Gejank dus om niets dus van die gast. Nou ja wist het al, als je echt pijn in je rug hebt dan kun je dus echt niets. Heb zelf een hernia, bekkeninstabiliteit en diverse malen spit gehad dus benwel ervaren met rugklachten (jammer genoeg).quote:Op zondag 18 maart 2007 13:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als er wordt aangegeven dat je paracetamol moet nemen voor de pijn is er mijn inziens niet zo veel aan de hand. Een paar goede spierverslappers zouden eerder im frage komen.
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gejank dus om niets dus van die gast. Nou ja wist het al, als je echt pijn in je rug hebt dan kun je dus echt niets. Heb zelf een hernia, bekkeninstabiliteit en diverse malen spit gehad dus benwel ervaren met rugklachten (jammer genoeg).
ja er wordt niks van gezegd ...wanneer die naar wilgo gaat!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
ach ik denk gewoon een spierpijnquote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze vanavond zou gaan,maar nu weet ik het niet meer zeker.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja er wordt niks van gezegd ...wanneer die naar wilgo gaat!!
je kan ze gewoon wassen ..het is van echt haar gemaakt...........maar als je natuurlijk elke dag gaan stylen met een warme tang ...wordt het stro................waarom zij het niet wast ????quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Weet iemand of je je 'haar' niet mag wassen als het uit extensions bestaat ?
Zijn die dingen van suikerdraad gemaakt ofzo ??
Tuurlijk mag je het haar wel wassen. Je eigen haar zit er ook tussen en dat wordt evengoed vet en vies. Dat is bij Amanda altijd heel goed te zien bovenop. Het is zo vet en smerig dat het van nature achterover op het hoofd geplakt blijft. Ze kwam het huis binnen met een pony en die is veel korter dan de rest van het haar maar die plakt gewoon vast aan de resten smerigheid.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Volgens mij is dat vanavond.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
Had ik vroeger ook met mijn ouders die hadden nooit gevreeen in mijn gedachtenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksenNiet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Syl heeft extensions, die heeftvanochtend gewoon d'r haar gewassen. Als je het overr amoebe hebt, die vind het lekker om een geheel nieuwe biosfeer op d'r hoofd te kweken en wast dus niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik hoorde volgens mij ook laatst dat zij weg zou gaan op het moment dat Huub en Sylvia terug zouden zijn. Dus waarschijnlijk vanavond....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanavond.
Ik hoorde Snollie vragen of ze niet nerveus was, dit ivm het naar Wilgo gaan vandaag.
Ik zou me zo goor voelen om met zo'n droge kop weer uit te douche te stappen...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
je kan ze gewoon wassen ..het is van echt haar gemaakt...........maar als je natuurlijk elke dag gaan stylen met een warme tang ...wordt het stro................waarom zij het niet wast ????![]()
neee het kwam beter over als ze zou zeggen ...ik wil lekker ff 2 uur met me kinderen doorbrengen............mis ze zoo ............neeeeeee ............maar goed zzzzzzzzzzzzo is natasquote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksenNiet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
Moeders en boven de 30 mogen dus niet praten over seks omdat het smerig is?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef rebellious_angel het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn om onder begeleiding van een psych groepsgesprekken daar te houden. Vraag me af wat er los zou komen. Ik zie nog wel wat onverwerkte zaken loskomen.
Hij heeft volgens mij nog geen goed woord over gehad voor de programmamakers ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!
DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!
DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
Brief aan Jaap: Helaas zijn wij genoodzaakt uw ziekenfondspremie met 400% te verhogen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze gaat volgens mij ook niet naar huis, maar naar 'de overkant', een hotel vlakbij DGK. Ze wil geen enkel risico lopen de kinderen te ontmoeten!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:
[..]
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Streams staan uit ...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!
Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Ik denk nniet snel dat je een dergelijk groepje bij elkaar zou krijgen, een penoze loverboy, een schizofreen met overgewicht die denkt dat hij wereldleider kan worden, een moeder die seks boven d'r kids prefereert, een meisje dat seks voor liefde aanziet een iq heeft dat kleiner is dan de omvang van d'r pols, en ook Eric, Huub en Syl zijn niet bepaald doorsnee en zouden nog wel wat in kunnen brengen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?
Zo, Eric zet Brian even op zijn plaats!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!
Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:
[..]
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Hij vond het hand badje van Tilly ook pijn doenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.
Dan hoop ik dat de redactie van DGK nu eindelijk eens maatregelen treft wat Brian betreft. Brian schijnt alles maar te mogen en kunnen doen, belachelijk!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian sprak Eric aan waarom Eric het fotolijstje zelf had verwisseld en het niet eerst aan Brian had gevraagd. Eric vond dat Brian er zelf mee had moeten komen. Vervolgens haalt Brian het kapotte lijstje op en gooit het stuk in de bovenslaapkamer
Half zes gaat ze! Vandaag! NATASIA in de buitenwereld! Je moet er toch niet aan denken dat ze hinderlijk achternagezeten wordt. Dat ze haar hele twee uur in duigen ziet gaan! Misschien door .... Nastylovers?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze vanavond zou gaan,maar nu weet ik het niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Even een vraagje?
Weet iemand wanneer Natasia
haar ventje Wilgo gaat zien, 2 uurs?
.
Grote kans dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef rebellious_angel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat NatasJa bij Eric blijft en niet bij Brian. Of zou haar tactiek zijn om Eric los te willen weken....
Ik heb ze dit hele weekend echt nauwelijks aan gehad. Sinds de stemming waarbij Nasty die 2 uur kreeg is de lol er gewoon een beetje vanaf.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams nog steeds niet aan. Sinds vanmorgen 10 uur niet meer
Wat knap van jequote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
ik heb als vrouw 10 keer liever het gezelschap van een leuke homo dan van een criminele loverboy! Tenzij die laatste achter tralies zit, met een shock apparaatje op zijn lul dat getriggerd wordt iedere keer als hij een kut opmerking maakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft volgens mij gewoon instructies gehad Eric niet te negeren.
Ik kan me anders niet voorstellen dat ze met zijn walgelijk mannetje tijd door wenst te brengen.
Ja, een kittig ding onze Ericquote:Op zondag 18 maart 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
hahahaha, Eric brengt de rotzooi weer terug naar brian.
Brian gaat het weer teruggooien op het bed van Eric, hoe zielig kun je zijn, kleuterquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian gooit het kapotte lijstje nog verder kapot in de slaapkamer van Eric, Eric gooit de troep in het bed van Braaajen en Braaajen noemt het kinderachtig.....![]()
Ik denk eerder andersom ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef rebellious_angel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat NatasJa bij Eric blijft en niet bij Brian. Of zou haar tactiek zijn om Eric los te willen weken....
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef rebellious_angel het volgende:
Tenzij tralies shock lul
dat was niet met opzet! en het was op dat moment zn eigen bed!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, wat is Eric verontwaardigd.
Zielig mannetje.
Klagen over glas, ben je die tl buis op Jaaps bed vergeten.
Dat was erics bed, volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
Wie begon er met stukmaken????? Wel even opletten!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric snapt "dit gezeik" niet.
Vies pestertje.
laat eric maar schuiven.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hahhahahahhahahaha, Eric moet zoveel mogelijk zijn eigen dingetje doen vandaag.
Hij heeft helemaal geen eigen ding, het enige wat hij doet is Huub achterna lopen.
Valt wel mee hoor. Ik heb gewoon niet het idee dat er iets boeiends gaat gebeuren met Huub en Sylvia weg.quote:
Sorry hoor, maar volgens mij haal je nu een paar zaken door elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
hij was pissig op huub en trok het dekbed van hem af, het fotolijstje was een onschuldig slachtoffer.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Aan een gebroken of gekneusde rib valt weinig te doen, helaas. Huub wil vooral mee om Brian's uitslag van de SOAtest mee te maken!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)
Eergister Brian para. Trok dekbed van Huub/Eric's bed. Er ging toen fotolijstje kapotquote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Volgens mij was Huub de eerste die neukte in de villa (met Gaby).... en deed ook een poging om dat zonder condoom te doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
wie begon met neuken zonder condooms, mensen uit de kamer mikken ( stephan) Brian!
het lijstje ging kapot.........omdat rat het dekbed weg trok uit hun kamer.........dus viel het ....hij deed er niks aan (eric belde niet gelijk de buren ...zou rat wel doen) maar losde niks op...dus heeft eric de fotolijsjes omgewisseld.................rat kwaad....gooide het glas zo in de kamer van huup en eric kapotquote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Braaaaaaaaaaajen heeft 2 nachten geleden een fotolijst van Eric kapot gegooid.Eric heeft nu een fotolijst van Braaaaaaaajen teruggepakkt, en dat heeft Braaaaaaaaaajen nu weer kapot gegooid.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Ja dat was van de week, maar nu net 10 minuten geleden gooide hij dat zelfde lijstje nog meer kapot.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
hij was pissig op huub en trok het dekbed van hem af, het fotolijstje was een onschuldig slachtoffer.
Dat heeft ie net wel laten zien door te zeggen dat Brian het niet met woorden af kanquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Ashrak het volgende:
En Eric loopt echt niet alleen Huub achterna ... hij kan het ook heel goed zelf af.
Nee, ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
Aan een gebroken of gekneusde rib valt weinig te doen, helaas. Huub wil vooral mee om Brian's uitslag van de SOAtest mee te maken!![]()
Eric heeft net laten zien dat hij zonder Huub ook wel durftquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zit alleen in de tuin.
Zonder Huub is hij niets.
pfffffffffffffffffffffquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Brian is helemaal parra aan het worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
Brian had (per ongeluk) een fotolijsteje van Eric kapot gemaakt en liet het zo. Eric heeft vanmorgen een fotolijstje van Brian gepakt en de foto's verwisseld. Brian gooide daarna het al kapotte fotolijstje in de kamer van Eric. Gevolg, allemaal glas op de grond. Eric veegde dat op en kieperde het glas op het bed van Brian. Brian heeft het glas buiten gegooid en zijn bed verschoond.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Brian had het fotolijstje kapot gemaakt op Eric's bed!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Lees je laatste 6 berichten nog eens naquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
inderdaad.............dat zie ik rat in die positie echt niet doenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft net laten zien dat hij zonder Huub ook wel durft![]()
Dat was inderdaad een POGING, maar Gaby liet hem nog niet binnen in het bad. Daarna, onder de dekens greep Gaby naar haar tasje voordat het ervan ging komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Huub de eerste die neukte in de villa (met Gaby).... en deed ook een poging om dat zonder condoom te doen.
Lees even mijn post.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat was van de week, maar nu net 10 minuten geleden gooide hij dat zelfde lijstje nog meer kapot.
( ik schakelde net op de streams ) maar ik heb de aanleiding voor deze uitbarsting gemist![]()
Tja .. en wie heeft nu gezorgd dat er allemaal scherven zijn ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Brian is helemaal parra aan het worden.
Zielig mannetje.
Klagen over glas en het dan buiten neersmijten![]()
zou je wel willen he, Laat Eric maar schuivenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
ja ...zegt wat over hem ???quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees je laatste 6 berichten nog eens na
Allemaal negatief over Eric.![]()
Oke.........ik ben weer bijquote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het lijstje ging kapot.........omdat rat het dekbed weg trok uit hun kamer.........dus viel het ....hij deed er niks aan (eric belde niet gelijk de buren ...zou rat wel doen) maar losde niks op...dus heeft eric de fotolijsjes omgewisseld.................rat kwaad....gooide het glas zo in de kamer van huup en eric kapot
...daarop werd het glas (scherven) weer op het bed van rat gesmeten![]()
Ik kan je per ongeluk niet helemaal volgen! Werkelijk niet!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Brian had (per ongeluk) een fotolijsteje van Eric kapot gemaakt en liet het zo. Eric heeft vanmorgen een fotolijstje van Brian gepakt en de foto's verwisseld. Brian gooide daarna het al kapotte fotolijstje in de kamer van Eric. Gevolg, allemaal glas op de grond. Eric veegde dat op en kieperde het glas op het bed van Brian. Brian heeft het glas buiten gegooid en zijn bed verschoond.
Ongeveer....
ikke???? *doet onschuldig kijken*quote:
Jij bent pas zielig. Beetje 24/7 achter je schermpje zitten en commentaar geven. Commentaar geven ala... maar al je 100'en geposte berichten komen op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Door veel te vreten.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
Jaap zweet expres.......... hoe doet ie dat!
Brian trok het dekbed met een zwaai weg en raakte toen het fotolijstje..dus per ongeluk..maar hij was wel verantwoordelijk dus had hij het op moeten ruimen..dat deed hij niet...dus Eric pakt hem terug..terecht..miquote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik kan je per ongeluk niet helemaal volgen! Werkelijk niet!
Snap er geen hol van dat hij nooit een sanctie krijgt!
Nu is hij uit voorziorg aan het voorkomen dat hem ook iets per ongeluk overkomt? Vandaar al zijn persoonlijke dingen aan het veilig stellen.
Ik zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GITAARZWEMLES!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per ongeluk!
Ik denk dat we het vanaf dinsdagavond over "MEESTERES J U D I T H" hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef rebellious_angel het volgende:
Zou juf Judith dat niet kunnen/willen doen?![]()
Ik heb nog een paar kinderbandjesquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet met je eens.
Hij krijgt steeds meer last van zijn rib. Wetende dat er niets aan te doen is wil hij er toch naar laten kijken en als hij rust moet houden moet dat ook echt opgelegd worden door de arts.
Hij zal wel heel laf zeggen dat ie stopt met zanglessenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik denk dat we het vanaf dinsdagavond over "MEESTERES J U D I T H" hebben
in plaats van "Juf Judith" !!!!!
(Of heb jij hem al zien oefenen deze week?)
Met zijn wimpers knipperen is al vermoeind voor Billie.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
Even behulpzaam schoonspoelen onder de kraan kost geen waarschuwingquote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian had het fotolijstje kapot gemaakt op Eric's bed!
En nu heeft Eric de zooi terug op brainless bed gemikt.
En heeft Brains zijn schilderij gauw weggehaald. Want wat gij niet wil dat u geschied.... doet hij wel bij de ander en rent dan zo snel zijn criminele platvoetjes zijn schizie hoofd kunnen dragen weg! Ik zeg
TIJD VOOR ZWEMLES VAN DE GITAAR!
gewoon voor 1 waarschuwing? Zou ik zeker doen!
Ja, maar dat het glas gevaarlijk in de tuin ligt en door .... de schoonmaakslaven moet worden opgeruimd..... dat kan hem namelijk geen moerrr schelen (Bij brainless is de r altijd een rollende en hoe bozer hij is hoe langer de r nadrrrrukkelijk rolt)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Brian is helemaal parra aan het worden.
Zielig mannetje.
Klagen over glas en het dan buiten neersmijten![]()
Dat is nou net het leuke, dat kan ie niet doen want die zanglessen zijn onderdeel van de acteercursus!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Hij zal wel heel laf zeggen dat ie stopt met zanglessen
Ik kan niet wachten ...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
nope, en ik weet zeker dat een strakke leren broek haar vast goed staat! Daar heeft zij het figuur wel voor!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Amanda gaat wat dit betreft bij zichzelf te rade, snap jequote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
Goed zo Amanda........ scheer alle homosexuelen over 1 kam...... ze gaan allemaal makkelijk vreemd...
Jij......jij stomme fotolijstquote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian een gedicht aan het schrijven over glasscherven ?
Toont Jaap een keer gevoel voor humor, is het weer niet goedquote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef Dogga het volgende:
natasia: wat zweet jij.
Jaap: Ja dat doe ik express
WTF?
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Jij......jij stomme fotolijst
Als jij weer in mijn gedachten rijst
En ik over je heen rij met mijn spinnende gedachten-velgen
Dan weet ik......dat ik jou in scherven kan bewerkstelligen !
Zijn andere zangleraar heeft met hem geoefend, en heeft 1x het woordje perfect gebruikt.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten ...
Hopelijk zet ze hem echt op zijn nummer. Hij heeft echt nog niets gedaan en dat had hij wel afgesproken. Elke dag zou hij gaan oefenen.
Staat er wat te gebeuren ?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
het is bijna 14.30
Door zweetstinksok te zijn wattie is. Hij zegt dattie het doet om alles lekker warm te houden, maar die sukkel vergeet dat je door zweet weer afkoeld en alstie nog ff naar buiten gaat een koutje kan vatten. Hij slaat wederom de plank volledig mis.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
Het glas ligt nog steeds buiten en ik krijg niet de indruk dat Brian van plan is om het opruimen, ik zou zeggen: sanctie, ik hou derfan!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij heeft hij net toch bewust een fotolijstje gemold ..
Waarom grijpt DGK nu niet eens een keer in.
Hij had in die heibelnacht al een waarschuwing moeten krijgen, net als Jaap een aantal dagen daarvoor, en komt er steeds zonder kleerscheuren vanaf.
Het feit dat Brian zijn schilderij al heeft weggebracht zegt al genoeg.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gevraagd of hij zijn goede wil wilde tonen door elke dag minimaal een half uur tot een uur en het liefst 2 uur te oefenen. En dat heeft hij echt nog niet gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn andere zangleraar heeft met hem geoefend, en heeft 1x het woordje perfect gebruikt.
Brian zal nu wel denken dat hij het allemaal al kan.
Kun je ergens op het net live kijken???quote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
het is bijna 14.30
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je ergens op het net live kijken???
LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
is inderdaad onderzocht, is hoger dan bij hetero's, natuurlijk niet allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
Goed zo Amanda........ scheer alle homosexuelen over 1 kam...... ze gaan allemaal makkelijk vreemd...
Zou MEESTERES JUDITH http://www3.evilshare.com/18a166b2-1485-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op zondag 18 maart 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn andere zangleraar heeft met hem geoefend, en heeft 1x het woordje perfect gebruikt.
Brian zal nu wel denken dat hij het allemaal al kan.
Hoe zie je dat ? ik gluur me sufquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian zit nu op nu.nl het stukje over Tien te lezen
Die logeren vast bij haar zusquote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Ze gaat naar huis zegt ze dus daar zullen de kinderen ook wel zijn toch?
hij zit volgens mij op nu.nlquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
redactie: kunt u even inzoemen op het scherm van onze weldenkende Brian ?
18/03/2007 14:30 PSV-Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef Ashrak het volgende:
Wat is er om 14:30 ?
Oh ja, PSV-Ajax .... hmmz .. bijna vergeten.quote:
Oh kietel me, het was zoooo grappig!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Toont Jaap een keer gevoel voor humor, is het weer niet goed![]()
ze hadden beter niemand kunnen laten gaan... het spel wordt zo veneuktquote:Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef milk-shake het volgende:
nou wat zal wilgo allemaal doorbrieven...........................hele plan weer weg![]()
Ja! Eigenlijk zou Huub eens wat vaker een uitstapje moeten hebben. Dan komt Eric ook tot zijn recht!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft net laten zien dat hij zonder Huub ook wel durft![]()
Welk plan? Volgens mij loopt er niet al te veel op het moment.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef milk-shake het volgende:
nou wat zal wilgo allemaal doorbrieven...........................hele plan weer weg![]()
zonde hequote:Op zondag 18 maart 2007 13:59 schreef proh het volgende:
[..]
ze hadden beter niemand kunnen laten gaan... het spel wordt zo veneukt
Alleen al uit principe had ik het in ieder geval Natasia niet gegund.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:59 schreef proh het volgende:
[..]
inlikken bij natas .......zodat rat gaat flippequote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welk plan? Volgens mij loopt er niet al te veel op het moment.
Ik heb de streams de hele dag nog niet aangehadquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat zou nog best wel eens de inzet van de avond kunnen worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef kleinzusje het volgende:
Jongens er is hoop:
Natasia gaat naar Wilgo , Brian is para en vandaag slaat hij iemand neer
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Moeders en boven de 30 mogen dus niet praten over seks omdat het smerig is?
Ik vind Amanda trouwens erger om aan te horen dan. 19 Jaar en laat zich door iedere malloot uitwonen en als ik dan zie dat ze weken in hetzelfde nachtponnetje loopt dan vind ik dat goorder dan de verhalen van Natasia.
Het is nog maar de vraag of ze hun betsemming bereiken! Want half zes op zondagmiddag??/ Dat is wel de vrije dag van veel mensen natuurlijk!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:59 schreef proh het volgende:
[..]
zij gaat alles horen van wilgo, en uiteindelijk zal ze eric toch nooit vertrouwenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
inlikken bij natas .......zodat rat gaat flippe
Huub eb Eric willen Natasia inpalmen om Brain te sarren , hebben ze gisteren besproken.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welk plan? Volgens mij loopt er niet al te veel op het moment.
~quote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Ze gaat naar huis zegt ze dus daar zullen de kinderen ook wel zijn toch?
reistijd telt niet meequote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Clank het volgende:
[..]
~
Ze heeft 2 uur gekregen om uit DGK te gaan... eventuele intieme momenten zullen geen camera bij aanwezig zijn.
Om in die twee uur heen en terug naar Almere te rijden lijkt me niet verstandig, dan blijft er weinig tijd over om te hopsen.
Ze zullen wel, net als Bart en Lesley toen, in een hotelkamer worden gedumpt.
Ze gaat naar huis, en de reistijd telt niet mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Clank het volgende:
[..]
~
Ze heeft 2 uur gekregen om uit DGK te gaan... eventuele intieme momenten zullen geen camera bij aanwezig zijn.
Om in die twee uur heen en terug naar Almere te rijden lijkt me niet verstandig, dan blijft er weinig tijd over om te hopsen.
Ze zullen wel, net als Bart en Lesley toen, in een hotelkamer worden gedumpt.
Nou hier, dit bedoel ik. Laatst hoorde ik haar ook al overleggen met de bewoners: "Ik denk hele super sexy rode lingerie" ofzoiets, natuurlijk, is haar goed recht en voor haar doen kan ze uiteraard ook wel eh sexy zijn denk ik, maar ik word er zelf 'n beetje onpasselijk vanquote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef milk-shake het volgende:
getver .....welk ondergoed ze aan doet bij wilgo![]()
Brian over de zeik krijgenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef proh het volgende:
staat er nog wat in de planning voor de overige bewoners vanavond?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef proh het volgende:
staat er nog wat in de planning voor de overige bewoners vanavond?
er wordt veeeeeel geld in natasia ( en fam) gestoken he??????? tjonge jongequote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef CARLAK het volgende:
Volgende maand krijgt Natasia haar nieuwe lichaam.
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
-knip-
En Jaap...... mag alleen tentamen doen als de rest het er UNANIEM mee eens is? ! Dat lijkt me wel!
"Als" de stekker nu uit DGK wordt getrokken door rtl, dan zit natasia mooi in zo'n uitgezakt "halverwege lichaam"quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
er wordt veeeeeel geld in natasia ( en fam) gestoken he??????? tjonge jonge![]()
![]()
Wat loopt eric toch te zeiken over een paar scherven.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian een gedicht aan het schrijven over glasscherven ?
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat loopt eric toch te zeiken over een paar scherven.
Het liefs zie ik, huub en eric meteen sterven.
Maar dat mag niet van de redactie.
Vandaar x op x zo`n zielige actie.
Het liefst wil ik rammen als een gek.
Maar dat mag niet, want dan ga ik op mijn bek.
Waarom heb ik in godsnaam voor de gouden kooi gekozen.
Een kooi waar ik niet met Nena, maar alleen met een andere domme doos kan vozen.
Ik word hier helemaal para met deze mensen om mij heen.
Daarom voel ik mij zielig en heel alleen.
De enige vrienden die mij willen steunen.
Zitten hier zelf om flink wat geld bij te beunen.
Maar Mama wil nog niet dat ik naar huis toe gaat
Dus ik moet hier wachten totdat Huub mij slaat.
vind je het niet sexyquote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Hoe oud is Jaap eigenlijk? De kleding die hij draagt zijn meer geschikt voor bejaarde mannen.
Kleding krijgt hij van talpa.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Hoe oud is Jaap eigenlijk? De kleding die hij draagt zijn meer geschikt voor bejaarde mannen.
Lol verwacht jij moderne hippe kleding in die maat dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
lekker op haar bed gaan springen................quote:Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef Lieve het volgende:
Als Natasja straks is ge'holpen' en onder de hechtingen zit... zal ze wel iedereen nodig hebben om zich veilig te voelen.
Want Ilona was ook niet veilig met haar been bij Natasja! Weet je nog? Met rimepels en strijkplank en dat waanzinnige gelach en haar lol toen de make up was gestolen door Natasja's vriend Brian en lol dat er dure make up spullen kapot waren. Lol dat Ilona op een stok geen kant op kon?
Haar lol toen Nena onder de wijn zat en haar begrip voor brian?
Ik zou zeggen.... Natasja doet er goed aan om vrienden te maken en te houden.... want ik zou niet graag herstellen in dat kuuroord!
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat loopt eric toch te zeiken over een paar scherven.
Het liefs zie ik, huub en eric meteen sterven.
Maar dat mag niet van de redactie.
Vandaar x op x zo`n zielige actie.
Het liefst wil ik rammen als een gek.
Maar dat mag niet, want dan ga ik op mijn bek.
Waarom heb ik in godsnaam voor de gouden kooi gekozen.
Een kooi waar ik niet met Nena, maar alleen met een andere domme doos kan vozen.
Ik word hier helemaal para met deze mensen om mij heen.
Daarom voel ik mij zielig en heel alleen.
De enige vrienden die mij willen steunen.
Zitten hier zelf om flink wat geld bij te beunen.
Maar Mama wil nog niet dat ik naar huis toe gaat
Dus ik moet hier wachten totdat Huub mij slaat.
Oh.. oké. Dat heb ik toen niet uit de stemming kunnen halen, maar goed.. dan mag ze dus echt naar huis?? Nou, dan kan Wilgo op de slaapkamer bij wijze van spreken wel een laptop hebben staan en kan Natasia op die manier alle info verkrijgen die ze hebben wil.quote:
Dan hoeft ze alleen nog maar een nieuwe kop!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef CARLAK het volgende:
Volgende maand krijgt Natasia haar nieuwe lichaam.
Hij heeft een half uur geleden ook al gegeten, en van borden heeft hij nog nooit gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Japio....... probeer eens een kaasschaaf. Hij snijdt gewoon plakken van een halve cm dik voor op zn broodje.
die gast! echt, goed bezig met z'n doelen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Japio....... probeer eens een kaasschaaf. Hij snijdt gewoon plakken van een halve cm dik voor op zn broodje.
En een nieuw karakterquote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan hoeft ze alleen nog maar een nieuwe kop!![]()
Vrijwilligers genoeg die die kop gratis willen verbouwenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan hoeft ze alleen nog maar een nieuwe kop!![]()
reken maar dat ze dit doetquote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh.. oké. Dat heb ik toen niet uit de stemming kunnen halen, maar goed.. dan mag ze dus echt naar huis?? Nou, dan kan Wilgo op de slaapkamer bij wijze van spreken wel een laptop hebben staan en kan Natasia op die manier alle info verkrijgen die ze hebben wil.
Ik vind het maar vreemd dat dit mag.
jaaaa doe maarquote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef proh het volgende:
ok klaar! over en uit! iemand die z'n neus dichtknijpt bij het in het zwembad springen heeft voor mij afgedaan!!!
of zal ik het Eric maar vergeven?
Erotisch, sex met de streams op de achtergrondquote:
maar dan moet ie wel even leren door de neus uit te ademen wanneer hij de volgende keer het zwembad in springtquote:
het engiste voordeel ............ze ziet ook hoe de mensen over rat denken en kan dit ff aan hem vertellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FLIPPEquote:Op zondag 18 maart 2007 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Erotisch, sex met de streams op de achtergrond
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:19 schreef schatje het volgende:
Nu moet Eric eigenlijk aan Brian vragen of ie een kopje thee voor hem en Natasia wil maken.
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Jaap zn broodje nu al op ?
Ligt er aan wiequote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef demins het volgende:
Ik zou Amanda voorlopig nog niet op levende modellen laten oefenen...!
Hij heeft vast een broodje in zijn oren gestopt!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap heeft oordoppen in
Niemand hoort hem, hij heeft oordoppen inquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand hoort hem, hij heeft oordoppen in
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand hoort hem, hij heeft oordoppen in
Ik vind Natasia ook wat inkakken dus na de operatie 6 weken niets mogen doen geeft toch geen kijkcijfers??? (voor zover zij dat gaf).quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
er wordt veeeeeel geld in natasia ( en fam) gestoken he??????? tjonge jonge![]()
![]()
Ik zeg ook wel eens godver tegen mn studieboek, maar ben gelukkig geen jongenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef CARLAK het volgende:
Ik vind Jaap een erg eenzame jongen. Zit plompverloren achter z'n studiemap en zegt ineens godver.
Dat is idd ongelovelijk ... of heeft ze 20 van die ponnetjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
....weken in hetzelfde nachtponnetje loopt dan vind ik dat goorder dan de verhalen van Natasia.
tja wij allemaal hier ..............als dgk stopt ...val ik in een dipquote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
Djeez..die Jaap is echt Para. Volgens mij lukt dat studeren voor geen kant.
(verslavend trouwens die streams, ben al een paar dagen nergens anders meer naar aan het kijken).
tja, heb ik ook last van, nou ja last, normaal had ik naar de tv gekeken, en wees nou eerlijk dit is toch leuker, zo met die COS erbij. Lekker interactief!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
(verslavend trouwens die streams, ben al een paar dagen nergens anders meer naar aan het kijken).
Nee, maar wel een eenzame streamer volgens Natasia.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens godver tegen mn studieboek, maar ben gelukkig geen jongen
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Jaap moet van de redactie met zijn been wippen, dat we niet denken dat de stream is vastgelopen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Jaap moet van de redactie met zijn been wippen, dat we niet denken dat de stream is vastgelopen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat amanda heel mooi kan zingen....
Ook best een tip voor Brian somsquote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Maria, potjandorie ik schrok, tis zondagquote:Op zondag 18 maart 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
maria draagt ook altijd van die niemendalletjes waar haar borsten uitfloepen...ze lijkt er ook wel wat op verder net zo n hersenloos poedelwijffie. Die stem lijkt dan weer wat minder...
maar gelukkig zien we dat niet (NU)quote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian wipt liever met zijn 3e been
Soms is ie net een normaal mensquote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian wipt liever met zijn 3e been
Soms eet hij ook uit zijn oren, maar goed dat kunnen broodresten zijn...!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:31 schreef proh het volgende:
lol, jaap neus peuteren, en je zag m denken "zal ik m opeten?" en toen keek hij naar de camera
Rest nog maar één vraag: poezeltje???quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef ericahysterica het volgende:
nou ja mariah eigenlijk he...ik ben net zo n poezeltje als amanda overigens
Hij verbergt zn gevoel ( cursus Anette)quote:
Weet ik niet (2x)quote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t doen...of wil ik dat niet weten!!!
Ze is zich aan het opfissen voor haar mannetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t doen...of wil ik dat niet weten!!!
Ik dacht al wie is dit? Maar het is The Phantomquote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef Sporti het volgende:
Eric met zijn masker als Joop van der Ende hem ziet krijgt die zo een rol in de Phantom
Als ze haar kop dan maar niet vergeet!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
ze is zich totaal aan het ontharen voor haar Gewilgo
met de nadruk op totaalquote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
dat snap ik wel , alles moet gladjes verlopen tussen de loversquote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
Hoeft niet, Wilgo kan het met de ogen dicht.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze haar kop dan maar niet vergeet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |