GROOT GELIJKquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:40 schreef jacqjacq het volgende:
en nu is BANJ bang dat brian niet mag gaan, maar SHE gaat niet meer naar de bank
Het was al unaniem, dat er later op terug wordt gekomen dat is dan eigen schuld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en de buikspreekpop Eric blijven zeggen dat het unaniem is.
Ze denken echt dat er een waarheid ontstaat als ze iets 10 keer herhalen.
Jammer dat het plannetje van Brian en Jaap niet doorgaat.
Jij wel dan, als Huub, Eric en Sylvia eruit gaan?quote:
Dei gaan er echt niet uit hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij wel dan, als Huub, Eric en Sylvia eruit gaan?
Sylvia, Huub en Brianquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef avonne het volgende:
Ik heb het begin niet gezien.
Wie van de bewoners wilden er ECHT heel graag?
Ja, dan kunnen wij eindelijk een paar weekjes naar Barcelooona om bij te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:40 schreef T-lex het volgende:
Prachtig dit....Huubje...als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis.![]()
Brian Huub Amanda en Silviaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef avonne het volgende:
Ik heb het begin niet gezien.
Wie van de bewoners wilden er ECHT heel graag?
ze gaan er niet uit, ze willen geen 10,000 verliezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij wel dan, als Huub, Eric en Sylvia eruit gaan?
ik zag het aankomen. heel dom...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:44 schreef Gigageil het volgende:
Echt dom van Sylvia dit.......ik wist niet dat die zo dom was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |