stropdasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef kybe het volgende:
[..]
+asbak leegooien op bed!
Dat zijn er al drie!
Nou sorry, ik snap niet dat dat kind ooit 4 paarden heeft gehad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Ow Amanda kan toch iets... paardrijden.
Amanda heeft graag iets tussen haar benenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Ow Amanda kan toch iets... paardrijden.
maarzelfs die is ze niet de baas, als ze nu haar benen is stil houd, ze heeft ook nog sporen aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft graag iets tussen haar benen
Nee leuk juistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop dat het da wel iemand is die Brain kan weerstaan anders krijgen we weer een Nene of Amanda
Dan is Brian allang weg.quote:Dat weten we nog niet....
Ik weet wel dat ze net toegevelijker werden met elkaar dingen gunnen en ze had gewoon kunnen gaan met Brian, die had Sylvia gekozen om mee te gaan. Nu heeft ze geen goodwill gekweekt, integendeel. Volgend jaar is het weer Carnaval en er zijn intussen nog veel stemmingen.
Ze kan veel vergeten nu....![]()
Zeuren hun der dan over?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Sylvia, Huub en Eric moeten nou niet gaan zeuren over de helm want dan geldt ook dat Huub het jasje van Jaap kapot heeft getrokken -> 2e waarschuwing = exit voor Huub....
Jawel, dan weet je dat je besodemieterd wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:20 schreef Sug4r het volgende:
Natasia noemt iedereen schat..daar hecht je toch geen waarde meer aan als zij het zegt?
erg hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Heldenaar het volgende:
Die nep vriendschap tussen Brian en Jaap is echt walgelijk. Zelden mensen zo oprecht zien slijmen tegen elkaar.
Op de keeper beschouwd zijn ze dat ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Prosac het volgende:
Jaap en Brian vinden hun eigen stukjes hilarisch geloof ik
Die zijn er genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop dat het da wel iemand is die Brain kan weerstaan anders krijgen we weer een Nene of Amanda
Nee man, het zijn dikke vrienden, ze zijn echt vét verkikkerd op elkaar, dankzij hun innige band kunnen ze nog meer gewicht in de strijd gooien, deze intieme relatie weegt voor hun zwaarder dan die hele fucking villa en ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Heldenaar het volgende:
Die nep vriendschap tussen Brian en Jaap is echt walgelijk.
Ja ik heb het gelukkig ook gemist, na zo'n actie ben ik die Amanda zo beu altijd...ze kan zo irritant zijn met haar dom gezwetsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al deze drama gemist heb .. zal me wel weer erg druk om hebben gemaakt
Maar waarom zou Brian nu weer moeten gaan. Eindelijk eens een beetje tegengas. Verheug me al op de gezichten van de BANJ groep straks.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:09 schreef Gigageil het volgende:
Dat weten we nog niet....
Ik weet wel dat ze net toegevelijker werden met elkaar dingen gunnen en ze had gewoon kunnen gaan met Brian, die had Sylvia gekozen om mee te gaan. Nu heeft ze geen goodwill gekweekt, integendeel. Volgend jaar is het weer Carnaval en er zijn intussen nog veel stemmingen.
Ze kan veel vergeten nu....![]()
Maar dat geeft wel hele mooie beelden. Jaloerse vrouwen, die elkaar in de haren gaan vliegen. Wie geniet daar niet van hier???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef maril het volgende:
[..]
Vast de stagiaire die eerder zei dat de volgorde van aanvraag ontslagronde geldt i.p.v. dat de meerderheid beslist.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft in feite deze geweldige actie van Sylvia al behoorlijk om zeep geholpen. Ze krijgt het uitje natuurlijk wel, unaniem is unaniem.. klaar, maar het effect is al niet meer zo geweldig als het even een paar seconden was. Waarom hebben ze dit in vredesnaam geflikt. Heeft de verkeerde persoon opgenomen en het verkeerde gezegd? Een hele grote en vreemde misser in ieder geval.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef Ning het volgende:
“Hij gaat down the drain!”, roept Natasia. En waarschijnlijk heeft ze nog gelijk ook…
Bron 10
Maar ik wil hem zijn best zien doen, en Amanda zien wegkwijnen. Jemig ik begin gemeen te wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoor. Ook wel dames met een vorm van stijl genoemd. Alleen sletten vallen voor types als Breien.
Wat???????????quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef Ning het volgende:
“Hij gaat down the drain!”, roept Natasia. En waarschijnlijk heeft ze nog gelijk ook…
Bron 10
Het probleem is dat dames met stijl al lang niet meer met een programma zoals DGK geassocieerd willen worden. Denk ook niet dat Sylvia zich zou aanmelden als ze vantevoren geweten had op wat voor soort programma dit uitgelopen was...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef Frasier het volgende:
Die zijn er genoeg hoor. Ook wel dames met een vorm van stijl genoemd. Alleen sletten vallen voor types als Breien.
Zo lang er nog geen unanimiteit is, is het nodig dat mensen hun stem veranderen idd. Anders kun je dus wel ophouden. Dat was toen ook het geval met Jaap idd. Er was toen nog geen unanimiteit. Nu wel, dus dan is de stemming geslaagd. Unanimiteit is bereikt voordat het uur om was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij niet meer dan logisch.
Bij de stemming voor de 12 uur voor Sylvia wilde Jaap eventueel ook zijn stem nog veranderen.
Fysiek geweld mag ook niet meer. Eigenlijk mag niets meer, hoewel de regels toch niet nageleefd worden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Maar dat geeft wel hele mooie beelden. Jaloerse vrouwen, die elkaar in de haren gaan vliegen. Wie geniet daar niet van hier???
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huub zei net dat Sylvia hem gewoon gekregen heeft.
Ik zie daar nix van op 10 hoor ?quote:
Ik snap helemaal niet dat quitte. Zo valt er nooit meer redelijk over iets te stemmen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef Kinga het volgende:
Dit slaat toch nergens op dat Sylvia van Natasia niks meer krijgt. Ze staan toch quitte nu?
Maak niet uit wat als er maar iets tussen zit die snolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft graag iets tussen haar benen
Je bent niet alleenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Stemming gemist en snap er geen ruk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |