Het zou in het plaatje passen van dit seizoen als PSV moeizaam van NAC wint en Ajax punten verspeelt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Camplo het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Ajax nu alles op een slof en een oude voetbal schoen wint en dat psv met een paar lucky overwinningen gewoon de titel veiligstelt...
het zou in het plaatje passen.
Mourinho!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Rijkaard zeg. Liever een trainer die geen wereldberoemde voetballer was, maar wel een gerenommeerde trainer is geworden.
Graag gedaan. Tuurlijk lopen er ook wel mongolen tussen (komen ook een hoop mensen op af die niets met Ajax te maken hebben), feit is alleen dat de politie de personen en de situatie soms gewoon totaal verkeerd inschat.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ligt aan de politie als een stelletje mongolen de stad afbreekt!Ik moet voor het eerst sinds gisteren weer hartelijk lachen. Mijn dank daarvoor
.
PSV presteert ander behoorlijk constant sinds de winterstop, alleen niet in positieve zinquote:Op maandag 19 maart 2007 15:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik denk dat we t vanaf nu gewoon nog maar wedstrijd voor wedstrijd moeten gaan bekijken. Het kan nu iig nog alle kanten uit.
Voorspellingen over wie er kampioen gaat worden dit jaar lijken met totaal nutteloos, gezien de bizarre loop van het seizoen en de enorme wisselvalligheid van 'all parties involved'.
Dus: hopen en bidden, te beginnen over twee weken in Breda
Ik bezag het even over het gehele seizoen, maar ook na de winterstop is t bijzonder wisselvallig bij PSV, met voornamelijk uitschieters naar beneden ja. Helaas zijn de uitschieters naar boven bijna exclusief in de Champions Leaguequote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV presteert ander behoorlijk constant sinds de winterstop, alleen niet in positieve zin.
Rijkaard doen het anders niet verkeerd in Barcelona..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Rijkaard zeg. Liever een trainer die geen wereldberoemde voetballer was, maar wel een gerenommeerde trainer is geworden.
Alsof we zo goed speelde in de CL. Tegen arsenal verdedigde we goed maar het was ook puur geluk dat we daar door gingen imo.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik bezag het even over het gehele seizoen, maar ook na de winterstop is t bijzonder wisselvallig bij PSV, met voornamelijk uitschieters naar beneden ja. Helaas zijn de uitschieters naar boven bijna exclusief in de Champions League![]()
![]()
Dan zouden we iig elke week voor t gelijkspel gaanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef mcyodogg het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe anders (positiever/negatiever) zou zijn, als Dickie nu hier trainer was
Dat zijn idd niet de minste spelers.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
Die kwartfinale CL heeft hij aan TBS te danken en het kampioenschap dankt hij aan Alex, Gomes, Koné, Farfán en een vleugje Cocu.
edit: Hoe kon ik Simons vergeten?![]()
Dar komt doordat fans geilen op goals. Alves is een halfgod en Farfán heeft een slecht jaar: Zeg het tegen Mourinho en hij lacht je uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zijn idd niet de minste spelers.![]()
Vooral Farfan wordt nog wel eens onderschat op dit forum imo.
idd, gewoon een geweldige speler met erg veel kwaliteiten. Het is het type speler dat ik in de toekomst graag bij Barcelona zou willen zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dar komt doordat fans geilen op goals. Alves is een halfgod en Farfán heeft een slecht jaar: Zeg het tegen Mourinho en hij lacht je uit.
lijkt me heerlijk, dat Ajax nu alles met dikke cijfers wint maar dat PSV de titel pakt met allemaal frommelgoatjes in 90ste minuutquote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Camplo het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Ajax nu alles op een slof en een oude voetbal schoen wint en dat psv met een paar lucky overwinningen gewoon de titel veiligstelt...
het zou in het plaatje passen.
Maakt me geen reet uit hoe ze het doen, als ze het maar doen. Mochten ze geen kampioen worden, dan weet ik al 1 plek in het stadion die leeg blijft tijdens de play-offs.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk, dat Ajax nu alles met dikke cijfers wint maar dat PSV de titel pakt met allemaal frommelgoatjes in 90ste minuut
Die van Koeman in de dug-out?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit hoe ze het doen, als ze het maar doen. Mochten ze geen kampioen worden, dan weet ik al 1 plek in het stadion die leeg blijft tijdens de play-offs.
die was ooit al bijna trainer in Eindhoven.quote:
ik mag hopen alle stoelen, play offsquote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit hoe ze het doen, als ze het maar doen. Mochten ze geen kampioen worden, dan weet ik al 1 plek in het stadion die leeg blijft tijdens de play-offs.
Wanneer speelde dat? Heb ik dan helemaal gemist. Zonde wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die was ooit al bijna trainer in Eindhoven.
Alves die was een complete nul geweest bij elke grote club.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dar komt doordat fans geilen op goals. Alves is een halfgod en Farfán heeft een slecht jaar: Zeg het tegen Mourinho en hij lacht je uit.
quote:
hij was destijds assistent van Robson bij Barcelona. Robson kwam naar PSV en Mourinho wilde graag met Robson mee aangezien hij veel bewondering had voor Robson en graag met hem samen werkte. Robson vond echter dat hij bij Barca moest blijven om onder van Gaal te werken omdat hij daar ook nog veel van zou kunnen leren..... en de rest is geschiedenisquote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wanneer speelde dat? Heb ik dan helemaal gemist. Zonde wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |