Mijn slager heeft altijd een bordje hangen dat de koe deze week bij boer die-en-die vandaag komt, het varken van die boer etc.quote:De Groene Weg slagers verkopen uitsluitend vleesproducten die afkomstig zijn van de biologische landbouw. De gehele keten is in eigen regie, vanaf de biologische boerderijen die de dieren exclusief aan De Groene Weg leveren tot aan de winkel.
Waar gebruik je spekvet voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn slager heeft altijd een bordje hangen dat de koe deze week bij boer die-en-die vandaag komt, het varken van die boer etc.
En de slagershulpdames moeten 'm er altijd bijroepen als ik iets koop want hij moet altijd kijken of 'ie nog ergens een stuk spekvet voor me heeft hangen en dat mogen de hulpjes niet.
Eerste racequote:Christijan Albers kwam niet verder dan 1:31,932 en staat daarmee als 22ste en laatste op de start-grid.
Schuld van de auto! Nederlandse coureurs zijn tha bomb!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
We hebben een nieuwe Jos.
[..]
Eerste race
Precies! Tha bomb!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schuld van de auto! Nederlandse coureurs zijn tha bomb!
Sorryquote:
NSFW? Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef Monidique het volgende:
NSFW!
Dat is pas een unit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Friedman_(unit)
Jaarlijkse stafexercitie. Levert wel weer een klein maandsalaris op, dat wel. En van mij mogen ze het best minder opleuken, het moet nog een stuk makkelijker kunnen. Echt. En ik kan notabene lezen & rekenen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is rustig hier.
En aangezien ik weer een baan heb, zal het nog rustiger worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is rustig hier.
Wat voor baan heb je?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
En aangezien ik weer een baan heb, zal het nog rustiger worden.
De enige baan die bij me past, telecolporteur.quote:
Dit is best dubbelzinnig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
De enige baan die bij me past, telecolporteur.
Je bent een dom blondje met een geile stem?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die hebben anders geen geile stem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent een dom blondje met een geile stem?
Je belt altijd twee maal?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze een dubbel paspoort hebben.....quote:Op zondag 18 maart 2007 00:32 schreef du_ke het volgende:
Ach het is al lastig zat om mensen te vinden die zin hebben. Rock lijkt me een prima kandidaat en ook Sigme wel. Beiden veel aanwezig en ze liggen prima bij de meeste users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |