Goh zou het, maar als je terug komt van een LIES blessure, en dan zo'n beweging moet gaan maken om die bal te redden en dan bijna klem komt te staan met je knieën, had ik zoiets gehad van dan maar een corner.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Om een corner te voorkomen?
Je bent niet een van de slimste is het wel?
6 doelpunten verschil zou ook genoeg zijn, want we hebben meer doelpunten gescoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
'T zou wel wat zijn als psv klop krijgt in Breda, en wij thuis met 7 doelpunten verschil winnen van Heracles.
Dan is het doelsaldo + 1 voor ons, en staat psv nog 2 puntjes voor.
PSV had tot de wedstrijd van gisteren slechts vijftien tegendoelpunten geďncasseerd, gisteren kwamen er ineens vijf bij, hopen dat deze vorm nog even wordt vastgehouden.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:12 schreef Sethje het volgende:
jalalalala gomes gomes
Ja, we hadden samen de druk erop kunnen houden. Liever AZ kampioen dan PSV, al zullen sommigen misschien vinden dat ik dan zit te vloeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Van harte, belangrijke punten gepakt dit weekend. Stay focussed...
Zonde dat AZ belangrijke punten in Almelo heeft laten liggen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Die bal van Sneijder was lekker, maar de mooiste was toch die coole aktie van Perez.
Wat mij verbaast is dat ik niemand nog zie met die bal van Davids (die via de lat Gomes neerhaalt) als avatar..
Ik vind dat altijd zo kansloos, die avatars van momenten in wedstrijden. Nofi aan degenen die dat allemaal hebben, maar ik heb er echt niets mee. 't Is juist leuker om niet elke dag tig keer met zo'n moment geconfronteert te worden, dat houdt 't leuker.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Die bal van Sneijder was lekker, maar de mooiste was toch die coole aktie van Perez.
Wat mij verbaast is dat ik niemand nog zie met die bal van Davids (die via de lat Gomes neerhaalt) als avatar..
Welke actie van Perez?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat had ik ook wel verwacht ja. Of een juichende Braamhaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Tadaaquote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht ja. Of een juichende Braamhaar.
Zeker als je weet dat je al een blessure hebt...quote:
Jna heeft Davids, Riro heeft Braamhaar.....quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht ja. Of een juichende Braamhaar.
Ogararu vind ik zeker wel een goede verdediger en zou hem graag nog bij AJAX blijven zien. Hij heeft in ieder geval al veel betekend dit seizoen voor ons.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef twi het volgende:
Ogararu dus niet tegen Nederland. Mooi, weer een risico minder op blessures. Jammer voor 'm, en heel raar. hij heeft inmiddels bijna net zoveel gespeeld als bij Steaua vorig seizoen.
Ik vind 't nog geen fijne risicoloze verdediger, maar het is wel een heel aardige speler voor Ajax.
Nee hoor, ben het met je eens. Liever AZ dan PSVquote:Op maandag 19 maart 2007 10:22 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, we hadden samen de druk erop kunnen houden. Liever AZ kampioen dan PSV, al zullen sommigen misschien vinden dat ik dan zit te vloeken.
We zullen over twee weken zien of de reeks nu echt doorgezet kan worden tegen een 'kleintje' en of er ook in eigen huis weer eens fatsoenlijk gevoetbald kan worden....quote:Op maandag 19 maart 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Als je Ajax nu al 2 wedstrijden zo ziet voetballen is de achterstand op PSV eigenlijk alleen maar zuurder.
Dit team is echt goed zat om kampioen te worden, maar ja, dat knullige puntverlies tegen de "kleintjes" elke keer.
Jullie hebben dit seizoen jullie beste wedstrijden in een 4-4-2 formatie gespeeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef SiemeN het volgende:
Ben benieuwd of Ajax in eigen huis met 4-4-2 zal aantreden.
Inderdaad, middenvelder voor De Mul als gister..quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wrom niet? Het levert aantrekkelijk voetbal op.. EN je wint ook nog eens..
Daarnaast heb je met 4-4-2 ook de mogelijkheid om door een simpele wissel te switchen naar 4-3-3.. ideaal dus!
Dat zou wel moeten ja, maar het zal echt iets voor ons zijn dat PSV volgende week verliest, en dat wij dan ook punten laten liggen tegen Heracles ofso.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
Heracles Almelo (thuis), RKC Waalwijk (uit), NAC Breda (thuis), Sparta Rotterdam (thuis) en Willem II (uit) moeten vijftien punten opleveren, lijkt mogelijk toch?
Reken maar dat er zondag gewoon weer 3 spitsen staan.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie hebben dit seizoen jullie beste wedstrijden in een 4-4-2 formatie gespeeld.
Het zou stom zijn van Ten Cate om maar krampachtig aan het "heilige" 4-3-3 vast te willen vasthouden.
Is regelmatig gebeurd natuurlijk. Hopelijk heeft Ten Cate wat meer ballen en heeft 'ie een beetje schijt aan de lobby van bijv. JC.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie hebben dit seizoen jullie beste wedstrijden in een 4-4-2 formatie gespeeld.
Het zou stom zijn van Ten Cate om maar krampachtig aan het "heilige" 4-3-3 vast te willen vasthouden.
Klopt, lastige uitwedstrijden tegen Heerenveen, FCG, FCU, FCT en PSV werder allen door middel van een 4-4-2-opstelling gewonnen, dus waarom overstappen? Extra aanvallers kunnen altijd nog worden ingebracht.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja..quote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
Heracles Almelo (thuis), RKC Waalwijk (uit), NAC Breda (thuis), Sparta Rotterdam (thuis) en Willem II (uit) moeten vijftien punten opleveren, lijkt mogelijk toch?
Dat geweldige doelpunt, netjes en koel!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef gday het volgende:
[..]
Welke actie van Perez?
Die bal van Davids heb ik trouwens wel als avatar langs zien komen.
Tijdens slechte wedstrijden werd al snel (naar mijn mening deels terecht) naar ten Cate gewezen. Het is dan toch ook mooi om kleine tactische aanpassingen die wél goed uitpakken waar te nemen en onder de aandacht te brengen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ten Cate is gewoon tactisch verschrikkelijk goed.. alleen schort het wat aan peoplesmanagement
Inderdaad, als dat nog gebeurd word ik verpleger.. Never mind..quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk nog helemaal niet aan het kampioenschap. Maar mochten we kampioen worden, vind ik dat persoonlijk het mooiste kampioenschap dat ik heb meegemaakt
Hopen mag. En het kan nog altijd, maar ik geef Ajax heel weinig kans op een kampioenschap. 5% ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef Panick het volgende:
Jongens, Ajax wordt GEEN kampioen.
Zet dat nou ajb uit je hoofd..
Voordeel is ook dat er voor PSV nog twee loodzware wedstrijden in de CL op het programma staan en van mij mogen ze de halve finale ook nog wel halen, lekker zwaar! Maar goed, wij worden dit jaar geen kampioen, volgend seizoen of het seizoen daarop misschien weer eens!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja..
Gezien de vorm van PSV en het programma van beide clubs (Ajax, PSV) zou het me niet eens verbazen als er nog stiekem een kampioenschap inzit..![]()
Same here.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het 'gewoon' richting Eindhoven gaat..
Als we dit maar niet weer hoeven te posten ergens begin maart 2008.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
volgend seizoen of het seizoen daarop misschien weer eens!
Ik denk dat het inderdaad zo maar eens kan zijn dat we de titel nog uit handen geven en dan is de 2-luik met Liverpool in de CL niet echt bevordelijk en waarschijnlijk mede debet aan het nog uit handen geven.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat er voor PSV nog twee loodzware wedstrijden in de CL op het programma staan en van mij mogen ze de halve finale ook nog wel halen, lekker zwaar! Maar goed, wij worden dit jaar geen kampioen, volgend seizoen of het seizoen daarop misschien weer eens!
Halve finale halen, daar eruit gaan en dan ook nog het kampioenschap verliezen en de play-offs verliezenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat er voor PSV nog twee loodzware wedstrijden in de CL op het programma staan en van mij mogen ze de halve finale ook nog wel halen, lekker zwaar! Maar goed, wij worden dit jaar geen kampioen, volgend seizoen of het seizoen daarop misschien weer eens!
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Halve finale halen, daar eruit gaan en dan ook nog het kampioenschap verliezen en de play-offs verliezen![]()
.
Play Offs niet verliezen. Straks haalt Twente voorronde CL moeten we ook niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Halve finale halen, daar eruit gaan en dan ook nog het kampioenschap verliezen en de play-offs verliezen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |