quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ergens te lezen/zien?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ergens te lezen/zien?
Ik heb hem laatst ergens op TV zien zingen en hoe erg ik hem ook sneu vind, dat deed hij best goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Quispi het volgende:
Hans Teeuwen is wat mij betreft altijd tenenkrommend slecht![]()
"Zet God maar op de pot en stop de profeet maar in je reet. Als je dan wordt doodgeschoten, heb je van het lied genoten. Het vrije woord gaat nooit verloren, ook al vliegen de kogels om je oren."quote:
Als je in groep 2 zit, wellicht.quote:
Ben je nou echt zo dom of speel je het nou?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef SunChaser het volgende:
Hij had een een of ander rijmpje waarvan hij de tekst opeens kwijt was.
heb je ook de link naar de planet.nl foto's/artikel. kan het niet vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Heb inmiddels wat beelden gezien op nu.nl, briljant. Het feit dat men dit soort humor hier 'tenenkrommend' vindt toont aan dat Theo helemaal geen breedgedragen volksheld was. Hij zou het geweldig gevonden hebben. Overigens, op planet.nl staan een zooi foto's met erg grappige bijschriften, bv over 'de vriendinnen van Pim'.
Bij ieder ander dan Sunchaser gaat dat opquote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ik ben het wel met sunchaser eens dat 'je snapt het niet' inderdaad een non-argument is. Zo kun je elke discussie wel 'winnen', want jij bent immers slim en de ander is dom.
er zijn ook mensen die hem nog wel leuk vinden. vond hem ook super in Panama met z'n jazz liedjesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Krijgen weie dooddoener weerJe begrijpt het niet
Ik vind er gewoon geen reet aan en ik vind het tenenkrommend slecht! Er zijn mensen die HT niet leuk (meer) vinden, kneuzen
Het originele plan was om een beeld van Theo op z'n fiets midden op het fietspad te zetten. Dat was tof.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Dat nieuwe monument van vand er Westerlaken is ook suf. Een automatiek in de vorm van een kaktus waar je voor 1,50 een kaktus uit kunt halen.
Maar dit beeld is ook lelijk
Die grap komt me ook erg bekend voorquote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef Wolter het volgende:
Al vind ik dat die dvdmop nu wel een raar irritant bijsmaakje krijgt.
Lijkt me wel geyl.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
'En je laten pijpen door de meiden van Halal' Was ook al zo'n juweeltje.
iddquote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het ook niet erg uit de verf komen van hans teeuwen, zoiets is leuk in een schouwburg maar vond het hier een beetje ongepast
heb ik dat gemist ?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:33 schreef BobRooney het volgende:
Stukje van Srebrenica was ook goed.
Was vanochtend bij 3fm op de radio. Bij Giel Beelen. Daar lieten ze ook een stuk horen. Misschien kan je het terugluisteren.quote:
Dat zei ie helemaal niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef Roi het volgende:
Ik stond erbij en heb samen met de rest van het publiek flink gelachen.
"Ik heb respect voor Christenen, ik heb respect voor Moslims, ik heb respect voor Hindoes. Alleen voor Joden heb ik geen respect! Geintje, kijk zij kunnen wel tegen een grapje "![]()
"ik heb alleen iets tegen Joden, nee!, nee, ook niet. Maar die kunnen tegen een grapje. Zij wel ja...."quote:
Idd, ongepast zou ik het niet willen noemen, wel uitgekauwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef L.Denninger het volgende:
Hoezo ongepast ?
Veel meer in de stijl van Theo van Gogh kon het niet zijn, toch ?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef robster16 het volgende:
Hans Teeuwen is over zijn top heen... al jaren...
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond het echt super slecht en beledigend.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:27 schreef L.Denninger het volgende:
Gut, dus sommige mensen hebben een andere smaak dan sommige andere mensen.
Tjemig.
Het is me wat zeg.
Ik vond Theo een sneu mannetje maar wat dat betreft is dit inderdaad helemaal in de lijn van Theo.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Idd, ongepast zou ik het niet willen noemen, wel uitgekauwd.
Wat, dat ze tegen een geintje kunnen?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mbt de Joden had ie wel een punt.
Dit verband trok ik dus ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:12 schreef speknek het volgende:
Het deed me wel wat denken aan de begrafenis van Graham Chapman. Nou is Teeuwen natuurlijk niet zo gevat als John Cleese, maar toch goed dat ie het probeert.
http://www.youtube.com/watch?v=fsHk9WC7fnQ
wat vond je racistisch ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef Gitarist het volgende:
Ik vind Hans Teeuwen bij vlagen erg geestig, maar de speech kon ik niet waarderen. Ik vond het niet grappig en op sommige plekken racistisch.
Welnee, het ging volgens mij meer om die expoitatie, die wrange humor is iets dat wel redelijk universeel gedeeld wordt binnen de Joodse cultuur (wat weer iets anders is als dat niet-Joden er ook succes mee mogen hebben). Toevallig ben ik nu bezig in Portnoy's Klacht van Philip Roth, en dat zit er ook helemaal vol mee.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat, dat ze tegen een geintje kunnen?
De meeste Joden kunnen niet tegen Jodengrappen, gaan ze meteen roepen dat je antisemiet bent. Zelfs Jood Max Taileur werd verguist om zn Sam en Moos grappen.
Die speech ging over Chapman zelf, niet over geitenneukers en pijpende moslima's.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:12 schreef speknek het volgende:
Het deed me wel wat denken aan de begrafenis van Graham Chapman. Nou is Teeuwen natuurlijk niet zo gevat als John Cleese, maar toch goed dat ie het probeert.
http://www.youtube.com/watch?v=fsHk9WC7fnQ
Zou wel vreemd zijn geweest als ie het daar over zou hebben gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die speech ging over Chapman zelf, niet over geitenneukers en pijpende moslima's.
Chapman's dood had dan ook niets met geitenneukers en (pijpende) moslima's te maken. Maar die opmerking over "fuck" ging ook niet over chapman, maar was puur bedoeld om te shockeren, omdat Chapman dat zelf ook niet naliet.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Die speech ging over Chapman zelf, niet over geitenneukers en pijpende moslima's.
Nou ja, Chapman stierf gewoon aan keelkanker, en werd niet ritueel geslacht zoals Van Gogh. Ik vermoed dat dat soort zaken toch meespelen bij het schrijven van zo'n speech.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat de grap over Chapman ging, de grap ging nu niet over Theo.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Chapman's dood had dan ook niets met geitenneukers en (pijpende) moslima's te maken. Maar die opmerking over "fuck" ging ook niet over chapman, maar was puur bedoeld om te shockeren, omdat Chapman dat zelf ook niet naliet.
nee, het ging over beledigen van mensen met lange tenen, wat Theo deed, en waarvoor hij is vermoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat de grap over Chapman ging, de grap ging nu niet over Theo.
Hier spreekt een MBO'er.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef RSie het volgende:
teeuwen is duidelijk op tijd gestopt met cabaret. (alhoewel hij industry of love ook wel had mogen overslaan). ik vond dit stukje ook te suf voor woorden, er kwam geeneens een glimlach op mijn gezicht!
maar ja,.. ik ben dan ook maar een MBO'er die de geniale achterliggende gedachte niet begrijpt.
Maar dat snappen heel veel usertjes niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:15 schreef Suko het volgende:
Teeuwen heeft helemaal in de stijl van Theo van Gogh gesproken én gezongen, iets anders had niet gepast. Het monument 'De Schreeuw' verbeeldend de vrijheid van meningsuiting en hoe Van Gogh de mond werd gesnoerd. Treffend was de enorme hagelbui toen Cohen sprak, en vervolgens de zon doorbrak toen Teeuwen het woord nam, van Gogh heeft hier vast de hand in gehad...![]()
Maar jij hebt ook geen humor, dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Tenenkrommend slecht zeg, die speech. Moest humor zijn natuurlijk, maar ik pikte t er niet uit
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:38 schreef Drugshond het volgende:
Hier komt geen deel #2 van. Het momument staat er en daarmee is de koek al ver op.
Wallah, Ik quote mij zelf nog wel even voor Drugshondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien wordt het monument nog wel gesloopt door derden straks dus dan komen er nog wel wat deeltjes achter aan![]()
Hoewel het er op televisie redelijk hooligan-proof uitziet, maar dat maakt de uitdaging juist groter voor die mensen die het eventueel willen slopen.
Ik denk dat als je er een sjofeltje tegen aan zet, dat die wel gaat buigen.......
Ik bedoelde het sarcastisch gezien de vele aanwezigen die hier op het forum MBO'ers als dommere mensen bestempelen. zie je dit niet in dan hebben ze blijkbaar gelijk over het niveau van de gemiddelde MBO'er!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier spreekt een MBO'er.
Wil je dat nooit meer zeggen
Niks geniaals, en niks cabaret.
Je begrijpt het niet
Ik vind het helemaal goed, ook het commentaar van Holman overigens.
Als jij denkt dat het om het "leuk zijn" te doen was betwijfel ik toch dat je de essentie begrepen hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:57 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik begreep het verhaaltje van Teeuwen wel degelijk maar vind het gewoon een slaapverwekkend stukje tekst.
En dat het precies is zoals Theo het gezegd zou hebben dat betekend niet automatisch dat iets leuk is.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Teeuwen was om eens iets te zeggen dat 'ontzettend leuk is'.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Teeuwen was om eens iets te zeggen dat 'ontzettend leuk is'.
En teruglezend in dit topic zal je ook moeten zien dat er blijkbaar mensen waren die het verhaaltje van Teeuwen wel als grappig dan wel geniaal beschouwen. dan hebben hun het in jouw ogen dus niet begrepen omdat hij volgens jou niet grappig/leuk wilde zijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het om het "leuk zijn" te doen was betwijfel ik toch dat je de essentie begrepen hebt.
Nee, hij wilde een punt maken. Maar hij beledigde mensen alleen en dat is iets anders dan het vrije woordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vindt jou een lul.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, hij wilde een punt maken. Maar hij beledigde mensen alleen en dat is iets anders dan het vrije woord
Ik vindtdt dat jij je spelling moet bijstellenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar hij beledigde mensen alleen en dat is iets anders dan het vrije woord
Verrassende mening.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:12 schreef Meki het volgende:
Teeuwen een smakeloze mafkees is dat
Zuchtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:10 schreef RSie het volgende:
[..]
[..]
En teruglezend in dit topic zal je ook moeten zien dat er blijkbaar mensen waren die het verhaaltje van Teeuwen wel als grappig dan wel geniaal beschouwen. dan hebben hun het in jouw ogen dus niet begrepen omdat hij volgens jou niet grappig/leuk wilde zijn!
p.s. hij wilde wel degelijk leuk doen anders maakt hij ook niet van die slappe grappen (zoals bijv. "mijn dvd's liggen in de winkel" hahaha,)
precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef freud het volgende:
Wel grappig dat je er hier ook precies uit kan halen die uberhaupt Teeuwen een beetje aanvoelen en zien welk punt hij wil maken. Beetje tussen de regels doorluisteren en dergelijke. Als je echt sterk bent in je overtuiging, dan doen grappen je weinig. Beledigen ligt sowieso meer aan de ontvangende partij dan de belediger. Het is maar hoe je het zelf graag hoort.
Waarom pak je niet de link naar het origineel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef milagro het volgende:
En met muziek eronder is het nog meesterlijker
Ik heb me rot gelachen![]()
omdat ik dat niet wist , gekkie (lees: klootzak, lulhoofd. hufterige kutkakker, hondeneuker, geitenzuiger)quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom pak je niet de link naar het origineel?
http://files.fok.nl/weblog/HT_vrijeWoord.mp3
Van deze blog:
Karaokecolumn: Hans Teeuwen
Dus je moet alles maar pikken, wat een onzin. Laat mensen toch zelf uitmaken wat ze beledigend vinden, wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef freud het volgende:
Wel grappig dat je er hier ook precies uit kan halen die uberhaupt Teeuwen een beetje aanvoelen en zien welk punt hij wil maken. Beetje tussen de regels doorluisteren en dergelijke. Als je echt sterk bent in je overtuiging, dan doen grappen je weinig. Beledigen ligt sowieso meer aan de ontvangende partij dan de belediger. Het is maar hoe je het zelf graag hoort.
Je hoeft niet alles te pikken, maar het gaat om de manier waarop je het niet-pikt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dus je moet alles maar pikken, wat een onzin. Laat mensen toch zelf uitmaken wat ze beledigend vinden, wie ben jij om daar over te oordelen?
Dus jij leest het op die manier. Interessant! Je pikt blijkbaar niet echt op wat ik wil zeggen, en bevestigd daarmee mijn punt. Dank!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dus je moet alles maar pikken, wat een onzin. Laat mensen toch zelf uitmaken wat ze beledigend vinden, wie ben jij om daar over te oordelen?
Mja, dus in plaats van iemand proberen erop te wijzen dat er met hem toch iets niet helemaal lekker is, gewoon maar toegeven? De oren laten hangen naar een kleine groep, is een van de grootste problemen binnen de islam imo, dus dit soort opmerkingen zijn erg gevaarlijk imo. Je geeft dan toe aan niet rationele werkwijzen en afwijkend gedrag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Dagonet het volgende:
Tenzij het bekend is dat je lange tenen hebt en de ander het niet kan nalaten om daar keer op keer te gaan lopen stampen natuurlijk. Dingen roepen omdat je weet dat de ander daarvan over de zeik gaat..
Moet ik het uitleggen of weet je zelf ook dat dit een compleet onwerkbaar model is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Dagonet het volgende:
Tenzij het bekend is dat je lange tenen hebt en de ander het niet kan nalaten om daar keer op keer te gaan lopen stampen natuurlijk. Dingen roepen omdat je weet dat de ander daarvan over de zeik gaat..
Er is een verschil tussen iemand die voortdurend op je tenen gaat staan,quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Dagonet het volgende:
wat een onzin , zeg, als iemand chronisch te lange tenen heeft, moet ie naar de orthopeet, en moet niet de rest van de wereld omlopen om zijn tenen te ontwijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Dagonet het volgende:
Zegt iemand die meer dan eens ruzie heeft omdat iemand over haar kinderen begint.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een onzin , zeg, als iemand chronisch te lange tenen heeft, moet ie naar de orthopeet, en moet niet de rest van de wereld omlopen om zijn tenen te ontwijken.
laten we het vooral omdraaien, zeg![]()
grappig dat in de jaren zestig/zeventig niemand problemen had met het geschop tegen de christelijke heilige huisjes, kort geleden Elsbeth Etty nog horen zeggen dat zij niets vermakelijker vindt dan katholiekje pesten, toen en nu nog, heeeeeeerlijk, geen hond die daarover valt, sterker nog, geen hond valt die uitlating op.
maar 1 verkeerd gevallen opmerking tegen de lange tenen mafia en half correct NL is weer drie schoenmaten te klein.
meer dan eens?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die meer dan eens ruzie heeft omdat iemand over haar kinderen begint.
Weinig dingen zo privé als geloof, waarom dat erbij slepen op een snerende, minachtende, beledigende manier? Hoe helpt dat een discussie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef milagro het volgende:
het gaat er dan enkel om dat je in een discussie niet privé aangelegenheden erbij moet slepen, die totaal niet terzake doende zijn, schat, daar val ik dan over, het is een zwaktebod en het vervuilt de discussie, zoals dat ook nu het geval zou zijn als ik jouw overgewicht erbij zou slepen of zo
vind jij, een ander vindt dat niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weinig dingen zo privé als geloof, waarom dat erbij slepen op een snerende, minachtende, beledigende manier? Hoe helpt dat een discussie?
Want blijkbaar is het wél nodig om geitenneukers en mohammed was een pedofiel te roepen. Verklaar? De discussie wordt daarmee geholpen hoe? Hoe bewerkstellig je veranderingen als je zo ongenuanceerd blijft roepen?
Het is nutteloos, overbodig en daarmee zijn doel geheel voorbij schietend.
Like...as if anyone gives a fuck what you thinkquote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Tenenkrommend slecht zeg, die speech. Moest humor zijn natuurlijk, maar ik pikte t er niet uit
Weinig dingen zo prive ???quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weinig dingen zo privé als geloof, waarom dat erbij slepen op een snerende, minachtende, beledigende manier? Hoe helpt dat een discussie?
Zo veel vind ik ze niet op elkaar lijken.. als je het zo gaat bekijken kan ik er wel geld voor gaan vragen, want ze zijn kennelijk allebei afgeleid van de contouren van mijn gezicht.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Suko het volgende:
Er schijnt al een 'Schreeuw' te bestaan, uit '92, gemaakt door Ami-Bernard Zilweger. Toeval???(rechts is van Henneman)
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:09 schreef Bigs het volgende:
[..]
Zo veel vind ik ze niet op elkaar lijken.. als je het zo gaat bekijken kan ik er wel geld voor gaan vragen, want ze zijn kennelijk allebei afgeleid van de contouren van mijn gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |