Lijkt me ook meer dan logisch. Elke week zou saai worden en is ook niet haalbaar denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu van Huub dat het feest wat ze mogen organiseren eens in de maand is. Ik dacht dus eerst dat het elke week mocht.
edit: was dus al een paar keer gemeld
Vele malen beter dan die kansloze rappers van de afgelopen kerenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:
Oke, hij keek wat doods, maar hij klinkt goed! Lekkere muziek!
Bah, hoe kom je daar bij.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef Lieve het volgende:
[..]
Alleen als de danseressen ongesteld zijn![]()
![]()
Leuk ook dat ze allemaal staan te swingen, leuk voor de musiciquote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef jacqjacq het volgende:
he, eindelijk een keertje goede muziek, lekkere soul , en ook eindelijk niet van die mislukte ordi's,
gewoon echte muzikanten.
(trouwens is niet de eerste keer, die band Simon vond ik ook leuk)
Het is een lomperd!!! Zeg maar dat ik het gezegd heb!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zit ook nog eens met zijn armen over elkaar.
Een volstrekt ongepaste gesloten lichaamshouding.![]()
edit: O nee, toch niet.![]()
Slechter dan rap/hiphop/urban is onmogelijk, dus dat is geen eerlijke vergelijking...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:14 schreef F1reB1rd het volgende:
Vele malen beter dan die kansloze rappers van de afgelopen keren
jaap zijn voeten wiebelen gezellig meequote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk ook dat ze allemaal staan te swingen, leuk voor de musici![]()
Ik zeg, roep en schreeuw ..... "SANCTIE"quote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian gebruiken de tijd dat de muzikanten optreden om info uit te wisselen die amper verstaanbaar is.
Valt ook niet mee als je je kindjes maar zo kort heb mogen zien.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef FdW het volgende:
Natasia kijkt afwezig en is emo
Ze doet haar best niet mee te gaan zingen, en wij zijn dankbaar... heel dankbaarquote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef jacqjacq het volgende:
zit natas haar traantjes te verbijten ofzo, die kijkt met een heel geknepen mond
Ik heb het niet zo met die kutnewbiesquote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens welkom aan alle newbie's die zich hier de laatste weken melden! Join da club!
Love who....quote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens welkom aan alle newbie's die zich hier de laatste weken melden! Join da club!
Eric, Amanda, Sylvia en Huub doen geforceerd gezellig mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:20 schreef jacqjacq het volgende:
jezus, ik had allang staan swingen in die huiskamer.
jaap zit erbij alsof hij aan het oefenen is madame tussaud
ze zijn helemaal onder de indrukquote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Altijd leuk als je publiek geniet van je optreden
[afbeelding]
Moest van de Febo, stond op de plasma Echt waarquote:Op zondag 18 maart 2007 22:20 schreef Clank het volgende:
Natasia perst er een glimlach uit.
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Eerder waren Brainless en Natasia ook al aan het fluisteren toen de kraan open stond. Dat is een doelbewuste actie om de microfoons te omzijlen, das toch in strijd met de regels.
Zijn er uberhaupt nog wel regels over die gehandhaafd worden?
Sterker nog, de kinderen waren bij de buren en hebben hun eigen moeder helemaal niet gezien.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Valt ook niet mee als je je kindjes maar zo kort heb mogen zien.![]()
In mijn ogen zie je dat verkeerd. Volgens mij genieten ze echt van deze muziek. Net als alle anderen trouwens en Jaap is blij dat hij vooraan mag zitten.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric, Jaap, Sylvia en Huub doen geforceerd gezellig mee.
Dat is nog veel erger.
tja dat was het danquote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
OMG....gaat Braaaaaaajen die goeie muzielk verkutten met die trommels![]()
Wilgo is gewoon een kneus die bang is voor zijn eigen bitch..nu hij was geld toegeschoven heeft gekregen houdt hij zijn vette bek dicht. Jammer dat hij niet inziet dat Natasia hem dumpt zodra ze het huis uit is...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
Wilgo was boos omdat ze punten aan Eric heeft gegeven.
De toondove (ook een beetje ritmedoof?) in actie.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef jacqjacq het volgende:
brian lekker uit het ritme met de trommels. geef het op jongen, je kan het niet
Huub is soms ook beetje dom.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef Clank het volgende:
Huub wil het spel nog voortzetten, hij gelooft dus werkelijk dat Natasia verder geen info heeft gehad.
Wat is nou jouw reden om zo anti Huub, Sylvia en Eric te zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric, Amanda, Sylvia en Huub doen geforceerd gezellig mee.
Dat is nog veel erger.
Peter is heel erg gepest in zijn leven..net als Jaap..dat schets een band.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is nou jouw reden om zo anti Huub, Sylvia en Eric te zijn?
Volgens mij is Huub Natasia wel meer gaan waarderen, maar hij is niet vergeten dat ze achterbaks is en hij vindt nog steeds dat ze naar haar kinderen moet. Het kost hem geen moeite met Natasia om te gaan.quote:
Hij is fan van Jaapquote:Op zondag 18 maart 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
peter6000 werkt ook aan zijn doelen, net zoals zijn idool jaap.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Schets snap ik welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Peter is heel erg gepest in zijn leven..net als Jaap..dat schets een band.
Juist. Gelukkig kent de band het ook niet echt en improviseert maar watquote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Het enige kutnummer wat Santana ooit gemaakt heeft, vindt Nasty goed......![]()
Ja want na het leren vingerknippen op naar het veterstrikdiploma. Zou Brian zeker op prijs stellen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Straks gaat Japio nog op z'n schoenveters spelen ......
Hoe zie jij dat het geforceerd is?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric, Amanda, Sylvia en Huub doen geforceerd gezellig mee.
Dat is nog veel erger.
Damn, dat klinkt echt romantisch zeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet dansen Natas, dan loopt het zaad uit je doos !
Ah zelfde cap.. Ze dat er ook lief blijquote:
Lukt hem wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
peter6000 werkt ook aan zijn doelen, net zoals zijn idool jaap.
hij wil een slanke jaap en een anti_SHE stemming bij FOK, gaat beide niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |