Ze moesten schoongemaakt worden johquote:
En het afgelopen weekend? Nog wat speciaals gebeurt?quote:
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
En het afgelopen weekend? Nog wat speciaals gebeurt?
standaard weekend dusquote:
Volgende week dinsdag!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe schoenen en kleren
Whoei zin in!
Oh moeten we dan ook nog de stad in? Ik dacht dat we m'n nieuwe slaapbank gingen inspecteren?quote:
Dan moet ik auditie doenquote:
Jij ging mij ophalen bij Centraal, wij gingen shoppen, we gingen eten in jouw nieuwe huis, en dán gingen we kijken of jouw slaapbank Merel&Bart-proof isquote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh moeten we dan ook nog de stad in? Ik dacht dat we m'n nieuwe slaapbank gingen inspecteren?
Ah! Dat was het jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij ging mij ophalen bij Centraal, wij gingen shoppen, we gingen eten in jouw nieuwe huis, en dán gingen we kijken of jouw slaapbank Merel&Bart-proof is
Stuk mokkataart lekker jaquote:
Tegen de Dirk aan?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef duncannn het volgende:
de AH waar ik werk is het dichtst bij uilenstede![]()
quote:
Eerste rode / hoge flat gezien vanaf de metroquote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef duncannn het volgende:
[..]
nou tis 1 km van uilenstedecafe vandaan, maar kweet neit waar je huis is![]()
Roodquote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerste rode / hoge flat gezien vanaf de metro
Van binnen niet meer hoorquote:
Donkerrood?quote:
Ah is al tof dat ie van buiten rood isquote:
Nou kom hem checkenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ah is al tof dat ie van buiten rood is![]()
Donkerrood, ken je datquote:
Als ik geld heb kom ik wel em wel checkenquote:
Nou het is keidichtbij!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Als ik geld heb kom ik wel em wel checken
Uhm ja, maar wat is daarmeequote:
das mooiquote:
Rood in het algemeen is mooiquote:
Ligt eraan welkequote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Wouser het volgende:
Trek in een koekje?
Kies maar:quote:
Samsonquote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kies maar:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=koekje&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
ikzelf vond de 2de wel lekker
Emilie de Ravinquote:
Beetje ordinair.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Hayden%20Panettiere%20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
zij is knapper![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/Weggeslet is pas knapquote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Hayden%20Panettiere%20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
zij is knapper![]()
O, het is Clairequote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
zij is knapper![]()
Hihiquote:Op zondag 18 maart 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris heeft een dinnetje!
Oh oh!quote:
Kaaaaaraaaaaaaaaaaaameeeelsutraaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
prum en Fiets.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh oh!
Dus! FOK!relaties.
Dark_Angelus & Merel
Blaxje & Booo
Christiaan & Sletje
Borkydude & Rena
Afzuigkap & ........
Hoofdpijn.quote:
Ak, neuh, volgens mij zou je daar al iets kunnen invullenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou! SeekfaM iets voor jou?
Ah één van die 2 sletjes op de meet?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ak, neuh, volgens mij zou je daar al iets kunnen invullen
Petre is weer FP-crewquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ak, neuh, volgens mij zou je daar al iets kunnen invullen
kan je trouwens Mash_ en lauwerd niet invullen?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah één van die 2 sletjes op de meet?
Nah die doen nog een beetje net alsof.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
kan je trouwens Mash_ en lauwerd niet invullen?
Zo is Mash_ volgens mij ook welquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah die doen nog een beetje net alsof.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah één van die 2 sletjes op de meet?
Die do.90 en baflap.quote:
Ik één, ANW, moet nog beginnen.quote:
Ik morgen ANW, en nerderlands literatuurquote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik één, ANW, moet nog beginnen.
Wij hebben alleen ANW in de vierde.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik morgen ANW, en nerderlands literatuur
quote:
Morgen heb ik vrijquote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef nijnja het volgende:
Morgen stage, half 8 weg en als ik geluk heb half 5 terug, maar daar ga ik niet vanuit. Verder heb ik nu al zin om te slapen![]()
Ik woensdagquote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben dinsdag vrij.
Stoer.quote:
Hoi, wie ben jij?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef Zosk het volgende:
tevens goeiemiddag.
Pas een jaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef Boeman het volgende:
Wat lees ik nou, heeft Bart met Merel?
En hoe lang ben jij weggeweestquote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef Boeman het volgende:
Ook goedquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef Boeman het volgende:
Het schijnt ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef Boeman het volgende:
welk boek heb jequote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij ons gaat het nu over heelal en zo.
Solar.quote:
Dat ze een relatie hebben. Je weets.quote:
Hier hellaas ook nu ffquote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef nijnja het volgende:
ik verveel mij kapoet
Wij gaan random door de hoofdstukken heen, ik had een 8,5 voor de vorige.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Heb ik ook, en wij zijn al voorbij dat hoofdstuk!Had een 6.9 voor tentamen
![]()
Nu komen er weer wat mensen online enzo, maargoedquote:
Ah, wij hebben alleen nog 9&10 te gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wij gaan random door de hoofdstukken heen, ik had een 8,5 voor de vorige.
Wat moet je zoal kennen voor Hfst. 7 en 8?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Ah, wij hebben alleen nog 9&10 te gaan![]()
Beter hou je een keer op met net te doen of je me kent... want je kent me niet je weet niks van me dus doe dan ook niet net als of je wat van me weet..quote:
ik weet niet of jij ook zo'n computertoets heb?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat moet je zoal kennen voor Hfst. 7 en 8?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Beter hou je een keer op met net te doen of je me kent... want je kent me niet je weet niks van me dus doe dan ook niet net als of je wat van me weet..
en wat ik wel doe of niet doe met lauwert of met wie dan ook gaat fok niks aan
Ik at kippenvleugeltjesquote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef LRN het volgende:
[..]
Wrijf het d'r maar weer in.![]()
Ik heb geen zin om zelf wat te koken.![]()
Met kip!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef LRN het volgende:
[..]
Ik las het al.
Ik denk dat ik straks maar een pizza in de oven knal.![]()
Daar moet ik volgende week dinsdag ook auditie op doenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
The Creeps (Dance Radio edit) Camille Jones, die is best grappig
Godverquote:Op zondag 18 maart 2007 18:06 schreef LRN het volgende:
Ik heb trouwens een pot Cookie Dough als toetje.![]()
B&J's.![]()
Mama deed vandaag hier verjaardag, was bier op, moest ik een nieuw 6-pack halen, ik naar tankstation, gewoon 1 kilometer fietsen wind tegenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:08 schreef LRN het volgende:
[..]
Ga dan effe bij de videotheek/tankstation een pot halen.![]()
Hahaha.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama deed vandaag hier verjaardag, was bier op, moest ik een nieuw 6-pack halen, ik naar tankstation, gewoon 1 kilometer fietsen wind tegen, verkopen ze geen bier
![]()
Nah goed ik drink geen bier dus het maakt mij niet zoveel uit, maar dat ik het moest opknappen oke, maar dan hebben ze ook nog es geen bierquote:
quote:
Mokkataartquote:
Ik wel, vond hetniet erg lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit Ben & Jerry's ijs gehad
zo nu weet ik hetquote:Op zondag 18 maart 2007 18:23 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ben niet zo into de noten..
doe mij maar caramell
De kikkerquote:
Ik laat hem liever niet ontploffen en eet hem gewoon opquote:
hehequote:
JAaquote:
Fiets fiets fietsquote:
wandel wandel wandel wandel?quote:
Als ie ontploft wordt het ook zo'n troep.. dus opeten is wel een beter idee inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik laat hem liever niet ontploffen en eet hem gewoon op
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef lauwert het volgende:
[..]
Als ie ontploft wordt het ook zo'n troep.. dus opeten is wel een beter idee inderdaad
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
![]()
heb net vet ge'ownt met fifa street soccer
oeee... als je het niet opkrijgt houd ik me aanbevolenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:36 schreef nijnja het volgende:
[..]mama had 3 mokka 2 slagroom en 1 setje tompoezen gehaald voor dr verjaardag, dr komt vanavond alleen nog 1 oom en morgen kennissen van dr (dan zit ik toch op stage), en dr is nog maar 1 mokka, 1,5 slagroom en dat setje tompoezen doorheen, kortom, veel mokka voor mij
Je mag best ff komen, maar ik ben ff wegquote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef lauwert het volgende:
[..]
oeee... als je het niet opkrijgt houd ik me aanbevolen
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent ook veel te goed
![]()
quote:
wo?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Oeh, nieuw album van DJ Hidden gedownload
En oooooh wat voel ik me dus morgen ranzig en ziek enzoquote:
Tsja, eigen schuldquote:Op zondag 18 maart 2007 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En oooooh wat voel ik me dus morgen ranzig en ziek enzo![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
Ik kan niet meer SimcityIkke niet meer weten hoe ik winst maak enzo
Of geldcodes ofzooo
Mijn ouders ookquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, echt volgens mij is m'n vader ongesteld.
Heb jij nog een kleine stad waarmee ik verder kan en ook kan bouwen enzo?quote:
Dat denk ik dus ook, begon opeens als een gek tegen me tekeer te gaan. Ja donder dan maar even opquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders ook
Een kameraad zijn ouders ook
Het is het weer
Mijn ma heeft dnek ik de hele middag als een gevelde kleuter in de bank gezeten... omdat mijn vader niet ff weg wou omdat hij nog iets voor zijn cursus moest doenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, begon opeens als een gek tegen me tekeer te gaan. Ja donder dan maar even op
Ach ja, eventjes af laten koelen en vandaag gewoon niet meer mee pratenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, begon opeens als een gek tegen me tekeer te gaan. Ja donder dan maar even op
Ouders kunnen de koters moeilijk loslaten.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier schieten mijn ouders in de stress over de gedachte dat ik op kamers ga en dat ze zich er in mijn ogen teveel mee bemoeien.
Ze zijn nog niet gewend aan het idee dat je het huis uit gaat waarschijnlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier schieten mijn ouders in de stress over de gedachte dat ik op kamers ga en dat ze zich er in mijn ogen teveel mee bemoeien.
Is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
Ik kan niet meer SimcityIkke niet meer weten hoe ik winst maak enzo
Of geldcodes ofzooo
ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Jij te lui om bericht te bewerken vind ik
Muahhhhquote:
Wat een klootmongool he die albersquote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef X-fi het volgende:
Hey S-F!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |