abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47473671
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Waarom eet je 's nachts?? Dan hoor je te slapen! Je hebt 's nachts echt geen energie nodig ofzo, dat heb je 's morgens pas nodig. Het lijkt mij dat je van 's nachts eten aankomt, omdat je het niet verbrand. Ja later pas, maar dan heb je alweer gegeten. Als je slaapt heb je ook geen honger.
Troels lichaam werkt volgens mij iets anders dan dat van ons. Ze zal zelf wel weten wat het beste is.

En hup, hardlopen jij! Als je maar hard genoeg loopt, krijg je het vanzelf warm.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:17:54 #202
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47475936
jeej ik sta in t lijstje
veni vidi gebanned
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:26:08 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47476323
M'n hartslagmeter is ook binnen . Stond 1 minuut op de stepper en hij sloeg al 130 aan, dus dat wordt nog wat als ik met dat ding ga spinnen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:28:10 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47476421
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, maar waarom aan mij vragen? Ik weet toch niet wat een ander eet?

Ik eet alleen maar bij tijd en wijle zo'n reep als mijn maag dus echt leeg is. En dan kan ik beter zo'n reep pakken, dan een gigantische caloriebom
oh ik dacht dat jij overdag gewoon at en 's avonds Slimfast .

Sorry . Dat krijg je als je op stage zit en moet oppassen dat niemand ziet dat je tussendoor zit te fokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47477546
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Uhm ja, ware het niet dat ik na mijn maagoperatie af en toe 's nachts soms schreeuwend van de pijn wakker wordt omdat mijn maag dan echt gewoon leeg is en water niet lang genoeg helpt om pijnloos in slaap te vallen. Over het algemeen heb ik het nu redelijk door wanneer ik 's avonds nog een boterham of wat fruit moet pakken om de nacht door te komen, maar soms sla ik een flater en dan heb ik daar mezelf mee.
Ooo zo, komt dat dan door je maagoperatie? Dan heb ik niks gezegd!

Ik heb net toch maar even hardgelopen (het heeft geholpen dat ik dat eerst op FOK ga zetten als ik twijfel, bedankt iedereen), en nu ben ik weer blij dat ik het heb gedaan. Met de kou viel het best mee. Ook de dropjes van de etos zijn eigenlijk best makkelijk te weerstaan. En met het drinken gaat het ook steeds beter, ik heb nu een thermoskan thee op en een fles van 0,75l water, dus het gaat gewoon goed met mij!

Mijn etentje gaat vanavond niet door, dus ik ben nu de kip al aan het ontdooien voor het kiprecept dat ik eerder al postte. En ik heb nog een heerlijk recept. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, misschien wel op FOK. Het is heel simpel: doe appelstroop en boter op twee stukken brood, doe er schijfjes appel tussen en bestrooi het geheel met kaneel. Even in het tostiapparaat, en voila, een appeltosti! En lékker! En net zo gezond als twee boterhammen met appelstroop, eigenlijk zelfs gezonder want je eet er ook nog fruit bij.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:18:09 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47478277
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:57 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ooo zo, komt dat dan door je maagoperatie? Dan heb ik niks gezegd!

Ik heb net toch maar even hardgelopen (het heeft geholpen dat ik dat eerst op FOK ga zetten als ik twijfel, bedankt iedereen), en nu ben ik weer blij dat ik het heb gedaan. Met de kou viel het best mee. Ook de dropjes van de etos zijn eigenlijk best makkelijk te weerstaan. En met het drinken gaat het ook steeds beter, ik heb nu een thermoskan thee op en een fles van 0,75l water, dus het gaat gewoon goed met mij!

Mijn etentje gaat vanavond niet door, dus ik ben nu de kip al aan het ontdooien voor het kiprecept dat ik eerder al postte. En ik heb nog een heerlijk recept. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, misschien wel op FOK. Het is heel simpel: doe appelstroop en boter op twee stukken brood, doe er schijfjes appel tussen en bestrooi het geheel met kaneel. Even in het tostiapparaat, en voila, een appeltosti! En lékker! En net zo gezond als twee boterhammen met appelstroop, eigenlijk zelfs gezonder want je eet er ook nog fruit bij.
Succes met een stuk ingevroren kip ontdooien in een uurtje .
Niet meer actief op Fok!
pi_47478922
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Succes met een stuk ingevroren kip ontdooien in een uurtje .
magnetronneke neem ik aan?!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:38:06 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47479030
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef conleche het volgende:

[..]

dat schijnt niet al te gezond te zijn (voedselveiligheid).
Niet meer actief op Fok!
pi_47479874
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat schijnt niet al te gezond te zijn (voedselveiligheid).
Je bedoelt de magnetron an sich of alleen het ontdooien? Je verhit de kip gewoon toch daarna, wat is er dan slecht aan?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:07:26 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47480100
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Je bedoelt de magnetron an sich of alleen het ontdooien? Je verhit de kip gewoon toch daarna, wat is er dan slecht aan?
weet ik niet, maar dat heb ik eens ergens opgevangen.

jaja, ik weet het, ik slik alles voor zoete koek
Niet meer actief op Fok!
pi_47480269
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, met zakje en al in een bakje op de verwarming die zachtjes aanstaat. Ja, daarmee krijg je wel veel baccies erop, maar ik heb het goed gebakken allemaal.
En het was lekker! Voor morgen heb ik nog een restje over, dus dan kan ik nog een keertje smullen. Alleen een beetje teveel sambal erin.....

Nou zit ik na te denken over een toetje. Hoe zit het nu met toetjes, wel of niet goed? Ik at steeds een vitalineading, en de laatste tijd daarna nog een stuk fruit. Maar fruit schijnt niet zo goed te zijn, want dat gaat gisten in je buik omdat het sneller verteerd dan ander voedsel?
Ik hoorde ook dat je beter pas na een tijdje yoghurt kunt eten in plaats van direct, omdat je dan later geen honger meer hebt. Hmmm zal ik nu wel of niet mijn toetje eten? Ik ga eerst maar afwassen denk ik.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:17:35 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47480407
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef Plukie86 het volgende:

En het was lekker!
mooi . Ga ik het in het weekend ook eens proberen .

Hier hebben we tjap tjoi gegeten, oftewel: rijst met kip en groentensoep . Wat een vies, waterig goedje zeg, doen we niet weer. Heb ter compensatie maar wat meer kroepoek genomen .

En één van de katten was de hele tijd foetsie toen we aan het eten waren. En toen we in de keuken kwamen waren de kipstukjes uit de saus die nog over was verdwenen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47482021
zo eindelijk weer thuis
wat ik gegeten heb:

ontbijt
cruesli balans met halfvolle melk
peer

lunch
appel

avond eten
gebakken aardappelen
witlofsalade
schnitzel

zometeen weer ff bootcamp doen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:02:46 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47482065
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:01 schreef Miss_S het volgende:
'ff' .
Niet meer actief op Fok!
pi_47482173
ja weet nog niet hoelang
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:17:02 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47482659
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:01 schreef Miss_S het volgende:
zo eindelijk weer thuis
wat ik gegeten heb:

ontbijt
cruesli balans met halfvolle melk
peer

lunch
appel

avond eten
gebakken aardappelen
witlofsalade
schnitzel

Poehee, wat eet jij weinig!? Een appel als lunch? Dan kom ik de middag echt niet door hoor.... dan komt dat beestje uit die reclame van Sultana! Moet zeggen dat ik vandaag de dag wel goed ben doorgekomen, mijn manke is dat ik slecht (lees niet) ontbijt en mijn eerste broodje dan rond 9:30 eet (valt ook wel mee trouwens). Maar vandaag 4 bruine boterhammen gegeten (eentje dus 's morgens en de andere 3 als lunch en 's middags niets (was ook het fruit vergeten die ik gisteren zo dringend heb gehaald ) Avond eten iets slechter, kip shoarma (wel zelf gekruid!) met sla.
Straks nog even op de crosstrainer.....echt, ga ik echt doen! Oh ja en ik zit bijna op de 2 liter water!! Met behulp van een collega, want ik vergeet iedere keer te drinken.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:19:29 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_47482771
een appel als lunch... daar zet ik eerlijk gezegd toch mn vraagtekens bij... vind je dat niet erg weinig?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47482903
zal ook ff posten wat ik heb gegeten (sogsogsogsogsogsog)

ontbijt: magere yoghurt met muesli/rozijnen en banaan

lunch: 3 boterhammen, waarvan ik van 2 een dubbele heb gemaakt met smeerkaastroep

tussendoor: appel

avondeten: hutspot met magere vleesblokjes (ofzoiets)

nu zo even douchen, en dan weer verder met scriptie *ontwijkt msn *
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47483023
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
een appel als lunch... daar zet ik eerlijk gezegd toch mn vraagtekens bij... vind je dat niet erg weinig?
wat ik als lunch hoor te eten eet ik rond een uur of half 9
pi_47483055
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Tangarine het volgende:

nu zo even douchen, en dan weer verder met scriptie *ontwijkt msn *
ik miste je al online
pi_47483386
Nou ik dan ook maar, want ik heb net m'n avondeten achter de kiezen, erg vroeg voor mijn doen, maar ik had ontzettende trek en kon niet wachten. Nu maar hopen dat ik de avond een beetje doorkom:
Ontbijt: 1 snee geroosterd volkorenbrood met een stukje varkenshaas (over van gisteravond)
1 glaasje jus d'orange

Lunch: 1 snee geroosterd brood met halvanaise, sambal, komkommer, avocado, tomaat en preiringetjes. Dat is dus een aanrader: zo lekker!!

Tussendoor: appel
Tussendoor 2: zakje snack a jacks

Avondeten: Pangasiusvis (had ik nog nooit gehad was lekker, helaas klein beetje vet door het bloemkorstje wat Appie er al had opgedaan) en witlof. Als toetje beetje optimelvla met stukjes verse ananas.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:36:56 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_47483585
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat ik als lunch hoor te eten eet ik rond een uur of half 9
je hoeft je niet te verdedigen hoor, je weet zelf heel goed wat je lichaam nodig heeft, begrijp me niet verkeerd.
maar is wat je om half 9 eet niet je ontbijt?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47483657
Jeuj net lekker boodschappen gedaan (nou ja, het boodschappen doen was niet zo lekker, maar vers eten in huis hebben wel).
Bij AH krijg je op alle biologische dingen 15% korting
Alleen jammer dat veel bio-dingen dan ineens op zijn

Mijn dagmenu:
Ontbijt: 2 boterhammen met appelstroop (blegh), thee
Tussendoor: paar walnoten (want honger en nog geen brood in de buurt), thee
Lunch: volkorenbroodje met kipfilet (op de uni ), nog meer thee
Avondeten: veeeel spinazie, 2 eieren en wat zilvervliesrijst. En nog meer thee.

En voor straks heb ik nog heel lekkere appeltjes. Of zal ik nou toch maar kiwi's eten? Of cherrytomaatjes? Oh oh de keuzes!!!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47483688
Haha, jullie allemaal zwaar aan het lijnen, ik eet 's ochtends en overdag niet meer dan 3 a 4 rijstewafels met jonge kaas en ik heb er genoeg aan. Heb geen honger zolang ik water drink, maar afvallen doe ik niet, ik sta nogsteeds op 104/105 kg. met m'n 2.03M.

Wat te doen ?

Trouwens, stukkie vlees (biefstuk/ribeye/eendenborst) met groente en salade in de avond
pi_47483734
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Jeffo het volgende:
Haha, jullie allemaal zwaar aan het lijnen, ik eet 's ochtends en overdag niet meer dan 3 a 4 rijstewafels met jonge kaas en ik heb er genoeg aan. Heb geen honger zolang ik water drink, maar afvallen doe ik niet, ik sta nogsteeds op 104/105 kg. met m'n 2.03M.

Wat te doen ?
Eh...eten!
Serieus, je bent nu de hongerwinter aan het nadoen, en je lichaam reageert daar waarschijnlijk op door elke gram vet te koesteren alsof je leven er vanaf hangt (want voor zover je lichaam weet hangt je leven er ook vanaf..)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:43:04 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_47483836
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Jeffo het volgende:

Wat te doen ?
gewoon gaan eten, dat moet je doen. serieus, gewoon eten en dan gezond. is niet lullig bedoelt hoor, maar echt. wanneer je zo weinig eet gaat je lichaam in de 'afrika-stand'. je zult zien dat je dan wel gaat afvallen.
en trouwens, 104kg bij 2.03m is een bmi van 25. hoeveel wil je kwijt?
pi_47483838
Valt toch wel mee, in de ochtend 2 van die dingen en in de middag 2, lijkt me niet dat ik er een hamburger bij moet nemen
pi_47483896
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

gewoon gaan eten, dat moet je doen. serieus, gewoon eten en dan gezond. is niet lullig bedoelt hoor, maar echt. wanneer je zo weinig eet gaat je lichaam in de 'afrika-stand'. je zult zien dat je dan wel gaat afvallen.
en trouwens, 104kg bij 2.03m is een bmi van 25. hoeveel wil je kwijt?
Het is inderdaad een BMI van 25, maar wil zelf graag weer rond de 95 kg zitten. 25 is natuurlijk op het randje van "gezond" en "overgewicht" maar zit er liever wat onder.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:45:07 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_47483931
nee, maar wel bijvoorbeeld een bakje muesli met yoghurt, of fruit (eet je dat wel?). je moet ook geen hamburgers eten natuurlijk elke dag, maar wel gezonde dingen, ter variatie en om je spijsvertering op gang te houden!!! dat doe je nu niet...
het klinkt stom, maar afvallen begint in veel gevallen met eten.

en inderdaad, 25 is op het randje, dat is waar. maar een gezonde bmi is een heel algemene indicatie he, per persoon kan je een beetje afwijken. het moet bij je bouw passen
pi_47484023
Ontbijt: boterham chocopasta, boterham vruchtenhagel, 2 kopjes thee
Lunch: 2 boterhammen 20+ smeerkaas, 1 boterham leverpastei, bekertje sap
Tussendoor: peer, 2 koekjes, pul limolight
Avondeten: stamppot prei, stukje valess filet, pul water
Straks: thee
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47484045
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
nee, maar wel bijvoorbeeld een bakje muesli met yoghurt, of fruit (eet je dat wel). je moet ook geen hamburgers eten natuurlijk elke dag, maar wel gezonde dingen, ter variatie en om je spijsvertering op gang te houden!!! dat doe je nu niet...
het klinkt stom, maar afvallen begint in veel gevallen met eten.
Is het voor mij verstandig om elke ochtend iets in de trent van yoghurt/musli te eten In de middag mn rijstewafels en dan in de avond mijn normale redelijk gezonde eten wat ik nu ook doe.

En gebruiken jullie Aspartaam als vervanger van suiker in de thee en koffie ?
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:50:21 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_47484144
zal ik dan ook maar even mn eetpartoontje laten zien? ik schaam me een beetje, ik begon heel goed, maar ik heb me in de loop van de dag een beetje laten gaan

ontbijt: italiaanse bol met eisalade + sinasappelsap
tussendoor: sultana à 112 Kcal
lunch: 4 boterhammen met in totaal 2 plakjes ham
tussendoor: 6 dropjes en een zakje aarbeiveters à 382 Kcal *schaaaaaam*
avondeten: 4 boterhammer (we hadden geen warm vandaag, ik heb tosti hawaii gemaakt, toch een beetje warm)
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef Jeffo het volgende:

[..]

Is het voor mij verstandig om elke ochtend iets in de trent van yoghurt/musli te eten In de middag mn rijstewafels en dan in de avond mijn normale redelijk gezonde eten wat ik nu ook doe.

het is inderdaad al een stuk beter. ik weet niet goed hoeveel vezels er in een rijstewafel zitten, maar ik denk dat je die via de muesli best iets extra kan gebruiken. ik denk dat het goed is als je om te beginnen iig één maaltijd vervangt door iets anders dan rijstewafels
en ik doe niks in mn thee en koffie lust ik niet
pi_47484410
En veel water drinken is ook verstandig heb ik laatst begrepen, heb een waterkoeler gekocht voor op mn kantoor, daar doe ik goed aan ? drink een paar liter water per dag.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:57:26 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_47484454
daar doe je goed aan 2 liter water is gezond, en als het binnen handbereik is, pak je het ook makkelijker
pi_47484580
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
daar doe je goed aan 2 liter water is gezond, en als het binnen handbereik is, pak je het ook makkelijker
Ja dat merk ik echt hoor, tis ten eerste lekker gekoeld en ik hoef niet meer naar boven te lopen voor een glaasje.

Nu naar huis toe, lekker eten.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:02:21 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47484659
Dat je als kind / puber jezelf gaat uithongeren om maar af te vallen, dat snap ik nog wel, want dan ben je naïef, ontwetend etc maar om dat als volwassene te doen Je snapt toch wel dat het nooit gezond kan zijn om de hele dag alleen maar rijstwafels te eten?

Kijk gewoon eens naar de site vh voedingscentrum en baseer je eigen eetpatroon daarop, alleen dan wat minder van alles en veel groente en fruit ipv snoep, snacks, chips etc. Zul je zien hoe hard je afvalt.

Maar goed, je neemt de tips hier ter harte zie ik, dus ik hoop dat we je nog kunnen redden .
Niet meer actief op Fok!
pi_47484664
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

je hoeft je niet te verdedigen hoor, je weet zelf heel goed wat je lichaam nodig heeft, begrijp me niet verkeerd.
maar is wat je om half 9 eet niet je ontbijt?
half 9 s avonds bedoelde ik
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 20:04:02 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_47484743
nog steeds aan t werk??? ga eens gauw naar huis dan!!!
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

half 9 s avonds bedoelde ik
als een soort van avond-tussendoortje? ik probeer na mn avondeten niet meer te eten eigenlijk. soms is dat heel vroeg, maar soms ook wat later.
pi_47485035
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]

als een soort van avond-tussendoortje? ik probeer na mn avondeten niet meer te eten eigenlijk. soms is dat heel vroeg, maar soms ook wat later.
tja ik ben gewend dan altijd nog iets te eten
dus ja dan maar op deze manier
3 crackers
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 20:13:46 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_47485191
ja, ik was dat eerder ook gewend. soms vind ik het ook wel moeilijk vol te houden hoor, wanneer ik eerst eet, en daarna sport, dan heb ik echt wel honger savonds. maar dan denk ik, ach, doe niet zo slap, je hebt t niet slecht. en dat voelt best wel goed als het lukt. eerder gezegd beter dan de vreetbuien die ik eerder had
maarre, ik ga nu maar eens lekker douchen, want ik ben kapot na vandaag! doeii
pi_47485238
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]

Dat lukt mij nooit, maar ik ga dan ook altijd pas om uur of half twee naar bed. Ik probeer het wel heel licht te houden met een crackertje of wat fruit. Heel soms een zakje snack a jacks als ik dat eerder op de dag nog niet heb gehad.
pi_47485263
douchze

en ik heb geen probleem met in de avond nog te eten
het is niet slechter dan op een ander tijdstip te eten
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 20:17:16 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_47485352
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat lukt mij nooit, maar ik ga dan ook altijd pas om uur of half twee naar bed. Ik probeer het wel heel licht te houden met een crackertje of wat fruit. Heel soms een zakje snack a jacks als ik dat eerder op de dag nog niet heb gehad.
ik slaap dan ook wel iets eerder, ik moet er immers 06.15 weer uit. ik slaap altijd ongeveel 23.00 - 23.30 zoiets.
maar nu ga k echt douchen hoor
pi_47485988
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef Jeffo het volgende:
Nee, bah, geen aspartaam! Kunstmatige troep... Gewoon thee
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:36:16 #245
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47486216
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:32 schreef conleche het volgende:
Nou ik dan ook maar, want ik heb net m'n avondeten achter de kiezen, erg vroeg voor mijn doen, maar ik had ontzettende trek en kon niet wachten. Nu maar hopen dat ik de avond een beetje doorkom:
Ontbijt: 1 snee geroosterd volkorenbrood met een stukje varkenshaas (over van gisteravond)
1 glaasje jus d'orange

Lunch: 1 snee geroosterd brood met halvanaise, sambal, komkommer, avocado, tomaat en preiringetjes. Dat is dus een aanrader: zo lekker!!

Tussendoor: appel
Tussendoor 2: zakje snack a jacks

Avondeten: Pangasiusvis (had ik nog nooit gehad was lekker, helaas klein beetje vet door het bloemkorstje wat Appie er al had opgedaan) en witlof. Als toetje beetje optimelvla met stukjes verse ananas.
je leeft op 2 boterhammen 1 appel en wat rijstwafels
damn dat is nog niet eens mijn hele ontbijt
en eet je geen aardappels/rijst/pasta ?
veni vidi gebanned
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:44:11 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47486559
Ik vind ook dat sommigen hier wel erg weinig eten.

Wat ik zoal eet op een dag:

ontbijt: yoghurt met cruesli
tussendoortje: liga evergreen, appel
lunch: 2 boterhammen kipfilet of twee wasa crackers met 30 + kaas en één met jam
tussendoor: banaan of een smoothie oid
als ik thuis ben om 16 uur een eierkoek
dan avondeten = pasta, rijst, soms aardappelen. Iig bijna elke dag groenten.

en 2 liter water dus. 's Avonds eet ik eigenlijk niets meer en lig om 22:30 in m'n nest, want ik vind het prettig om vroeg eruit te gaan

ik vind zelfs m'n eigen menu als erg weinig klinken. Als ik 's avonds ga sporten en voor die tijd niet ga eten, neem ik nog 2 extra boterhammen mee
Niet meer actief op Fok!
pi_47486701
natuurlijk heeft iedereen ook iets anders nodig
als ik ´zoveel´ zou eten zou ik aankomen
en ik kom er ook achter als ik meer eet dat ik eigenlijk meer/sneller honger krijg
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:49:36 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47486830
nou 2 boterhammen voor een hele dag is écht te weinig, hoor. Ik zou daar niet de rest van mn leven op kunnen leven. Wat ik nu doe, kan ik voor altijd volhouden.
Niet meer actief op Fok!
pi_47486871
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
nou 2 boterhammen voor een hele dag is écht te weinig, hoor. Ik zou daar niet de rest van mn leven op kunnen leven. Wat ik nu doe, kan ik voor altijd volhouden.
ik kan dit ook voor altijd volhouden dus geen probleem
pi_47486963
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Er zit wel een hoop beleg op die ene boterham: avocado, komkommer, halvanaise, tomaat, prei.... Dus misschien is het nog niet eens zo weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')