Wat een onredelijke fukcing bitch! Plaat voor haar kop...Wie is nou misselijk!?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:34 schreef jacqjacq het volgende:
natas vergelijkt dit met de 12 uur voor sylvia's vader
wat een trut
daarnaast is het idioot om telkens bij ieder leuk uitstapje de rat het als eerste te gunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
Vinden ze het vals, maar dat carnaval haar niet gunnen was zeker niet vals?
Vind ik ook, DGK- redactie moet maar eens goed nadenken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor stemming is geweest alleen Syl moet nog bepalen wie er mee gaat ....
Hoop IK. Ik vertouw de DGK reactie hier in![]()
Tis ook helemaal Silvia haar karkater niet om dit zo te doen, had ze zelf ook kunnen weten met haar spirituele vibsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Jammer hoor.... Eigen glazen in gegooid...
Nou precies. Het is toch maximaal een uur. Als ze er eerder uit zijn is het over. Of moeten ze verplicht een uur vollullen?? Zou echt achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben allemaal voor Silvia gestemd..dus klaar..en als Silvia zegt wie ze mee neemt mogen ze weer opnieuw stemmen? Waar slaat dat op ...welke idioot zegt dat?![]()
![]()
Klopt. Natasia háát Sylvia. Ze is bang voor haar ogen. Van begin af aan al.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef avonne het volgende:
Zoals ik me de carnavalsstemming herinner was het telkens Natasia die het blokte.
Brian steunde Natasia erin, maar was niet de leider van het blokkeren.
Mijn inschatting destijds was dat Brian het gegeven zou hebben als Natasia het zou hebben gegeven. Het was Natasia die fel tegen was.
Inderdaad! De regels moeten gehandhaafd worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
De redactie moet NU zijn poot stijf houden.![]()
Stuur je held Jabba nog een briefquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Huub snapt Jaap er helemaal niets van.
Nee Huub, JIJ snapt het niet.![]()
![]()
![]()
Toch belachelijk dat als er nog tijd over is een unanieme beslissing mag worden terug gedraaid.Dat is toch nooit zo geweest. Ze zijn toch wel eerder binnen een uur klaar geweest. Ik begrijp er geen bal van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef Kinga het volgende:
[..]Tijd was nog niet voorbij...
Natasia was wel scherpIedereen ging er al vanuit dat Sylvia ging.
Nou, ik ook als het zo moet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dit programma, ga een weekje een "break" nemen...
en dan ga je niet meer kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat Huub er uit gaat. Dit kan echt niet wat ze nu flikken.
hoezo niet scherp? over hoe deze stemming verloopt is van te voren niets medegedeeld en ze zijn er dus gewoon vanuit gegaan dat het gat zoals bij de voorgaande stemmingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
Dat is wel typisch, SHE is zo bezig met complotjes en theorieen etc, waren even niet scherp. Erg jammer. Effect had zo lekker kunnen zijn.
Nee winnaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia wenst niet meer te gaan zitten.
Slechte verliezer.
als ze was gaan zitten had ze verloren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia wenst niet meer te gaan zitten.
Slechte verliezer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |