quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ergens te lezen/zien?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ergens te lezen/zien?
Ik heb hem laatst ergens op TV zien zingen en hoe erg ik hem ook sneu vind, dat deed hij best goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Quispi het volgende:
Hans Teeuwen is wat mij betreft altijd tenenkrommend slecht![]()
"Zet God maar op de pot en stop de profeet maar in je reet. Als je dan wordt doodgeschoten, heb je van het lied genoten. Het vrije woord gaat nooit verloren, ook al vliegen de kogels om je oren."quote:
Als je in groep 2 zit, wellicht.quote:
Ben je nou echt zo dom of speel je het nou?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef SunChaser het volgende:
Hij had een een of ander rijmpje waarvan hij de tekst opeens kwijt was.
heb je ook de link naar de planet.nl foto's/artikel. kan het niet vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Heb inmiddels wat beelden gezien op nu.nl, briljant. Het feit dat men dit soort humor hier 'tenenkrommend' vindt toont aan dat Theo helemaal geen breedgedragen volksheld was. Hij zou het geweldig gevonden hebben. Overigens, op planet.nl staan een zooi foto's met erg grappige bijschriften, bv over 'de vriendinnen van Pim'.
Bij ieder ander dan Sunchaser gaat dat opquote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ik ben het wel met sunchaser eens dat 'je snapt het niet' inderdaad een non-argument is. Zo kun je elke discussie wel 'winnen', want jij bent immers slim en de ander is dom.
er zijn ook mensen die hem nog wel leuk vinden. vond hem ook super in Panama met z'n jazz liedjesquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Krijgen weie dooddoener weerJe begrijpt het niet
Ik vind er gewoon geen reet aan en ik vind het tenenkrommend slecht! Er zijn mensen die HT niet leuk (meer) vinden, kneuzen
Het originele plan was om een beeld van Theo op z'n fiets midden op het fietspad te zetten. Dat was tof.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Dat nieuwe monument van vand er Westerlaken is ook suf. Een automatiek in de vorm van een kaktus waar je voor 1,50 een kaktus uit kunt halen.
Maar dit beeld is ook lelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |