jaaaaquote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd, wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
Oh, eerst de gelijkmaker natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Merkie het volgende:
En nu erover.
Heeft Kluif gescoord.. ?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLUUUUUUUUIVEEEEEEEEEEEEEEERTTTTTT
ook welkom in de tweede helftquote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef w00h00 het volgende:
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=33
Wesley Sneijder!
HIHIquote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jeetje wat een dikkerds zijn die psv fans die uit volle borst boeren schreeuwen
doen ze expresquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef BigFire het volgende:
psv scoort![]()
tijdens het nieuws![]()
tijdens topic wissel![]()
iddquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef teamlead het volgende:
kluivert, hufter1 wedstrijdje langer een blessure faken kon zeker niet?
Boeiend, als hij maar 2-2 maakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef JeroenV het volgende:
Hij juicht niet...
Dat siert hem wel, straks maar weer eens in the mists of vienna kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef JeroenV het volgende:
Hij juicht niet...
dat zou behoorlijk kut zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wat zijn als PSV het nog flikt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef JeroenV het volgende:
Hij juicht niet...
Lol, komt hier een kutkakkerlak psv aanmoedigenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
game over
dat meen je nietquote:
Ik ook?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Mag ik? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef Allure_ het volgende:
JAJAJAAAA. Gelijkspelletje zit er dus nog wel in
.
nu niet meerquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
ze krijgen voetballes klinkt er
Misschien moeten we volgend jaar 34 uitwedstrijden spelenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef Cheiron het volgende:
Vorige week tegen Twente ook al... Nondeju
Vrouwen moeten iets anders doenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik kan geen situaties in schatten.
Ja 34 keer tegen Sparta lijkt me wel mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moeten we volgend jaar 34 uitwedstrijden spelen
PSV wordt geen kampioen, die klappen nu helemaal in elkaarquote:
En deze quote ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV wordt geen kampioen, die klappen nu helemaal in elkaar
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wat zijn die boeren stil!''![]()
Jongens even belangrijke tussenstanden:
Groningen-Twente 1-1
Heracles-AZ 0-0
Heerlijk dit![]()
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmotersquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult de verslaggever zijn die dat getikt heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef Cheiron het volgende:
Babel en Huntelaar lijken toch aardig op elkaar ingespeeld vandaage
Ik hoop het maar denk dat ze het wel worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee naar Roosendaalquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus voor de playoffs mogen we naar eindhoven ?
whehehequote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja 34 keer tegen Sparta lijkt me wel mooi![]()
Vaduz, jij mag blijven. Altijd postiefquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
De competitie wordt wel weer iets leuker zo, dat is positief.
idd, helaas teveel puntjes laten liggen tegen de kleinere ploegenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik hoop het maar denk dat ze het wel worden.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Jeeezus, ik zit in een euforie stemming.
Ik zeg niet dat Ajax kampioen wordt, maar zoals PSV de laatste weken bezig is, is het een ploeg die steeds moeizamer draait en ook de resultaten niet meer haalt... 5 punten met drie hele lastige uitwedstrijden... ik zie dat nog wel fout gaan in Eindhovenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmoters.
AJAX KAMPIOENEN!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Jeeezus, ik zit in een euforie stemming.
Dat heet je club supporten.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt mee dat ze wel blijven het publiek
wij ook al tegen sparta en excelsiorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
idd, helaas teveel puntjes laten liggen tegen de kleinere ploegen
Ga maar lekker je klompendansje doen schurftboerinnetjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmoters.
ik denk dat Henk Perez alleen maar warm laat lopen tot het eindsignaalquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Cheiron het volgende:
De 5 6 moet echt vallen, dat zou de overwinning extra speciaal maken
Goed dat jij wel hiero in dit topic blijft, Freek99 heeft het opgegevenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heet je club supporten.
Nouja of uitlachen.
zekerquote:
Tja.. en als je tegen AZ gewoon je punten had gekregen ipv een debiele beslissing was het nog beter geweest. Ik kan er nog witheet om worden!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef gday het volgende:
En toch ga je nu weer denken ... als die wedstrijd in de Arena nou een terechte uitslag had gehad, waren dat toch de 6 punten vdfederschil ...
Jep, die net uit volle pens BOEREN schreeuwdequote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
He die vetklep (PSV supporter) is ook weer in beeld hoor![]()
![]()
Haha, thanks.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vaduz, jij mag blijven. Altijd postief.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
AJAX KAMPIOENEN!!! AJAX KAMPIOENEN!!! AJAX KAMPIOENEN!!!
dat wil ik niet zeggen, maar 5 punten met 5 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heet je club supporten.
Nouja of uitlachen.
Nee die komt erinquote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat Henk Perez alleen maar warm laat lopen tot het eindsignaal![]()
PSV wordt toch wel landskampioen, dat is allang een bekeken zaak. Dit geeft de competitie gewoon weer wat levenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed dat jij wel hiero in dit topic blijft, Freek99 heeft het opgegeven
Same here, de ban die ik toen voor die verwensingen heb gekregen heb ik ook met voldoening geincasseerd. Grrrrrr wat een debiel die scheids...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tja.. en als je tegen AZ gewoon je punten had gekregen ipv een debiele beslissing was het nog beter geweest. Ik kan er nog witheet om worden!
Nee ik ben geen manwijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet in het stadion zitten?![]()
(geen troll ofzo)
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef teamlead het volgende:
toch lullig voor psv dat hun enige goal gemaakt is door een ajaxied
5 punten, PSV verliest van Twente en speelt ergens anders nog gelijk... Ik zie het gebeuren.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Pritt het volgende:
Kampioen worden we niet maar dit voelt suuuuuper.
hoeveel staat het? gelijk nog steeds?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben maar feyenoord gaan kijken, is nog spannend
OP HET ENVELOPJE KLIKKEN!!quote:
en ook uit bij NAC verliezenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
5 punten, PSV verliest van Twente en speelt ergens anders nog gelijk... Ik zie het gebeuren.
Ik zie ze misschien ook nog wel verliezen bij Utrecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
5 punten, PSV verliest van Twente en speelt ergens anders nog gelijk... Ik zie het gebeuren.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef teamlead het volgende:
toch lullig voor psv dat hun enige goal gemaakt is door een ajacied
NAC kan winnen van psvau, NEC (lees: baretto) kan winnen van PSV En twente wint sowieso!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
deze weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
He die vetklep (PSV supporter) is ook weer in beeld hoor![]()
![]()
ja zo zie ik ajax ook nog wel punten verspelen...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt je netjes gedragen vandaagquote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben maar feyenoord gaan kijken, is nog spannend
Ja zou wel echt ongelooflijk vet zijn. Hoe hard kun je ze pakken zeg. Maar voorlopig nog niet te enthousiast, want je weet hoe het een paar weken op rij is gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou dankjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo kom je nu anders wel een beetje over!
Gaat best okay jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt je netjes gedragen vandaag
Zoals iedereen hier
iddquote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals iedereen hier
Ja, de scheids was best ok vandaagquote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals iedereen hier
Veel plezierquote:Op zondag 18 maart 2007 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eh nee.
Ik ga nu even rouwen om dit verlies.
ze zitten er nog hoor..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef WEST het volgende:
16:14:24 Het PSV publiek druipt af, het Ajax publiek joelt en zingt
whehehe![]()
ik ben nog steeds afwachtende op de penaltyquote:Op zondag 18 maart 2007 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig heeft die hond Farval vandaag ons niet kunnen naaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |