quote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waar ik tvp zei wil ik graag FiPo hebben, en waar ik eerst FiPo zei, moet TS worden. Waar ik FA zei moet OP worden, en waar ik eerst OP had, moet leuke (matige) grap worden. STOP DE TIJD!
Ik hoef geen joker
deze twee posts stroken niet met elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik word telkens net iets minder kansloos, die houd ik niet meer bij.
Je vergat de bel.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Per Seconde Wijzer is heel erg intelectueel, schorem!
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waar ik tvp zei wil ik graag FiPo hebben, en waar ik eerst FiPo zei, moet TS worden. Waar ik FA zei moet OP worden, en waar ik eerst OP had, moet leuke (matige) grap worden. STOP DE TIJD!
Ik hoef geen joker
Over 5:30u weg rijdenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef BoJo het volgende:
ik moet morgen om 9:00 in Essen zijn, dat ga ik niet halen![]()
bel m ff wakkerquote:
Geil spul iddquote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/03/video_ferrari_430_spider.php
kan het geiler
Jammer van die gore muziek...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/03/video_ferrari_430_spider.php
kan het geiler
hobby en hij werkt voor onder andere quote en organiseerde de quote challange en nu dus alleen nog de challange. Hij kent dus heel wat rijke mensenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geil spul idd
Maarre, voor wie werkt die dude? Of is het hobby...?
Ik ken alle filmpjesquote:Op maandag 19 maart 2007 07:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hobby en hij werkt voor onder andere quote en organiseerde de quote challange en nu dus alleen nog de challange. Hij kent dus heel wat rijke mensen
hij test altijd leuk. Acceleratie van 0 naar 100. oke effe testen
Jij denkt dat hij een enzo van Kroymans mee krijgt? De enzo die hij binnen kort gaat testen komt uit prive collectie. Deze F430 komt uit prive collectie net als de super sport V8 die hij binnen kort gaat testen komt uit prive collectie. De AM komt ook uit prive collectiequote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken alle filmpjes
En wat boeit het nu of hij rijke mensen kent of niet?Hij leent ze toch altijd van Kroymans, dat is de enige die 'ie hoeft te kennen.
Maar hij test altijd erg leuk ja![]()
Mijn moeder heeft een mooie dag om voor het eerst te rijdenSneeuw
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |