quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:38 schreef Xbox_360 het volgende:
GadverdammeDoe ik nietsvermoedend de badkamerdeur open, staat m'n ma daar naakt :'( En dan probeert ze nog ff snel d'r verotte, uitgelubberde vlees bedekt met spataderen te bedekken. Ja.. nu is het al te laat muts
Doe gewoon gvd die deur op slot. Het slot zit er niet voor niksNee, m'n ma is geen MILF en nee ik heb geen pics
![]()
Klacht: Moeders die de badkamerdeur niet op slot doen en mij een trauma bezorgen![]()
Ja, maar toen had ik m'n besef tenminste nog nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:40 schreef Koenz0r het volgende:
Boehoe, uit dat uitgelubberde vlees bedekt met spataderen ben jij uit gerolt. Dus hoe je het ook went of keert, je hebt er al contact mee gehad.
PWNED
En was ze waarschijnlijk een stuk strakker.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik m'n besef tenminste nog niet
Vreemde zinquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:38 schreef Xbox_360 het volgende:
En dan probeert ze nog ff snel d'r verotte, uitgelubberde vlees bedekt met spataderen te bedekken.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:43 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Vreemde zin
Nu klint het alsof ze haar verotte, uitgelubberde vlees probeerde te bedekken met spataderen![]()
Heb em ge-edit. Mooie zinnen maken is niet m'n sterkste puntquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:43 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Vreemde zin
Nu klint het alsof ze haar verotte, uitgelubberde vlees probeerde te bedekken met spataderen![]()
Mooie kinderen maken was ook jouw moeders sterkste punt nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Heb em ge-edit. Mooie zinnen maken is niet m'n sterkste punt![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef Xbox_360 het volgende:
Bedankt Lucifer_Doosje, ik voel me al een stuk beter
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Wow, die vrouw is bijna vierkant.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je moeder weerspiegelt hoe jij er later uit gaat zien.
ja en. Als zijn moeder al lelijk is, dan wordt hij dat ook of is hij dat al. Man of Vrouw, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]Topicstarter is een man, aap!
Dan mag hij zich weleens zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]Topicstarter is een man, aap!
Whahaa.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:40 schreef Koenz0r het volgende:
Boehoe, uit dat uitgelubberde vlees bedekt met spataderen ben jij uit gerolt. Dus hoe je het ook went of keert, je hebt er al contact mee gehad.
PWNED
Goed topic dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:43 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Vreemde zin
Praat jij zo over je moeder? Shame on you!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:38 schreef Xbox_360 het volgende:
...verotte, uitgelubberde vlees bedekt met spataderen...
"Verrotte" (oké met een typo'tje). Ik lees het nu pas.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef JMurc het volgende:
[..]
Praat jij zo over je moeder? Shame on you!![]()
of je doet gewoon het licht aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:36 schreef Gia het volgende:
Spreek met je moeder af dat ze, met de deur op een kier, het slot erop draait. Dan zie je in elk geval dat er iemand op de badkamer is, en hoeft de deur niet op slot te zijn.
Er zijn gezinnen zat waar het een afspraak is dat de badkamerdeur niet op slot mag. Als er iets gebeurd, kun je niet helpen!
(Bijna) elk badkamerdeurslot heeft aan de buitenkant zo'n schroevedraaiersleuf voor noodgevallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:36 schreef Gia het volgende:
Er zijn gezinnen zat waar het een afspraak is dat de badkamerdeur niet op slot mag. Als er iets gebeurd, kun je niet helpen!
Die doet de deur op slotquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd hoe hij over zijn vader denkt.![]()
quote:
Ja een 5 cent mutstuk is dan al genoeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:43 schreef r_one het volgende:
[..]
(Bijna) elk badkamerdeurslot heeft aan de buitenkant zo'n schroevedraaiersleuf voor noodgevallen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
kan je toch beter je zusje tegenkomen
En indien deur op slotquote:Op zondag 18 maart 2007 10:44 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb geen zusje, dus de eerstvolgende keer als jouw 18+ zusje staat te douchen met de deur open, ff bellen he..?![]()
Zijquote:Op zondag 18 maart 2007 10:29 schreef xman het volgende:
Ja een 5 cent mutstuk is dan al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |