stropdasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef kybe het volgende:
[..]
+asbak leegooien op bed!
Dat zijn er al drie!
Nou sorry, ik snap niet dat dat kind ooit 4 paarden heeft gehad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Ow Amanda kan toch iets... paardrijden.
Amanda heeft graag iets tussen haar benenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef Kinga het volgende:
Ow Amanda kan toch iets... paardrijden.
maarzelfs die is ze niet de baas, als ze nu haar benen is stil houd, ze heeft ook nog sporen aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft graag iets tussen haar benen
Nee leuk juistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop dat het da wel iemand is die Brain kan weerstaan anders krijgen we weer een Nene of Amanda
Dan is Brian allang weg.quote:Dat weten we nog niet....
Ik weet wel dat ze net toegevelijker werden met elkaar dingen gunnen en ze had gewoon kunnen gaan met Brian, die had Sylvia gekozen om mee te gaan. Nu heeft ze geen goodwill gekweekt, integendeel. Volgend jaar is het weer Carnaval en er zijn intussen nog veel stemmingen.
Ze kan veel vergeten nu....![]()
Zeuren hun der dan over?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Sylvia, Huub en Eric moeten nou niet gaan zeuren over de helm want dan geldt ook dat Huub het jasje van Jaap kapot heeft getrokken -> 2e waarschuwing = exit voor Huub....
Jawel, dan weet je dat je besodemieterd wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:20 schreef Sug4r het volgende:
Natasia noemt iedereen schat..daar hecht je toch geen waarde meer aan als zij het zegt?
erg hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Heldenaar het volgende:
Die nep vriendschap tussen Brian en Jaap is echt walgelijk. Zelden mensen zo oprecht zien slijmen tegen elkaar.
Op de keeper beschouwd zijn ze dat ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Prosac het volgende:
Jaap en Brian vinden hun eigen stukjes hilarisch geloof ik
Die zijn er genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop dat het da wel iemand is die Brain kan weerstaan anders krijgen we weer een Nene of Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |