Goed gezien, en dat buit ze als geen ander prima uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Alles wat niet ten gunste is van haar is vals en gemeen en alles wat buiten haar schuitje valt daar moeten anderen het maar mee doen.
Origineel he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap heeft WEER een megaplan.. wakker houden![]()
![]()
Inderdaad ja. Stelletje onbekwame idioten daar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
Yes Syl mag. klote fouten die ze maken bij die redactie. verpeste de hele grap.
ja precies en dat van die 'saaie' Sylvia hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat het effect van Sylvia's actie nu toch weg is. Het was een geweldige actie.![]()
Daar is ie te lui voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap heeft WEER een megaplan.. wakker houden![]()
![]()
Amanda woont toch niet in barcelonaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
Bleke ketting-rookster......zware doorrookte stem......valse blik in de ogen......meeloopster met Huub.......IJskoud......mooipraatster......saai......![]()
Het wordt tijd dat ze weer naar Barcelona gaat, de landverraadster.....laat je maar door die Spanjaarden neuken daar........![]()
Als ze Sylvia gaan wakker houden, gaat ze boven slapenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef Rest het volgende:
Hehehehe, Silvia heel de nacht wakkerhouden.
![]()
Dat trekt ze echt niet morgen.
Ik ben ook niet zo kapot van haar, maar zou het iets normaler kunnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
Bleke ketting-rookster......zware doorrookte stem......valse blik in de ogen......meeloopster met Huub.......IJskoud......mooipraatster......saai......![]()
Het wordt tijd dat ze weer naar Barcelona gaat, de landverraadster.....laat je maar door die Spanjaarden neuken daar........![]()
Niet alleen lui, hij is gewoon niet intelligent genoeg om deze slag te laten varen en een eigen origineel plannetje te bedenken.quote:
In dat geval treedt artikel 23 in werking betreffende gezondheid en wordt er dus ingegrepen, dus geen zorgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef Rest het volgende:
Hehehehe, Silvia heel de nacht wakkerhouden.
![]()
Dat trekt ze echt niet morgen.
Waar lezen jullie dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Stelletje onbekwame idioten daar.
Maar voor de rest:![]()
![]()
![]()
Sylvia
![]()
laat me raden.... jij vindt sylvia niet zo leuk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
quote:
Brian trekt dat echt wel, de hele nacht wakker blijven, maar hij durft niet in z'n eentje!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:41 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als ze Sylvia gaan wakker houden, gaat ze boven slapen
En Brain trekt dat toch niet, hele nacht wakker blijven
Dat is geen haar maar huidresten van dode kindertjes pakistan omgevlochten tot haar. Als dat in aanraking met water komt vormt het zich om tot een stel benen en loopt het zo de villa uit. Dat kan natuurlijk niet he.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:43 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda gaat douchen met dr publiekelijk misbruikte lichaam... vergeet je haren niet vies kind
link?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:
Die blog van jaap is echt misselijk makend.
Ga niet kijkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:43 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
laat me raden.... jij vindt sylvia niet zo leuk?
pech gehad, als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar iets anders kijken![]()
quote:Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
ik zou zeggen: vooral doen !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef Mika25 het volgende:
Als ik kingjaap.nl lees krijg ik ineens zin om m`n oude hobby weer op te pakken en die site plat te gooien...![]()
Peter'tje kan zich hierin natuurlijk weer prima vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef jacqjacq het volgende:
van kingjaap.nl
alleen wist hij kennelijk nog niet dat sylvia uiteindelijk wel zou winnen
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
Tja maar stabiel is zon auto niet meer in de bocht met 150 kilo's erin.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef jacqjacq het volgende:
overigens, met een lengte van 1,97 pas je wel in een sportauto. toegegeven, prettig zitten is anders, maar het kan. Het bewijs heb ik thuis in de vorm van een vriend met een lengte van meer dan 2,00 meter, dus japio lult uit zijn dikke nekje
Dacht dat het om zijn omvang ging, dat dat niet paste.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef jacqjacq het volgende:
overigens, met een lengte van 1,97 pas je wel in een sportauto. toegegeven, prettig zitten is anders, maar het kan. Het bewijs heb ik thuis in de vorm van een vriend met een lengte van meer dan 2,00 meter, dus japio lult uit zijn dikke nekje
Is nog niet bekendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Even een vraagje?
Weet iemand wanneer Natasia
haar ventje Wilgo gaat zien, 2 uurs?
.
Goddank dat het geen klein braintje isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |