Dan blijf ik nog naar dit programma kijken, in het andere geval was ik toch echt definitief afgehaakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huub zei net dat Sylvia hem gewoon gekregen heeft.
Sylvia kreeg al niks van Natasia en Brian..die 12 uur kon ze moeilijk weigeren en Brian eiste zijn tijd op om haar uitleg te vragen maar kon hem ook niet weigeren dat zou onmenselijk zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef Kinga het volgende:
Dit slaat toch nergens op dat Sylvia van Natasia niks meer krijgt. Ze staan toch quitte nu?
Wie niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia probeert zichzelf altijd goed te lullen ......ja, ik ben iemand die bla bla bla![]()
![]()
![]()
En waarschijnlijk heeft ze nog gelijk ook… Met de nadruk op ...quote:
wie wel dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda is zo stom...en zo leijk tegen Sylvia...Ze snapt echt niet niks aan het leven...
Ik keek ook pas op het eind. Volgens mij had Sylvia beloofd dat Brian mee mocht als hij op haar zou stemmen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Stemming gemist en snap er geen ruk van
Ik vind wipkip wel een leuk woordquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
a-DEL is een lelijk wipkonijn
Gannonceerd was dat het programma een afspiegeling van de maatschappij zou weergeven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia probeert zichzelf altijd goed te lullen ......ja, ik ben iemand die bla bla bla![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, was alles aan het bijlezen van gisteren en vandaag bij de burenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Is het nu al zeker dan??? Ik heb niets gehoord.
Die is echt niet helemaal goed. Er is iets heel erg mis met dat meisje. Het is echt alsof ze die in haar baby-tijd een paar keer te vaak hebben laten vallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef kybe het volgende:
Ik vind die Amanda doodvermoeiend.
Alles wat niet ten gunste is van haar is vals en gemeen en alles wat buiten haar schuitje valt daar moeten anderen het maar mee doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda is zo stom...en zo leijk tegen Sylvia...Ze snapt echt niet niks aan het leven...
Het vervelende is, dat ze daar zelf een andere mening over heeft. Ze snapt álles, en ze heeft iédereen door. Uhuh. Laat haar eerst maar eens in staat zijn om die trieste domme slet in de spiegel te herkennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze snapt echt niet niks van het leven...
Inderdaad wat een dom wicht..hoe ze gisteren weer in bed met Brian tekeer ging, ze moet nog heel veel leren maar ik vrees dat ze daar te dom en te eigenwijs voor isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Thx !!!! Rare nep zooi is hetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik keek ook pas op het eind. Volgens mij had Sylvia beloofd dat Brian mee mocht als hij op haar zou stemmen.
Sylvia werd unaniem gekozen -voordat het uur voorbij was- en impliceerde dat ze Brian niet mee zou nemen.
Daarna trokken Brian en co hun stem terug....
Het is volgens mij nog steeds onduidelijk of Sylvia mag gaan of niet.
Ja. Het staat goed uitgelegd ook in het update-topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik keek ook pas op het eind. Volgens mij had Sylvia beloofd dat Brian mee mocht als hij op haar zou stemmen.
Sylvia werd unaniem gekozen -voordat het uur voorbij was- en impliceerde dat ze Brian niet mee zou nemen.
Daarna trokken Brian en co hun stem terug....
Het is volgens mij nog steeds onduidelijk of Sylvia mag gaan of niet.
Dat is dan wel weer waar......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Gannonceerd was dat het programma een afspiegeling van de maatschappij zou weergeven.
Wees blij dat het met deze actie een keer wordt waargemaakt![]()
Das een inkoppertje met die bledderkopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is echt niet helemaal goed. Er is iets heel erg mis met dat meisje. Het is echt alsof ze die in haar baby-tijd een paar keer te vaak hebben laten vallen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
Bleke ketting-rookster......zware doorrookte stem......valse blik in de ogen......meeloopster met Huub.......IJskoud......mooipraatster......saai......![]()
Het wordt tijd dat ze weer naar Barcelona gaat, de landverraadster.....laat je maar door die Spanjaarden neuken daar........![]()
Wat fijn voor je om deze wroeging voor haar te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
Bleke ketting-rookster......zware doorrookte stem......valse blik in de ogen......meeloopster met Huub.......IJskoud......mooipraatster......saai......![]()
Het wordt tijd dat ze weer naar Barcelona gaat, de landverraadster.....laat je maar door die Spanjaarden neuken daar........![]()
Stoer manquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |