Moet je dan de hele dag huilend in een hoekje gaan zitten als je vader dood is?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ach ja, haar vader is tenslotte al 2 dagen gecremeerd![]()
Dat krijg je er van als je verzoeknummers van Natas gaat spelenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Begon leuk, maar het bandje zakt snel in ......
Doe mij maar Samba Pa Tiquote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Het enige kutnummer wat Santana ooit gemaakt heeft, vindt Nasty goed......![]()
Het lijkt erop dat ik geen antwoord ga krijgen van Peterquote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Peter is heel erg gepest in zijn leven..net als Jaap..dat schets een band.
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet dansen Natas, dan loopt het zaad uit je doos !
Ook smakelijk etenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet dansen Natas, dan loopt het zaad uit je doos !
nahja zegquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ach ja, haar vader is tenslotte al 2 dagen gecremeerd![]()
Best wel pijnlijk iddquote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef Heathen het volgende:
OMFG hij trommelt ook totaal uit de maat:D:D.
Perceptie mijn reet, jij hebt aanwijzingen waardoor je ziet dat het geforceerd is.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is mijn perceptie.
Alleen Natasia vindt het inmiddels echt leuk.
Jouw percussion is net zo rottig als die van Brainlessquote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is mijn perceptie.
Alleen Natasia vindt het inmiddels echt leuk.
Ook weer voer voor Juf Judith.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
brian slaat compleet uit de maat, ongelooflijk, dat is moeilijk hoor om consequent uit de maat te slaan,maar brian kan het ! goed he ?
Kan ie niet, heeft net weer last gekregen van zijn rug. Is de hele dag goed gegaanquote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef Patries86 het volgende:
Als Jaap nou eens zou gaan staan en een beetje zou meedansen...
dat bevorderd zijn afval proces
Het is dat ie zelf vaak zo verschrikkelijk zachtjes praat anders zou je gaan denken dat ie niet alleen toondoof isquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
brian slaat compleet uit de maat, ongelooflijk, dat is moeilijk hoor om consequent uit de maat te slaan,maar brian kan het ! goed he ?
Je hebt dit nu al heeeel vaak gezegd, dus dat zou je vanaf nu kunnen laten.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij is fan van Jaap
Peter, stuur nog een brief, heb je je 5 minutes of fame weer
Geloof me, er zijn meer mensen die dat kunnen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
Ik verheug me op dinsdag ... zangles ... Brian heeft namelijk nog steeds niet geoefendquote:
geef mij Simon maar weer. die zong beter en was zo verdomde lekker..quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef CARLAK het volgende:
Ligt het nu aan mijn boxen of komt bij jullie het geluid ook niet goed over. Ik vind de zangers een beetje schrewerig en nu begint Natasia ook nog mee te zingen met Just the two of us....![]()
OT, Mop Ajax heeft gewonnen, dan moet je toch de hele wereld aankunnenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
Streams staan uit...............trek het ff niet................
Tijd geleden zag ik Rubber, die zijn ook goedquote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef Tissik het volgende:
Ik vind dit best een leuke coverband. Maar de állerbeste coverband van ons landje is toch nog altijd Alderliefste. Dié zouden ze nou eens moeten zien te scoren op zo'n HuubenEricfeest.
http://www.alderliefste.nl/
ja, ik weet, ik heb ze ook in defamilie, maar die mogen en plein public niet hun mond open trekken en moeten van de trommeltjes afblijven.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn meer mensen die dat kunnen...![]()
Zolang Peter niet reageerd op de vraag waarom hij zo pro Jaap is komt het op mij meer over als een puberaal dwars mannetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je hebt dit nu al heeeel vaak gezegd, dus dat zou je vanaf nu kunnen laten.
Tsjaquote:
Fuck, ik heb weer gewoon te vroeg dankbaar zitten zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet haar best niet mee te gaan zingen, en wij zijn dankbaar... heel dankbaar![]()
Wijffie...geloof me.........ik heb de samenvatting al 7x gezien...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, Mop Ajax heeft gewonnen, dan moet je toch de hele wereld aankunnen![]()
Ben jij AJAX fan? Een beetje puberaal misschien?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zolang Peter niet reageerd op de vraag waarom hij zo pro Jaap is komt het op mij meer over als een puberaal dwars mannetje.
En bedanktquote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck, ik heb weer gewoon te vroeg dankbaar zitten zijn![]()
Wilgo heeft haar niet kunnen laten komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt, maak me vrolijk???????????Waarom is ze dat niet???????///
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef F1reB1rd het volgende:
Streams mute
Ik heb die neiging gelukkig nooit gehad!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja, ik weet, ik heb ze ook in defamilie, maar die mogen en plein public niet hun mond open trekken en moeten van de trommeltjes afblijven.
Wat dacht je van...Oye Como Vaquote:
Twee uur is niet genoeg...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wilgo heeft haar niet kunnen laten komen.
Die kansloze opmerking zegt meer over jou.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ben jij AJAX fan? Een beetje puberaal misschien?
Het is geen puberaal dwars doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zolang Peter niet reageerd op de vraag waarom hij zo pro Jaap is komt het op mij meer over als puberaal dwars doen.
Was dat alles woehoewoehoewoe, was dat alles...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wilgo heeft haar niet kunnen laten komen.
Inderdaad geen AJAX fan maar wel een fan van Peter6000quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die kansloze opmerking zegt meer over jou.
volgens mij is het om de aandacht te doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is nou jouw reden om zo anti Huub, Sylvia en Eric te zijn?
Je held heeft er echt zin in iddquote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is geen puberaal dwars doen.
Het antwoord staat in het Jaap fan topic, te bereiken via de link in mijn sign.
Ik probeer zo min mogelijk te reageren op persoonlijke aanvallen ed, omdat het anders het ontopic gehalte (de moderatie heeft een norm van 10 procent gesteld) verstoort.
OT- Ondanks de "muzikanten" komt de sfeer er toch nog aardig in.![]()
En wat is er nou weer mis met puberale, dwarse mannetjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zolang Peter niet reageerd op de vraag waarom hij zo pro Jaap is komt het op mij meer over als een puberaal dwars mannetje.
Hebben haar twee lastposten het seksuitje misschien toch verpest?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt, maak me vrolijk???????????Waarom is ze dat niet???????///
Maar goed dat Natasia geen fan is van "onze held" dan. Ik zie je zo je kaartjes op marktplaats flikkeren.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb boven het singletje nog liggen van Grover Washington Jr en Bill Withers met Just the two of us. Die is helaas door Natasia voor altijd verpest. Misschien levert het nog wat op op ebay
Iddquote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef miesy het volgende:
[..]
volgens mij is het om de aandacht te doen.
lekker tegendraads, val je fijn op.
Jaap klapt vrolijk mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je held heeft er echt zin in idd
Kansloos
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
OT- Ondanks de "muzikanten" komt de sfeer er toch nog aardig in.![]()
Nee die heeft ze helemaal niet gezien. Want "dat zou maar moeilijk zijn voor ze".quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben haar twee lastposten het seksuitje misschien toch verpest?
Misschien moet DGK tegen het uitspreken van dit soort ongein maar eens een keer gaan optreden. Er hangen overal camera's etc. Je weet dat je geen informatie het huis in mag krijgen en door het zo openlijk te zeggen zouden ze het ook gelijk moeten bestraffen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef Borga het volgende:
Jaap en Breenless in bad. 12.30uur.
http://www.youtube.com/watch?v=CmD_9r-2k6c
Na ongeveer 18 min. zegt Jaap : Ik heb codes afgesproken met Anita, mij wordt toch wel alles verteld, tenzij het wordt tegen gehouden.. Wie is Anita trouwens ???
Ritmegevoel heeft ie zatquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap klapt vrolijk mee.
Hij heeft gewoon ff geen dansbehoefte.
Een kloon van Peter600 bedoel je.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Inderdaad geen AJAX fan maar wel een fan van Peter6000![]()
Bijvoorbeeld 10% stond er (bewust).quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk te reageren op persoonlijke aanvallen ed, omdat het anders het ontopic gehalte (de moderatie heeft een of-topic-norm van 10 procent gesteld) verstoort.
Overal is een markt voor. Dat blijkt wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef demins het volgende:
[..]
En wat is er nou weer mis met puberale, dwarse mannetjes?![]()
![]()
Ik ben het met je eens. Maar iedereen krijgt daar info. Kijk maar naar vanmiddag heks en Wilgoquote:Op zondag 18 maart 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Misschien moet DGK tegen het uitspreken van dit soort ongein maar eens een keer gaan optreden. Er hangen overal camera's etc. Je weet dat je geen informatie het huis in mag krijgen en door het zo openlijk te zeggen zouden ze het ook gelijk moeten bestraffen.
Huub moest toch ook naar huis toen hij aangaf Nathanael geschopt te hebben .... dus gelijkheid lijkt mij hier wel van toepassing.
Vanmiddag in kantoor bij de 'jurk-inspectie' tegenover Eric en Amanda zei dat 'het' er misschien wel helemaal niet van kwam, aangezien haar kindjes er ook waren.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die heeft ze helemaal niet gezien. Want "dat zou maar moeilijk zijn voor ze".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |