuke coverband. Maar de állerbeste coverband van ons landje is toch nog altijd Alderliefste. Dié zouden ze nou eens moeten zien te scoren op zo'n HuubenEricfeest.
http://www.alderliefste.nl/
ja, ik weet, ik heb ze ook in defamilie, maar die mogen en plein public niet hun mond open trekken en moeten van de trommeltjes afblijven.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn meer mensen die dat kunnen...![]()
Zolang Peter niet reageerd op de vraag waarom hij zo pro Jaap is komt het op mij meer over als een puberaal dwars mannetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je hebt dit nu al heeeel vaak gezegd, dus dat zou je vanaf nu kunnen laten.
Tsjaquote:
Fuck, ik heb weer gewoon te vroeg dankbaar zitten zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet haar best niet mee te gaan zingen, en wij zijn dankbaar... heel dankbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |