Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmotersquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV wordt geen kampioen, die klappen nu helemaal in elkaar
Je zult de verslaggever zijn die dat getikt heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef Cheiron het volgende:
Babel en Huntelaar lijken toch aardig op elkaar ingespeeld vandaage
Ik hoop het maar denk dat ze het wel worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV wordt geen kampioen, die klappen nu helemaal in elkaar
Nee naar Roosendaalquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus voor de playoffs mogen we naar eindhoven ?
whehehequote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja 34 keer tegen Sparta lijkt me wel mooi![]()
Vaduz, jij mag blijven. Altijd postiefquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
De competitie wordt wel weer iets leuker zo, dat is positief.
idd, helaas teveel puntjes laten liggen tegen de kleinere ploegenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik hoop het maar denk dat ze het wel worden.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Jeeezus, ik zit in een euforie stemming.
Ik zeg niet dat Ajax kampioen wordt, maar zoals PSV de laatste weken bezig is, is het een ploeg die steeds moeizamer draait en ook de resultaten niet meer haalt... 5 punten met drie hele lastige uitwedstrijden... ik zie dat nog wel fout gaan in Eindhovenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmoters.
AJAX KAMPIOENEN!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Jeeezus, ik zit in een euforie stemming.
Dat heet je club supporten.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt mee dat ze wel blijven het publiek
wij ook al tegen sparta en excelsiorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
idd, helaas teveel puntjes laten liggen tegen de kleinere ploegen
Ga maar lekker je klompendansje doen schurftboerinnetjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmoters.
ik denk dat Henk Perez alleen maar warm laat lopen tot het eindsignaalquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Cheiron het volgende:
De 5 6 moet echt vallen, dat zou de overwinning extra speciaal maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |