En ik dacht nog wel dat hij niks goed had gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kamp? Was hij niet ook degene die lintjes uitdeelde omdat de nederlandse militairen moslims in een genocideval lokten?
Dat was echt extreem zwak, de laatste druppel wat mij betreft van de VVD. Wat een zaadpartij. Het wel met Wilders eens zijn, maar dan niet durven meestemmen. De VVD is het schoolvoorbeeld van de politieke capitulatie aan links.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
2 weken geleden zat Kamp in P&W met Arib. Hij zei respect voor haar te hebben en haar een goed geïntegreerde allochtoon te vinden. Daarnaast had hij ook kritiek maar dat maakt hem toch geen racist. Kamp een racist noemen of dat insinueren is echt belachelijk en gewoon laster.
Kamp is geen racist en 9/10e van de VVD-ers niet natuurlijk, in de achterban ligt dat denk ik iets anders al moet je dat niet zien als racisme maar als "wat de boer niet kent..." en meer een afkeer voor het vreemde.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
2 weken geleden zat Kamp in P&W met Arib. Hij zei respect voor haar te hebben en haar een goed geïntegreerde allochtoon te vinden. Daarnaast had hij ook kritiek maar dat maakt hem toch geen racist. Kamp een racist noemen of dat insinueren is echt belachelijk en gewoon laster.
IN de Tweede Kamer zou ik er niet een weten, het is een sterk woord - je hebt wel mensen die voedingsbodem geven aan racisme.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Welke VVD'er is wel een racist volgens jou, SCH?
'Noem er eens drie..., noem er eens twee..., noem er eens één'.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
IN de Tweede Kamer zou ik er niet een weten, het is een sterk woord - je hebt wel mensen die voedingsbodem geven aan racisme.
De enige die in de buurt komt, is oud-vvd'er Wilders (maar die haat geen ras, meer een geloof).quote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
IN de Tweede Kamer zou ik er niet een weten, het is een sterk woord - je hebt wel mensen die voedingsbodem geven aan racisme.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
'Noem er eens drie..., noem er eens twee..., noem er eens één'.
Dit vind ik zo'n gelul. Het idee dat mensen racistisch worden omdat Wilders wat roept. Mensen worden juist pisnijdig van recidiverende Marokkaanse haathutbezoekers en zijn blij dat er eindelijk politici zijn die de problemen ook zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef SCH het volgende:Ik denk niet dat er bij de VVD in de actieve politiek veel uitgesproken racisten actief zijn - zelfs Van Schijndel en Wilders niet (oud-VVD-ers) maar samen met Verdonk en nog wat anderen zorgen ze er wel voor dat de voedingsbodem voor racisme weer een stuk vruchtbaarder is geworden helaas.
Ik vind Wilders enger.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef cultheld het volgende:
Je kunt het ook anders zien: Wilders neemt enge clubjes als Nieuw-Rechts en de NVU de wind uit de zeilen. Je moet er toch niet aan denken dat zij dat gat op rechts op zouden opvullen...
Natuurlijk niet, dat zijn ze al lang. De rol van brulkikkers zoals Wilders is het legitimeren van dat racisme.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef PJORourke het volgende:
Dit vind ik zo'n gelul. Het idee dat mensen racistisch worden omdat Wilders wat roept.
Ik vind types als jou veel enger, zogenaamd politiek correct lopen zwaaien met tedentieuze opmerkingen om je 'tegenstander' zwart te maken, zulk soort praktijken werden ook vaak genoeg bij totalitaire regimes toegepast.quote:
Alsjeblieft zeg, gedraag je niet zo kleinzielig.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder. Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
Je zou ook kunnen beargumenteren waarom je er van kotstquote:Op maandag 19 maart 2007 19:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind types als jou veel enger, zogenaamd politiek correct lopen zwaaien met tedentieuze opmerkingen om je 'tegenstander' zwart te maken, zulk soort praktijken werden ook vaak genoeg bij totalitaire regimes toegepast.Ik kots van uitspraken als deze:
[..]
Alsjeblieft zeg, gedraag je niet zo kleinzielig.
Omdat je mensen bij voorbaat beticht van racisme. Also het een publiek geheim is dat rechtse mensen racistisch zijn, alsof dat een gegeven is. Terwijl rechtse mensen niet minder racistisch zijn dan linkse mensen.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen beargumenteren waarom je er van kotst![]()
Over het algemeen zijn ze racistischer inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:51 schreef TC03 het volgende:
Terwijl rechtse mensen niet minder racistisch zijn dan linkse mensen.
Volgens mij is het eerder andersom.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze racistischer inderdaad.
Omdat je een complete groep stigmatiseert door ze racistisch te noemen, zonder dat je dit kan onderbouwen. Als iemand zegt dat alle linkse mensen dom zijn of dat ze allemaal nationalistisch zijn, ga je daar toch ook tegenin?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen beargumenteren waarom je er van kotst![]()
Idd, veel mensen zijn dat eeuwige geknuffel en het ze van onze belastingcenten op reis sturen zat en zijn dan blij dat een politicus geen blad voor de mond neemt.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef PJORourke het volgende:
Dit vind ik zo'n gelul. Het idee dat mensen racistisch worden omdat Wilders wat roept. Mensen worden juist pisnijdig van recidiverende Marokkaanse haathutbezoekers en zijn blij dat er eindelijk politici zijn die de problemen ook zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |