Gejank dus om niets dus van die gast. Nou ja wist het al, als je echt pijn in je rug hebt dan kun je dus echt niets. Heb zelf een hernia, bekkeninstabiliteit en diverse malen spit gehad dus benwel ervaren met rugklachten (jammer genoeg).quote:Op zondag 18 maart 2007 13:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als er wordt aangegeven dat je paracetamol moet nemen voor de pijn is er mijn inziens niet zo veel aan de hand. Een paar goede spierverslappers zouden eerder im frage komen.
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gejank dus om niets dus van die gast. Nou ja wist het al, als je echt pijn in je rug hebt dan kun je dus echt niets. Heb zelf een hernia, bekkeninstabiliteit en diverse malen spit gehad dus benwel ervaren met rugklachten (jammer genoeg).
ja er wordt niks van gezegd ...wanneer die naar wilgo gaat!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
ach ik denk gewoon een spierpijnquote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze vanavond zou gaan,maar nu weet ik het niet meer zeker.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja er wordt niks van gezegd ...wanneer die naar wilgo gaat!!
je kan ze gewoon wassen ..het is van echt haar gemaakt...........maar als je natuurlijk elke dag gaan stylen met een warme tang ...wordt het stro................waarom zij het niet wast ????quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Weet iemand of je je 'haar' niet mag wassen als het uit extensions bestaat ?
Zijn die dingen van suikerdraad gemaakt ofzo ??
Tuurlijk mag je het haar wel wassen. Je eigen haar zit er ook tussen en dat wordt evengoed vet en vies. Dat is bij Amanda altijd heel goed te zien bovenop. Het is zo vet en smerig dat het van nature achterover op het hoofd geplakt blijft. Ze kwam het huis binnen met een pony en die is veel korter dan de rest van het haar maar die plakt gewoon vast aan de resten smerigheid.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Volgens mij is dat vanavond.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
Had ik vroeger ook met mijn ouders die hadden nooit gevreeen in mijn gedachtenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksenNiet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Syl heeft extensions, die heeftvanochtend gewoon d'r haar gewassen. Als je het overr amoebe hebt, die vind het lekker om een geheel nieuwe biosfeer op d'r hoofd te kweken en wast dus niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik hoorde volgens mij ook laatst dat zij weg zou gaan op het moment dat Huub en Sylvia terug zouden zijn. Dus waarschijnlijk vanavond....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanavond.
Ik hoorde Snollie vragen of ze niet nerveus was, dit ivm het naar Wilgo gaan vandaag.
Ik zou me zo goor voelen om met zo'n droge kop weer uit te douche te stappen...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
je kan ze gewoon wassen ..het is van echt haar gemaakt...........maar als je natuurlijk elke dag gaan stylen met een warme tang ...wordt het stro................waarom zij het niet wast ????![]()
neee het kwam beter over als ze zou zeggen ...ik wil lekker ff 2 uur met me kinderen doorbrengen............mis ze zoo ............neeeeeee ............maar goed zzzzzzzzzzzzo is natasquote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksenNiet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
Moeders en boven de 30 mogen dus niet praten over seks omdat het smerig is?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef rebellious_angel het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn om onder begeleiding van een psych groepsgesprekken daar te houden. Vraag me af wat er los zou komen. Ik zie nog wel wat onverwerkte zaken loskomen.
Hij heeft volgens mij nog geen goed woord over gehad voor de programmamakers ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!
DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!
DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
Brief aan Jaap: Helaas zijn wij genoodzaakt uw ziekenfondspremie met 400% te verhogen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze gaat volgens mij ook niet naar huis, maar naar 'de overkant', een hotel vlakbij DGK. Ze wil geen enkel risico lopen de kinderen te ontmoeten!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:
[..]
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Streams staan uit ...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!
Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Ik denk nniet snel dat je een dergelijk groepje bij elkaar zou krijgen, een penoze loverboy, een schizofreen met overgewicht die denkt dat hij wereldleider kan worden, een moeder die seks boven d'r kids prefereert, een meisje dat seks voor liefde aanziet een iq heeft dat kleiner is dan de omvang van d'r pols, en ook Eric, Huub en Syl zijn niet bepaald doorsnee en zouden nog wel wat in kunnen brengen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?
Zo, Eric zet Brian even op zijn plaats!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!
Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:
[..]
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Hij vond het hand badje van Tilly ook pijn doenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.
Dan hoop ik dat de redactie van DGK nu eindelijk eens maatregelen treft wat Brian betreft. Brian schijnt alles maar te mogen en kunnen doen, belachelijk!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian sprak Eric aan waarom Eric het fotolijstje zelf had verwisseld en het niet eerst aan Brian had gevraagd. Eric vond dat Brian er zelf mee had moeten komen. Vervolgens haalt Brian het kapotte lijstje op en gooit het stuk in de bovenslaapkamer
Half zes gaat ze! Vandaag! NATASIA in de buitenwereld! Je moet er toch niet aan denken dat ze hinderlijk achternagezeten wordt. Dat ze haar hele twee uur in duigen ziet gaan! Misschien door .... Nastylovers?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze vanavond zou gaan,maar nu weet ik het niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Even een vraagje?
Weet iemand wanneer Natasia
haar ventje Wilgo gaat zien, 2 uurs?
.
Grote kans dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef rebellious_angel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat NatasJa bij Eric blijft en niet bij Brian. Of zou haar tactiek zijn om Eric los te willen weken....
Ik heb ze dit hele weekend echt nauwelijks aan gehad. Sinds de stemming waarbij Nasty die 2 uur kreeg is de lol er gewoon een beetje vanaf.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams nog steeds niet aan. Sinds vanmorgen 10 uur niet meer
Wat knap van jequote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams nog steeds niet aan. Sinds vanmorgen 10 uur niet meer
ik heb als vrouw 10 keer liever het gezelschap van een leuke homo dan van een criminele loverboy! Tenzij die laatste achter tralies zit, met een shock apparaatje op zijn lul dat getriggerd wordt iedere keer als hij een kut opmerking maakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft volgens mij gewoon instructies gehad Eric niet te negeren.
Ik kan me anders niet voorstellen dat ze met zijn walgelijk mannetje tijd door wenst te brengen.
Ja, een kittig ding onze Ericquote:Op zondag 18 maart 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
hahahaha, Eric brengt de rotzooi weer terug naar brian.
Brian gaat het weer teruggooien op het bed van Eric, hoe zielig kun je zijn, kleuterquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian gooit het kapotte lijstje nog verder kapot in de slaapkamer van Eric, Eric gooit de troep in het bed van Braaajen en Braaajen noemt het kinderachtig.....![]()
Ik denk eerder andersom ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef rebellious_angel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat NatasJa bij Eric blijft en niet bij Brian. Of zou haar tactiek zijn om Eric los te willen weken....
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef rebellious_angel het volgende:
Tenzij tralies shock lul
dat was niet met opzet! en het was op dat moment zn eigen bed!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, wat is Eric verontwaardigd.
Zielig mannetje.
Klagen over glas, ben je die tl buis op Jaaps bed vergeten.
Dat was erics bed, volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
Wie begon er met stukmaken????? Wel even opletten!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric snapt "dit gezeik" niet.
Vies pestertje.
laat eric maar schuiven.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hahhahahahhahahaha, Eric moet zoveel mogelijk zijn eigen dingetje doen vandaag.
Hij heeft helemaal geen eigen ding, het enige wat hij doet is Huub achterna lopen.
Valt wel mee hoor. Ik heb gewoon niet het idee dat er iets boeiends gaat gebeuren met Huub en Sylvia weg.quote:
Sorry hoor, maar volgens mij haal je nu een paar zaken door elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
hij was pissig op huub en trok het dekbed van hem af, het fotolijstje was een onschuldig slachtoffer.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Aan een gebroken of gekneusde rib valt weinig te doen, helaas. Huub wil vooral mee om Brian's uitslag van de SOAtest mee te maken!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)
Eergister Brian para. Trok dekbed van Huub/Eric's bed. Er ging toen fotolijstje kapotquote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Volgens mij was Huub de eerste die neukte in de villa (met Gaby).... en deed ook een poging om dat zonder condoom te doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
wie begon met neuken zonder condooms, mensen uit de kamer mikken ( stephan) Brian!
het lijstje ging kapot.........omdat rat het dekbed weg trok uit hun kamer.........dus viel het ....hij deed er niks aan (eric belde niet gelijk de buren ...zou rat wel doen) maar losde niks op...dus heeft eric de fotolijsjes omgewisseld.................rat kwaad....gooide het glas zo in de kamer van huup en eric kapotquote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Braaaaaaaaaaajen heeft 2 nachten geleden een fotolijst van Eric kapot gegooid.Eric heeft nu een fotolijst van Braaaaaaaajen teruggepakkt, en dat heeft Braaaaaaaaaajen nu weer kapot gegooid.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |