Ik moest lachen...quote:
In Leiden hebben ze net een nieuwe DSB-bank. No way dat ik daar ooit een stap naar binnen zet.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef jna het volgende:
![]()
Zegt m'n moeder net dat m'n opa al z'n geld naar een rekening bij de dsb bank heeft gestort![]()
Ik weiger dat mijn familie dirk scheringa steunt![]()
ook dat moet gebeurenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef gday het volgende:
Ik zal later vanavond een AVI uploaden van dat schot van Davids maar eerst even film kijken met het vrouwtje.
We are sorry, but all downloading slots for your country are busy.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Devrim_ het volgende:
PSV - Ajax voor degene die het gemist hebben incl stukje over Braamhaar
http://depositfiles.com/files/708433
Video: XVID 640x480 25.00fps 1313Kbps [Video 0]
Audio: MPEG Audio Layer 3 32000Hz stereo 320Kbps [Audio 1]
Moet dat klapvee in de ArenA wel meewerken.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze 5-1 en de 4-1 van vorige week waren uiteraard een voorproefje van hoe we komend seizoen weer zullen domineren als 12 jaar geleden en dat de tegenstanders weer met sidderende benen zullen aantreden tegen ons aller AJAX.
we zijn momenteel in topvorm maar ik heb nog steeds het gevoel dat het met de week om kan slaan. Paar weken geleden speelden we nog gelijk tegen Excelsior en verloren we van Heerenveen. Eerst maar eens zien dat Henk deze resultaten stabiel kan houden en dat hij de spelers ook kan motiveren om bijv. tegen Heracles of WillemII er net zo in te vliegen als ze vandaag deden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze 5-1 en de 4-1 van vorige week waren uiteraard een voorproefje van hoe we komend seizoen weer zullen domineren als 12 jaar geleden en dat de tegenstanders weer met sidderende benen zullen aantreden tegen ons aller AJAX.
Aan mij zal dat niet liggen nu iedereen nogquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet dat klapvee in de ArenA wel meewerken.
Dat is momenteel het enige verschil met 12 jaar geleden.
Tlijkt wel of Ajax drijft op het fanatisme van uitwedstrijden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef toma het volgende:
[..]
we zijn momenteel in topvorm maar ik heb nog steeds het gevoel dat het met de week om kan slaan. Paar weken geleden speelden we nog gelijk tegen Excelsior en verloren we van Heerenveen. Eerst maar eens zien dat Henk deze resultaten stabiel kan houden en dat hij de spelers ook kan motiveren om bijv. tegen Heracles of WillemII er net zo in te vliegen als ze vandaag deden.
Dan wees ie dus 6x naar jouquote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef denthemen het volgende:
het uitfluiten van Stam bij zijn 1e balcontact was eigenlijk best schattig hehe, zat zo'n mongool achter me(ja een échte mongool) die bij élke goal naar me ging staan wijzen omdat ik ging juichen
Ik dacht dat de ajacieden nog ff een biertje pakten, of dat de pussys psv supporters hun koeien gingen bekogelenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:00 schreef Camplo het volgende:
Trouwens bij terugkomst in Eindhoven rond 18:30 stond er best veel (heel veel) politie bij het station etc. Iemand enig idee wat daar nog aan de hand was. Normaal is het er 1 uur na de wedstrijd leeg en verlaten.
Ik heb helemaal niemand meer gezien van Ajax, behalve wat kinderen in Ajax shirts in de auto op de A2 richting Weertquote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ajacieden nog ff een biertje pakten, of dat de pussys psv supporters hun koeien gingen bekogelen
4 mensen heb ik blij gemaakt met kaartjesquote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
nog mensen in de Arena geweest? Zal wel een kinderfeestje geweest zijn
Whaha leuk ja ging je nog naar ze zwaaienquote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand meer gezien van Ajax, behalve wat kinderen in Ajax shirts in de auto op de A2 richting Weert![]()
Yeah we hadden vlaggen achter de ramen gehangen . Wilden we wegrijden bij de Mac, tik tik, politie, jah zo zie je niks naar achteren. Jah maar ik heb toch 2 spiegels? Rechterspiegel is verplicht bij beperkt uitzicht naar achteren... zegt ie zo... jah maar dit is niet omdat het moet, maar omdat het voor de fun is.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha leuk ja ging je nog naar ze zwaaien
Veel jah, en opeens ook een bunch mensen met Phanos shirtjes aan (Utrecht) wtf...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef BonJovi het volgende:
Whaha beter ja! had je nog psv supporters onder weg gezien?
Ik wees ff naar het AFCA logo op mn vest en toen klapten ze heel rustig en duimpjes beetje cynisch omhoog.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
Whaha UTREG waar zag je ze dan? En hoe keken ze psv supporters naar je en wat deed je naar ze
Ben benieuwdquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Houniet het volgende:
volgende week Henk ten Cate in Studio Voetbal![]()
Whaha ok ik zat ook niet ver in cafe bij Eindhovenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wees ff naar het AFCA logo op mn vest en toen klapten ze heel rustig en duimpjes beetje cynisch omhoog.
Die utrechters zag ik vlakbij Best
Gewoon ff wachten..Werkt zometeen weer welquote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
We are sorry, but all downloading slots for your country are busy.
Try again later or use next options to download this file:
Goed plan!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
Zo hee ze winnen weer eens een keer
Volgende week speelronde 1-3 onderuit tegen Heracles, mark my words!
Ik kan wel bevestigen dat ik neutraal toeschouwer ben van al dit fraaisquote:Op zondag 18 maart 2007 22:44 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH LOSER! ga toch huilen wolfrolf. Je bent blijkbaar geen voetbal fan
haha..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gewoon voor zorgen dat ALS we achter komen de kopjes vooral niet laten hangen.. want anders is het meteen inpakken en wegwezen..
Wat zou een 0-4 in Eindhoven toch wel vetjes zijn he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |