je bedoeld haar ware aard waar ik al over heb gehad komt nu uit,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:33 schreef itsme het volgende:
wat stom van sylvia
Ja maar ze hebben toch getemd ???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:33 schreef itsme het volgende:
wat stom van sylvia
inderdaad, het was rondquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:35 schreef snkr-xxx het volgende:
nou sorry hoor, iedereen had zijn definitieve stem gegeven. wat een bullshit om nu te zeggen dat het niet geldig is vanwege de tijd..
volgens hun niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:35 schreef Heathen het volgende:
Beetje snel de kaarten open gesteld.. Maar de stemming is geweest.
De manier warop Sil zou Brain meenemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:34 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben toch unaniem gestemd? Gaan ze opeens allemaal terug krabbelen, alleen maar omdat die loser Brain niet mee mag
Nee hoor stemming is geweest alleen Syl moet nog bepalen wie er mee gaat ....quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Gaat de redactie nu zeggen dat ze de stemmen nog kunnen veranderen![]()
![]()
![]()
Als ze dat flikken
Heel erg stom om zo vroeg de taktiek prijsgeven. Maar ja.. dit zal wel vannacht wel loslopen.quote:
Die stemming was alleen voor Sylvia; had niemand verder voor of nadeel van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:35 schreef n1ek het volgende:
de carnavalsstemming was vuil, maar dan kun je toch beter zoiets hebben van: "zo ben ik niet"
Graag voor altijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda moet haar kop houden!
Ik kan hier niet tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |