En als het nog vastzit, eten ze het wel wanneer het straks loszit?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:54 schreef reclamedoos het volgende:
Op het maleise deel van Borneo wonen dan ook veel Iban (junglestammen/koppensnellers). Die zijn niet moslim, meestal katholiek, en eten alles wat los en vast zit.
Ja, lijkt me ook niet handig als je als koppensneller niet iemand mag eten die net zelf varken heeft gegeten of zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:54 schreef reclamedoos het volgende:
Op het maleise deel van Borneo wonen dan ook veel Iban (junglestammen/koppensnellers). Die zijn niet moslim, meestal katholiek, en eten alles wat los en vast zit.
Je bedoelt Royal Mandarin?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Iemand eens gegeten bij de Mandarijn in Hilversum? De afhaal was wel aardig, benieuwd naar het restaurant...
keer in Belgie bij de Chinees gezeten... wat was dat vet zeg.. alles dreef in de olie... Niet echt met smaak gegeten om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef E.G.J. het volgende:
Ik ben eens in frankrijk bij de chinees geweest. Stokbrood er bij, en op het eind een kaasplankje![]()
Ik weet de naam van het gerecht niet mee, maar daar heb ik iets met slakken gegeten en het was heerlijk![]()
Ja.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 06:52 schreef vats het volgende:
[..]
idd deze drie hebben niets met chinees te makenAls je het terug zou kunnen voeren op Azie dan kom je in Indonesie terecht, en dan moet babi pangang dan ook nog is balinees zijn, want in de rest van Indonesie eten ze niet zo veel varkensvlees
Jezus wat ben jij achterlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef vats het volgende:
[..]
en ook weer niet indisch... je kut het beter balinees noemen wat dat is het enige stukje van indonesie waar varkensvlees gegeten word. (indonesie is het grootste moslim land te wereld) Alleen op bali zijn de mensen hindoestaans.
85% is Moslim op Lombokquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:43 schreef vats het volgende:
[..]
ja, idd beginnen op lombok en eindigen zo oosterlijk mogelijk
Of Indonesischquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef oddman het volgende:
Ik ben altijd wel te porren voor zwartebonensaus en zwartepepersaus. Meer de Sichuan kant. Shanghainees en Pekinees vind ik niet zo lekker, Kantonees is vaak goed te doen.
Wat betreft de indisch vs chinees discussie: wat je hier in NL bij de chinees krijgt is eigenlijk vlees noch vis wat dat betreft, over de jaren is het meer fusion cooking geworden.
Je kunt in Nederland overigens prima Indisch eten, dan moet je naar een Indisch restaurant (ipv een Chinees-Indisch restaurant, dus).
Maar da's een heel ander topic, Indisch.
Waarop? Of was het echt helemaal op?...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Gebs het volgende:
Maar voor de ontopic
Ik heb zaterdag nog bami met sate op![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik heb een grote schoonmaak in dit topic gehouden door al het off-topic wat er inmiddels instond.
Als je niets zinnigs over deze stelling te melden heb, reageer dan gewoon niet!
Gaat het weer mis dan ben ik toch genoodzaakt er een slot op te zetten en dat is ook weer zonde dacht ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |