dat allemaal nietquote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Blue_ei het volgende:
Geiten wollensokken
lange onderbroek
kaal
sandalen
fiets zonder spatborden
politie uniform
hanneke pijpers
Acup zonder BH
Lada
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Roellio het volgende:
Kuiltjes in de onderrug, net boven de broeksrand
Maak me gek!![]()
en een paar tanden missend, lispelen, okselhaarquote:Op maandag 19 maart 2007 01:00 schreef Mugger het volgende:
Een hoerige uitstraling en een Pools accent.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef RottePeer het volgende:
een sma moet wel een poenie hebben
en een bil niet zoon pannekoek jeweet
en ze moet van bana houden
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
ghb
wat ga je doen d'r vermoorden en met d'r lijk neuken terwijl de gezicht wegrotquote:Op zondag 18 maart 2007 15:34 schreef longinus het volgende:
Haar persoonlijkheid, uiterlijkheden zijn welkom maar op den duur niet belangrijk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:50 schreef Angst het volgende:
[..]
wat ga je doen d'r vermoorden en met d'r lijk neuken terwijl de gezicht wegrot
veel meer is er toch niet, behalve persoonlijkheid uiterlijk? of doel je op materiele rijkdom?
het eerste of het laatste?quote:
Laatste.quote:
tis maar waar je op geilt.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
een hele grote dildo.
idd. zoveel mensen, zoveel wensenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef LENUS het volgende:
Zolang ze maar goed haar kont afveegt ben ik al tevreden. Stront en stringen gaan niet bepaald goed samen![]()
quote:Kuiltjes in de onderrug, net boven de broeksrand
Jan Wolkers is jou niet vreemd zo te zienquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef Gehandicapte het volgende:
Een kei kale kut kan mij bekoren. Of juis kei veel haar zodat je als het ware met kapmessen te werk moet gaan om bij die heerlijke vleesbloem te komen.
Sugar Lee Hooper als alto?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Blue_ei het volgende:
Geiten wollensokken
lange onderbroek
kaal
sandalen
Welk paar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef hallodagg het volgende:
Brunettes hebben in ieder geval de duidelijke voorkeur voor mij. Voor de rest slank of beetje mollig. Klein![]()
Mooi stem. Mooie borsten. Lekker kontje. Mooie vagina. Volle lippen. Mooie neus. En last but not least: (hele mooie) Ogen![]()
veel of weinig vlees?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef hallodagg het volgende:
Brunettes hebben in ieder geval de duidelijke voorkeur voor mij. Voor de rest slank of beetje mollig. Klein![]()
Mooi stem. Mooie borsten. Lekker kontje. Mooie vagina. Volle lippen. Mooie neus. En last but not least: (hele mooie) Ogen![]()
Hmm... Ik ben voor!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef nuclear-rabbit het volgende:
- Bril
- Veel blozen
- Haar tot op de heupen
- Dreads
- Blowen (als ze kan draaien is het helemaal feest)
Niet meteen te zien:
- Voorkeur voor metal.
- Intelligent
- Bijdehand
- Droogkloot (niks is te flauw!)
- beetje nerdy.
Oh ja!!!!!!!!!quote:[b]Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:17 schreef Friek_ het volgende:
Uiterlijk:
- Bril (heel gek, maar heb een zwak voor streng ogende vrouwen)
Brunettes geven mij ook de voorkeur. Beetje mollig is het enige minpuntquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef hallodagg het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:03 schreef Jongedude het volgende:
Liever kaal dan een Baal
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
-Liedje van Ronald-
Prima lied!quote:
quote:
top dat je openlijk uitkomt over je voorkeur voor de mannenliefdequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
brede schouders
Je weet dat een brede schouders chick op latere leeftijd een gigantische tank wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
brede schouders
mooi toch, heb je er later ook nog wat aan !quote:Op woensdag 4 april 2007 07:59 schreef bigore het volgende:
[..]
Je weet dat een brede schouders chick op latere leeftijd een gigantische tank wordt?
Jij hebt teveel Herbal Essence reclame gekeken?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb begrepen dat pas gewassen haar onweerstaanbaar is!
Jepquote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef alwaysleft het volgende:
Ik vind vrouwen met scherpe en leuke humor echt aantrekkelijk![]()
Wat is dan een concreet voorbeeld? Een vrouw waarmee je redelijk ruig kunt stoeien of zo?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Beetje lompigheid vind ik heerlijk bij meisjes. En imperfectie maakt het mooie alleen maar mooier. Kan de vinger er niet precies opleggen, maar ik denk dat de meesten wel begrijpen wat ik bedoel.
Wijven die wijdbeens shagrokend aan een glas bier zitten en na het atten en de nodige tortilla's een boer en een scheet lquote:Op woensdag 4 april 2007 17:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat is dan een concreet voorbeeld? Een vrouw waarmee je redelijk ruig kunt stoeien of zo?
Whehehe, zie het al helemaal voor me: mooie kut en verder een afzichtelijk monster van 2 bij 2!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:19 schreef nihilist het volgende:
gewoon een mooi kutje, is het enigste wat ik belangrijk vind aan een vrouw
Dat plus een trainingspak (Nee niet zo'n cavelloquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef Rocho het volgende:
- half lang tot erg lang haar, eventueel een beetje krullerig
- "knuffelbaar", dus niet het type '"Made in Taiwan"-speeltje'
- goed gevoel voor humor, ook oog hebben voor 1-2-tjes
- van zich af bijten
- en dus lekker zelfstandig zijn.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whehehe, zie het al helemaal voor me: mooie kut en verder een afzichtelijk monster van 2 bij 2!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ogen
Neus
Sproetjes,
Mooie voeten en slanke lange benen.
Strak kontje.
Haar dat langs het hoofd een heul klein beetje krult.
Lang blond/wit haar.
Nylon of netkousen
stiletto sandaletten of mooie pumps, laarsjes, slanke kuiten die daar mooi uit steken.
teveel om opte noemen.
Mooie lieve handen met gemanicuurde nagels!
Kleine schaamlippen. Deze is de belangrijkste de rest boeit mij niet
En een mooie rug waar je een beetje die ruggewervels doorheen ziet.
dunne lippen met veel lipgloss.
mooie C of B met tepels die schuinomhoogsteken. hoeven niet zo groot van mij.
..
Wat is er erg aan grote? Echt ik snijd ze er uit frustratie nog eens af.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Kleine schaamlippen.
Anders neem je ze ff serieusquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat is er erg aan grote? Echt ik snijd ze er uit frustratie nog eens af.Iedereen walgt er van.
![]()
doe ff normaal joh! relax. ze zijn juist fijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat is er erg aan grote? Echt ik snijd ze er uit frustratie nog eens af.Iedereen walgt er van.
![]()
Moet ik voor jou een ban aanvragen uit het sex topic ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
Waarom mag ik niet zeggen waar het op staat? Oke sorry ik hou er al mee op.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik voor jou een ban aanvragen uit het sex topic ofzo?
Je raakt er steeds gefrustreerd door en ik heb je al een aantal keer gevraagd normaal te posten..
Dat kan je dus niet.. Als ik jouw was zou ik sex uit je active topics flikkeren en niet meer kijken in dit forum..
Ik word er een beetje moe van om elke keer de zooi achter je kont op te ruimen
Gaan we weerquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
En een beetje een lichtje alto look, van die van stoere meisjes, maar heel lief van binnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef nuclear-rabbit het volgende:
- Veel blozen
- Haar tot op de heupen
- Dreads (optie)
Niet meteen te zien:
- Haat voor nederlandse muziek like jan smit, en die frans bauwer gast. (Maar er zijn ook genoeg nederlandse artiesten die ze juist wel moet luisteren. spinvis bijvoorbeeld.)
- Intelligent (dit is echt een groot punt, ik kan totaal niet tegen vrouwen danwel meisjes die gewoon echt fokking dom zijn.)
- Bijdehand
- Droogkloot (niks is te flauw!)
Hier denken wij hetzelfde over!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:50 schreef DAMH het volgende:
Het gaat om de uitstraling, en dan vooral de "Ogen" als die uitstralen wat ik in een meid zoek ben ik al om. en dan hoeven ze niet eens de geilste dames te zijn met de beste lichamen, voor mij zijn ze dan toch al mooier dan die..
Echt alleen maar het bezit van een kutje, verder helemaal niets, kom mannen even eerlijk wezen nu, heb ik gelijk?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef Amable het volgende:
En het blijkt maar weer eens, iedereen vindt iets anders leuk! Wel leuk om te lezen wat mannen nou aantrekkelijk vinden aan een vrouw.![]()
Nouja, hoeft niet heel lief van binnen te zijn. Beetje bitchy mag best.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En een beetje een lichtje alto look, van die van stoere meisjes, maar heel lief van binnen.
Instant love method.
secondedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:01 schreef Maanvis het volgende:
Een zacht en ontspannen buikje en kontje(afgetraind knap ik helemaal op af)
Vrouwen die lompe ongelukjes hebben (voor de lolbroeken: nee, niet dat ze om de haverklap een groot ongelukje heeft), die scherpe, harde en soms lompe grappen maken.... Dat accentueert het vrouwelijke alleen maar. Maar van die meisjes meisjes.... Da's niks voor mij.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat is dan een concreet voorbeeld? Een vrouw waarmee je redelijk ruig kunt stoeien of zo?
het verband?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef koffiegast het volgende:
(kralenachtige)-bandjes om polsen, dunno why
Intelligentie/openlijkheid/begripvol
mooie ogen/blik.
soort van rokjes die wat modieus zijn / leuke vlotte kleding maken ze ook aantrekkelijker.
(moo) lang haar of bepaalde stijl kort
verder niet zo zwaar:
mooie glimlach
mooie aardige 'onschuldige' gezicht
aziatische/russische trekjes meestal
normaal/slank/goedrond figuur
gangbare kont
tieten care ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |