quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ergens te lezen/zien?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ergens te lezen/zien?
Ik heb hem laatst ergens op TV zien zingen en hoe erg ik hem ook sneu vind, dat deed hij best goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Quispi het volgende:
Hans Teeuwen is wat mij betreft altijd tenenkrommend slecht![]()
"Zet God maar op de pot en stop de profeet maar in je reet. Als je dan wordt doodgeschoten, heb je van het lied genoten. Het vrije woord gaat nooit verloren, ook al vliegen de kogels om je oren."quote:
Als je in groep 2 zit, wellicht.quote:
Ben je nou echt zo dom of speel je het nou?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef SunChaser het volgende:
Hij had een een of ander rijmpje waarvan hij de tekst opeens kwijt was.
heb je ook de link naar de planet.nl foto's/artikel. kan het niet vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Heb inmiddels wat beelden gezien op nu.nl, briljant. Het feit dat men dit soort humor hier 'tenenkrommend' vindt toont aan dat Theo helemaal geen breedgedragen volksheld was. Hij zou het geweldig gevonden hebben. Overigens, op planet.nl staan een zooi foto's met erg grappige bijschriften, bv over 'de vriendinnen van Pim'.
Bij ieder ander dan Sunchaser gaat dat opquote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ik ben het wel met sunchaser eens dat 'je snapt het niet' inderdaad een non-argument is. Zo kun je elke discussie wel 'winnen', want jij bent immers slim en de ander is dom.
er zijn ook mensen die hem nog wel leuk vinden. vond hem ook super in Panama met z'n jazz liedjesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Krijgen weie dooddoener weerJe begrijpt het niet
Ik vind er gewoon geen reet aan en ik vind het tenenkrommend slecht! Er zijn mensen die HT niet leuk (meer) vinden, kneuzen
Het originele plan was om een beeld van Theo op z'n fiets midden op het fietspad te zetten. Dat was tof.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Dat nieuwe monument van vand er Westerlaken is ook suf. Een automatiek in de vorm van een kaktus waar je voor 1,50 een kaktus uit kunt halen.
Maar dit beeld is ook lelijk
Die grap komt me ook erg bekend voorquote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef Wolter het volgende:
Al vind ik dat die dvdmop nu wel een raar irritant bijsmaakje krijgt.
Lijkt me wel geyl.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
'En je laten pijpen door de meiden van Halal' Was ook al zo'n juweeltje.
iddquote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het ook niet erg uit de verf komen van hans teeuwen, zoiets is leuk in een schouwburg maar vond het hier een beetje ongepast
heb ik dat gemist ?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:33 schreef BobRooney het volgende:
Stukje van Srebrenica was ook goed.
Was vanochtend bij 3fm op de radio. Bij Giel Beelen. Daar lieten ze ook een stuk horen. Misschien kan je het terugluisteren.quote:
Dat zei ie helemaal niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef Roi het volgende:
Ik stond erbij en heb samen met de rest van het publiek flink gelachen.
"Ik heb respect voor Christenen, ik heb respect voor Moslims, ik heb respect voor Hindoes. Alleen voor Joden heb ik geen respect! Geintje, kijk zij kunnen wel tegen een grapje "![]()
"ik heb alleen iets tegen Joden, nee!, nee, ook niet. Maar die kunnen tegen een grapje. Zij wel ja...."quote:
Idd, ongepast zou ik het niet willen noemen, wel uitgekauwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef L.Denninger het volgende:
Hoezo ongepast ?
Veel meer in de stijl van Theo van Gogh kon het niet zijn, toch ?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef robster16 het volgende:
Hans Teeuwen is over zijn top heen... al jaren...
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond het echt super slecht en beledigend.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:27 schreef L.Denninger het volgende:
Gut, dus sommige mensen hebben een andere smaak dan sommige andere mensen.
Tjemig.
Het is me wat zeg.
Ik vond Theo een sneu mannetje maar wat dat betreft is dit inderdaad helemaal in de lijn van Theo.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Idd, ongepast zou ik het niet willen noemen, wel uitgekauwd.
Wat, dat ze tegen een geintje kunnen?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mbt de Joden had ie wel een punt.
Dit verband trok ik dus ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:12 schreef speknek het volgende:
Het deed me wel wat denken aan de begrafenis van Graham Chapman. Nou is Teeuwen natuurlijk niet zo gevat als John Cleese, maar toch goed dat ie het probeert.
http://www.youtube.com/watch?v=fsHk9WC7fnQ
wat vond je racistisch ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef Gitarist het volgende:
Ik vind Hans Teeuwen bij vlagen erg geestig, maar de speech kon ik niet waarderen. Ik vond het niet grappig en op sommige plekken racistisch.
Welnee, het ging volgens mij meer om die expoitatie, die wrange humor is iets dat wel redelijk universeel gedeeld wordt binnen de Joodse cultuur (wat weer iets anders is als dat niet-Joden er ook succes mee mogen hebben). Toevallig ben ik nu bezig in Portnoy's Klacht van Philip Roth, en dat zit er ook helemaal vol mee.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat, dat ze tegen een geintje kunnen?
De meeste Joden kunnen niet tegen Jodengrappen, gaan ze meteen roepen dat je antisemiet bent. Zelfs Jood Max Taileur werd verguist om zn Sam en Moos grappen.
Die speech ging over Chapman zelf, niet over geitenneukers en pijpende moslima's.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:12 schreef speknek het volgende:
Het deed me wel wat denken aan de begrafenis van Graham Chapman. Nou is Teeuwen natuurlijk niet zo gevat als John Cleese, maar toch goed dat ie het probeert.
http://www.youtube.com/watch?v=fsHk9WC7fnQ
Zou wel vreemd zijn geweest als ie het daar over zou hebben gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die speech ging over Chapman zelf, niet over geitenneukers en pijpende moslima's.
Chapman's dood had dan ook niets met geitenneukers en (pijpende) moslima's te maken. Maar die opmerking over "fuck" ging ook niet over chapman, maar was puur bedoeld om te shockeren, omdat Chapman dat zelf ook niet naliet.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Die speech ging over Chapman zelf, niet over geitenneukers en pijpende moslima's.
Nou ja, Chapman stierf gewoon aan keelkanker, en werd niet ritueel geslacht zoals Van Gogh. Ik vermoed dat dat soort zaken toch meespelen bij het schrijven van zo'n speech.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat de grap over Chapman ging, de grap ging nu niet over Theo.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Chapman's dood had dan ook niets met geitenneukers en (pijpende) moslima's te maken. Maar die opmerking over "fuck" ging ook niet over chapman, maar was puur bedoeld om te shockeren, omdat Chapman dat zelf ook niet naliet.
nee, het ging over beledigen van mensen met lange tenen, wat Theo deed, en waarvoor hij is vermoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat de grap over Chapman ging, de grap ging nu niet over Theo.
Hier spreekt een MBO'er.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef RSie het volgende:
teeuwen is duidelijk op tijd gestopt met cabaret. (alhoewel hij industry of love ook wel had mogen overslaan). ik vond dit stukje ook te suf voor woorden, er kwam geeneens een glimlach op mijn gezicht!
maar ja,.. ik ben dan ook maar een MBO'er die de geniale achterliggende gedachte niet begrijpt.
Maar dat snappen heel veel usertjes niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:15 schreef Suko het volgende:
Teeuwen heeft helemaal in de stijl van Theo van Gogh gesproken én gezongen, iets anders had niet gepast. Het monument 'De Schreeuw' verbeeldend de vrijheid van meningsuiting en hoe Van Gogh de mond werd gesnoerd. Treffend was de enorme hagelbui toen Cohen sprak, en vervolgens de zon doorbrak toen Teeuwen het woord nam, van Gogh heeft hier vast de hand in gehad...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |