abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47435845
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Camplo het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Ajax nu alles op een slof en een oude voetbal schoen wint en dat psv met een paar lucky overwinningen gewoon de titel veiligstelt...

het zou in het plaatje passen.
Het zou in het plaatje passen van dit seizoen als PSV moeizaam van NAC wint en Ajax punten verspeelt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47435914
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen Rijkaard zeg. Liever een trainer die geen wereldberoemde voetballer was, maar wel een gerenommeerde trainer is geworden.
Mourinho!
  maandag 19 maart 2007 @ 15:05:20 #153
159022 AminBen
El Maestro
  maandag 19 maart 2007 @ 15:13:28 #154
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47436344
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het ligt aan de politie als een stelletje mongolen de stad afbreekt! Ik moet voor het eerst sinds gisteren weer hartelijk lachen. Mijn dank daarvoor .
Graag gedaan. Tuurlijk lopen er ook wel mongolen tussen (komen ook een hoop mensen op af die niets met Ajax te maken hebben), feit is alleen dat de politie de personen en de situatie soms gewoon totaal verkeerd inschat.
Secrets never die. Only people.
pi_47437318
Ik denk dat we t vanaf nu gewoon nog maar wedstrijd voor wedstrijd moeten gaan bekijken. Het kan nu iig nog alle kanten uit.
Voorspellingen over wie er kampioen gaat worden dit jaar lijken met totaal nutteloos, gezien de bizarre loop van het seizoen en de enorme wisselvalligheid van 'all parties involved'.

Dus: hopen en bidden, te beginnen over twee weken in Breda
pi_47439005
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik denk dat we t vanaf nu gewoon nog maar wedstrijd voor wedstrijd moeten gaan bekijken. Het kan nu iig nog alle kanten uit.
Voorspellingen over wie er kampioen gaat worden dit jaar lijken met totaal nutteloos, gezien de bizarre loop van het seizoen en de enorme wisselvalligheid van 'all parties involved'.

Dus: hopen en bidden, te beginnen over twee weken in Breda
PSV presteert ander behoorlijk constant sinds de winterstop, alleen niet in positieve zin .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47440744
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV presteert ander behoorlijk constant sinds de winterstop, alleen niet in positieve zin .
Ik bezag het even over het gehele seizoen, maar ook na de winterstop is t bijzonder wisselvallig bij PSV, met voornamelijk uitschieters naar beneden ja. Helaas zijn de uitschieters naar boven bijna exclusief in de Champions League
  maandag 19 maart 2007 @ 17:04:19 #158
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47440913
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen Rijkaard zeg. Liever een trainer die geen wereldberoemde voetballer was, maar wel een gerenommeerde trainer is geworden.
Rijkaard doen het anders niet verkeerd in Barcelona..
Maar het is gewoon doodzonde dat Hiddink besloten heeft een avontuur in Rusland aan te gaan.

Maar goed, voorlopig zit Koeman nog in de race voor het kampioenschap en staat PSV weer in de kwartfinale CL.
Eerst maar eens afwachten lijkt me, toch...?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47441013
Die kwartfinale CL heeft hij aan TBS te danken en het kampioenschap dankt hij aan Alex, Gomes, Koné, Farfán en een vleugje Cocu.

edit: Hoe kon ik Simons vergeten?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47441086
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:59 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik bezag het even over het gehele seizoen, maar ook na de winterstop is t bijzonder wisselvallig bij PSV, met voornamelijk uitschieters naar beneden ja. Helaas zijn de uitschieters naar boven bijna exclusief in de Champions League
Alsof we zo goed speelde in de CL. Tegen arsenal verdedigde we goed maar het was ook puur geluk dat we daar door gingen imo.
pi_47441245
Soms vraag ik mij af hoe anders (positiever/negatiever) zou zijn, als Dickie nu hier trainer was
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47441422
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef mcyodogg het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe anders (positiever/negatiever) zou zijn, als Dickie nu hier trainer was
Dan zouden we iig elke week voor t gelijkspel gaan
  maandag 19 maart 2007 @ 17:26:41 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47441803
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
Die kwartfinale CL heeft hij aan TBS te danken en het kampioenschap dankt hij aan Alex, Gomes, Koné, Farfán en een vleugje Cocu.

edit: Hoe kon ik Simons vergeten?
Dat zijn idd niet de minste spelers.
Vooral Farfan wordt nog wel eens onderschat op dit forum imo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47441883
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zijn idd niet de minste spelers.
Vooral Farfan wordt nog wel eens onderschat op dit forum imo.
Dar komt doordat fans geilen op goals. Alves is een halfgod en Farfán heeft een slecht jaar: Zeg het tegen Mourinho en hij lacht je uit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:37:13 #165
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47442146
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dar komt doordat fans geilen op goals. Alves is een halfgod en Farfán heeft een slecht jaar: Zeg het tegen Mourinho en hij lacht je uit.
idd, gewoon een geweldige speler met erg veel kwaliteiten. Het is het type speler dat ik in de toekomst graag bij Barcelona zou willen zien.
Ik roep dat al heel lang, maar ben er maar mee opgehouden hier want je wordt gewoon uitgelachen.. !
Maar let op, Farfan gaat het nog ver schoppen.
het liefst in Barcelona
  maandag 19 maart 2007 @ 19:24:34 #166
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47445970
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Camplo het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Ajax nu alles op een slof en een oude voetbal schoen wint en dat psv met een paar lucky overwinningen gewoon de titel veiligstelt...

het zou in het plaatje passen.
lijkt me heerlijk, dat Ajax nu alles met dikke cijfers wint maar dat PSV de titel pakt met allemaal frommelgoatjes in 90ste minuut
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47447824
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

lijkt me heerlijk, dat Ajax nu alles met dikke cijfers wint maar dat PSV de titel pakt met allemaal frommelgoatjes in 90ste minuut
Maakt me geen reet uit hoe ze het doen, als ze het maar doen. Mochten ze geen kampioen worden, dan weet ik al 1 plek in het stadion die leeg blijft tijdens de play-offs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47447871
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maakt me geen reet uit hoe ze het doen, als ze het maar doen. Mochten ze geen kampioen worden, dan weet ik al 1 plek in het stadion die leeg blijft tijdens de play-offs.
Die van Koeman in de dug-out?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2007 @ 20:07:51 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47447881
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Mourinho!
die was ooit al bijna trainer in Eindhoven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2007 @ 20:10:19 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47447997
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik mag hopen alle stoelen, play offs boycotten die hap!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47448025
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die was ooit al bijna trainer in Eindhoven.
Wanneer speelde dat? Heb ik dan helemaal gemist. Zonde wel.
pi_47448071
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alves die was een complete nul geweest bij elke grote club.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 19 maart 2007 @ 20:12:08 #173
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47448093
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Die van Koeman in de dug-out?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2007 @ 20:17:56 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47448370
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wanneer speelde dat? Heb ik dan helemaal gemist. Zonde wel.
hij was destijds assistent van Robson bij Barcelona. Robson kwam naar PSV en Mourinho wilde graag met Robson mee aangezien hij veel bewondering had voor Robson en graag met hem samen werkte. Robson vond echter dat hij bij Barca moest blijven om onder van Gaal te werken omdat hij daar ook nog veel van zou kunnen leren..... en de rest is geschiedenis
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 19 maart 2007 @ 20:31:46 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_47449091
Eigenlijk hoop ik heel stiekem dat het doemscenario van grrrrrr waarheid wordt, niettemin hoop ik dan wel weer dat PSV punten van Liverpool af weet te sprokkelen...

1 ding is zeker. De selectie die voor de winterstop zo goed leek, vertoont scheurtjes en in de breedte zijn er te weinig goede alternatieven. Waarom Assati verhuren? DIe had je goed kunnen gebruiken en Behrends (oid)? Die had je nu best kunnen gebruiken. Oke het is (nog) geen superspits, maar wel een spits en dat is in deze weken al heel wat voor PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')