Dit was de eerste keer dat ze de carnaval er bij kon nemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:40 schreef Kinga het volgende:
Vind het wel zielig voor Syl, denk dat ze een beetje gepusht is door Huub door het zo te spelen... bedoel mijn god, hoe vaak wil ze die carnaval er nog bij halen...
je mag tot 1 seconde voor tijd van mening veranderen. dat is al eerder gebeurdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:44 schreef Darklight het volgende:
Snap het nog steeds niet
Ze hadden toch unaniem gestemd binnen de tijd?
Wat een slechte verliezers Jaap & Co
GELUL!!!! Je hebt maximaal een uur om tot een unanieme stemming te komen. Ze hadden er alleen geen uur voor nodig. Die unanieme stemming was er al eerder. Dus klaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef vzzzzzbx het volgende:
down the drain!!!
iedereen mag tot de laatste minuut stemmen. zo zijn de regels.
jammer voor SHE, stom gespeeld
Ze houden zich zoals altijd weer goed voor de gek.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
Heel erg goed gesprek tussen Jaap en Eric.
Ze zijn ervan overtuigd dat niemand gaat.
Natasia was fel tegen en stemde telkens als één van de eersten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar toen met de carnavalstemming wie twijfelde weer om het toch te geven? Brian of Natasia? Brian toch? Natasia wilde niet...
echt niet. als ze hier vanaf stappen zijn ze partijdig. je mag stemmen tot 1 seconden voor de tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:45 schreef scrabbie het volgende:
dit moet gewoon naar syl gaan. klaar DGK wees reeel![]()
Ze zitten in een verhitte vergadering... Net als hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:45 schreef milk-shake het volgende:
wat flauw he ...dat ze het niet laten weten
ja lijkt me toch ook ,,,,maar iemand moet het ff hun inwrijfenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL!!!! Je hebt maximaal een uur om tot een unanieme stemming te komen. Ze hadden er alleen geen uur voor nodig. Die unanieme stemming was er al eerder. Dus klaar.
ik denk dat ze even zitten na te denken hoe ze het gaan brengenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:45 schreef milk-shake het volgende:
wat flauw he ...dat ze het niet laten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |