Is dit echt of is dit nep?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1h82h_18032007psvaja15perez
Kijk is in de herhaling, daar zie je Braamhaar juichen![]()
Dit vind ik zelfs als Ajacied vreemd![]()
wtf?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef MaxC het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1h82h_18032007psvaja15perez
Kijk is in de herhaling, daar zie je Braamhaar juichen![]()
Dit vind ik zelfs als Ajacied vreemd![]()
Waarschijnlijk echt. De scheids floot al voor ajax. Deze wedstrijd is verkocht.quote:
Tja, vreemd is het wel om te zien, vond echter niet dat de arbritrage bijzonder aanwezig was vandaag. Ajax heeft nota bene 4x geel gehad (allemaal terecht btw.) en PSV volgens mij geen 1x, van een oneerlijk, omgekochte scheids zou je iets anders verwachten. Ben benieuwd wat ze hier vanavond op TV over zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef valek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk echt. De scheids floot al voor ajax. Deze wedstrijd is verkocht.
Ik vond ze allemaal terecht behalve die van Heitinga. Hij zag dat hij de bal niet meer haalde en probeerde af te remmen. Voor de rest eigenlijk prima wedstrijd gefloten want hij is met niet echt opgevallen!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, vreemd is het wel om te zien, vond echter niet dat de arbritrage bijzonder aanwezig was vandaag. Ajax heeft nota bene 4x geel gehad (allemaal terecht btw.) en PSV volgens mij geen 1x, van een oneerlijk, omgekochte scheids zou je iets anders verwachten. Ben benieuwd wat ze hier vanavond op TV over zeggen.
Dat denk ik ook, ik zou eigenlijk de beelden willen zien van de herhaling, en dan iets langer door laten lopen, om te zien wat hij daar nou doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef Tim21 het volgende:
Braamhaar grijpt gwn naar z'n fluitje die om de pols bungelt. Tuurlijk is het vreemd, in combinatie met dat 'hupje' maar toch dit dit weer die bekende mug en die olifant.
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..
Ja leuk maar wie wint de competitie straks weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:16 schreef Red_85 het volgende:
uit principe moesten wij deze wedstrijd winnen. deze uitslag had niemand verwacht.
psv totaal gedeklasseerd, psv totaal vernederd. en terecht, als je met deze instelling een topper in gaat verdien je niets. helemaal niets. het is vandaag gebleken dat psv eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige ploeg is. dat wisten Ajacieden al langer. vandaag is het gebleken.
hoe durft koeman eigenlijk te beweren dat zijn ploeg is weggecounterd? 5 kwartier hebben wij de wedstrijd gedomineerd. de eerste helft was tactisch perfect van Ajax zijde. een wedstrijd als deze hebben wij in geen 10 jaar meer gezien. na de goal van Kluivert nam Ajax totaal het heft WEER in handen terwijl we dat al de hele wedstrijd hadden. sorry hoor koeman, hoe kan je dat in godsnaam nou zeggen?
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:28 schreef Grimm het volgende:
[..]en toen heel ajax met z'n allen jankten om de scheids tegen AZ was dat allemaal prima
Jongens concentreer jullie je nou maar op de europa cup...ehrm ow nee
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef valek het volgende:
Ik vind dat PSV onterecht heeft verloren. De scheids heeft rare beslissingen genomen. Ajax had zeker 2 rode kaarten moeten krijgen. Maar ja, zoals altijd, lucky kutajax.
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Koeman had gelijk over Braamhaar dus![]()
Onterechtquote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik vind een onterechte goal toch wel iets anders dan afgedroogt worden met 1-5 hoor...
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
Daar ben ik het niet met je eens, bremen speelde ajax van de kaart die eerste wedstrijd...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
OnterechtStekelenburg maakt daar een domme fout en dan is het weer onterecht
Verlies tegen Bremen was zeker ook aan de wind in het stadion te wijten
ja een ajacied zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Kennersquote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Later gaf zelfs professioneel zeikstraal jan mulder toe dat het een onterechte goal wasquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
KennersVan Gelder en z'n hele ajax aanhang? Van der Sar is een oud ajacied, die kun je niet al bron aanwijzen.
Waterreus is toch wel van een iets ander kaliber dan Van der Sarquote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waterreus zei dat het Stekelenburg z'n eigen domme fout was
Wie heeft jouw uit DGK vrij gelatenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
Met andere woorden wil je een onderzoek zien naar Braamhaar?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef jakees het volgende:
De verklaring voor Braamhaar is heel simpel. Hij laat op het middenveld een vrij zware overtreding onbestraft (gestrekt van achterinkomen op de Mul). Doordat Braamhaar voordeel geeft wordt dit doelpunt gescoord. Dat is de reden dat hij juicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |