abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47803275
Zou iemand mij willen helpen via msn, gmail chat, whatever met het invullen van m'n belastingteruggave?
Denk elke keer dat ik het heb, zie ik weer wat anders staan drama zooi
pi_47803318
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:44 schreef JapieGijs het volgende:
Zou iemand mij willen helpen via msn, gmail chat, whatever met het invullen van m'n belastingteruggave?
Ja hoor
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47803426
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ja hoor
voor als jij diegene bent
pi_47804117
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Want?
het medische deel van een reisverzekering is aftrekbaar. meestal is dit zo'n 50% van de totale reisverzekering.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:07:48 #255
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_47804150
pff net een dik half uur in de wacht gehangen voor de belastinglijn je komt er gewoon niet door.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:09:24 #256
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47804213
Ik neem aan dat je de tijd dat je in de wacht hebt gestaan nuttig hebt gebruikt door de vijf topics hier door te lezen.
Denk dat je je vragen dan ook langs hebt zien komen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_47804233
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef Homdeck het volgende:

[..]

het medische deel van een reisverzekering is aftrekbaar. meestal is dit zo'n 50% van de totale reisverzekering.
Bij welke post voer je zoiets op
pi_47804254
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:10 schreef dndiek het volgende:

[..]

Bij welke post voer je zoiets op
overige ziektekosten
pi_47804281
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Ja hoho: niet persé aftrekbaar. Hooguit om je aftrekpost te verhogen. Nuance-verschil, maar wel correcter.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:11:36 #260
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47804293
... of aanvullende ziektekostenverzekering. 't Is maar hoe je het benoemen wilt.
pi_47804315
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:10 schreef Homdeck het volgende:

[..]

overige ziektekosten
Ik geloof er helemaal niets van maar goed het zal wel
pi_47804342
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niets van maar goed het zal wel
Het kan zeker wel hoor. Wel even je polis nakijken.

Ik ben overigens blij om de uitstel.
pi_47804350
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja hoho: niet persé aftrekbaar. Hooguit om je aftrekpost te verhogen. Nuance-verschil, maar wel correcter.
in de volksmond aftrekbaar. iedereen snapt wel wat ik bedoel neem ik aan
pi_47804480
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:13 schreef Homdeck het volgende:

[..]

in de volksmond aftrekbaar. iedereen snapt wel wat ik bedoel neem ik aan
Nou... dat blijkt dus uit de topics. De vraag m.b.t. ziektekosten (die i.t.t. vorige jaren nu veel vaker opgevoerd kan worden: hoezo zijn de ziektekostenverzekering zoveel omhoog gegaan.. nu hoor je niemand over het feit dat je juist nu vaker over je drempel heengaat) komt elke keer weer terug in verband met het klok- en klepel-verhaal.

Men denkt het te kunnen aftrekken....en dat gaat dus mis.
pi_47804613
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef ManAtWork het volgende:
... of aanvullende ziektekostenverzekering. 't Is maar hoe je het benoemen wilt.
Dit is weer iets anders dan een reisverzekering
pi_47804683
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is een ziektekostenverzekeringsdeel op een reisverzekering en dus zeker op te voeren.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:22:41 #267
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47804740
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is een aanvulling op je standaard ziektekosten. Vandaar de aanvullende ziektekosten verzekering. Maar goed, ik ga voor die paar euro niet mijn polis doorspitten om na te gaan welk deel betrekking heeft op de ziektekosten.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:24:56 #268
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47819243
Ik doe ff de aangifte voor een vriend van me (heeft sterk wisselendejaarinkomens) en heb nu twee vragen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet:

- HIj heeft in 2006 meer aftrekposten (studiekosten) als inkomen. Kan je met die aftrekposten doorschuiven naar 2007? Volgens mij wel; hoe doe je dat alles invullen in 2006 en het restant volgend jaar aftrekken of wat?
- Er bestaat volgens mij iets als het middelen van inkomens over verschillende jaren te "middelen". Hoe doe je dat; is daar een speciaal formulier voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door Napalm op 30-03-2007 10:27:51 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47819549
even een vraagje.

Ik heb in 2007 een huis gekocht, de taxatie is echter in 2006 gedaan. Ik kan nergens vinden waar ik de kosten van deze taxatie op kan geven als aftrekpost.

Ohw, en als je werkgever je ziektekostenverzekering betaald kun je die zeker niet opgeven?

[ Bericht 34% gewijzigd door kareltje_de_grote op 30-03-2007 08:54:12 ]
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:46:05 #270
165854 Meeldraad
Lekker doorstampen
pi_47820755
@ Napalm. Twee opties:
1. Verlies verrekenen met jaren ervoor of erna. Dus inderdaad in 2006 alles opgeven en een jaar later opgeven bij Te verrekenen bedragen => Verliezen uit voorgaande jaren. Als je liever wil verrrekenen met bijv. 2005 moet je even een briefje schrijven.
2. Middeling idd. Er staat me iets bij dat je niet over hetzelfde jaar én kunt middelen én kunt verlies verrekenen, maar dat weet ik niet heel zeker en ik ben te lui om het op te zoeken, er is vast wel iemand anders die het antwoord panklaar heeft. Middelen kun je doen over een periode van drie aaneengesloten jaren en doe je door schriftelijk verzoek in te dienen binnen drie jaar nadat de aanslag over het laatste jaar waarover je wil middelen onherroeplijk vast is komen te staan.

@ kareltje
Je geeft het op bij eigen woning. Ik zou het dan vervolgens als volgt invullen:
- Woning volledig in eigendom? Nee
- Periode? 31-12 t/m 31-12
- WOZ-waarde? 0
- Eigendom? 1% (nul kan niet)
- Betaalde rente en kosten eigenwoningschuld? Klik op de rekenhulp
- Omschrijving geldlening? Taxatiekosten van op xx-xx-2007 gekocht huis
- Bedrag rente en kosten? Lijkt me duidelijk.....

Op die manier verstrek je naar mijn mening voldoende info voor de inspecteur om te bepalen hoe de aanslag opgelegd moet worden.
Overigens moet je de kosten opgeven in het jaar dat je ze betaald hebt. Als de taxatie is gedaan in 2006, maar betaald in 2007, dan geef je ze op in 2007. Dit is het voor particulieren geldende zgn. kasstelsel.
Contemnunt spinam cum rosae deliberant
pi_47821347
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Als je recht hebt op zorgtoeslag zou ik het maar als de wiedeweerga aanvragen. Voor 2006 kan dit nog tot 1 april. Daarna heb je pech.
Is dit ook schriftelijk te doen? ik zit namelijk met hetzelfde, maar volgens mij duurde de aanvraag van zo'n formulier een aantal weken... Ik heb het formulier al een keer aangevraagd, maar nooit ontvangen... En mijn digiD heb ik dus ook nog niet binnen. (dit is pas de eerste keer dat ik hiermee aan de gang ga)

Edit; Zou het uitstel van aangifte misschien ook hierop van toepassing zijn?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:17:31 #272
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_47821708
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
even een vraagje.
Ohw, en als je werkgever je ziektekostenverzekering betaald kun je die zeker niet opgeven?
Als het belast is, waarom niet?
Je kan immers ook het inkomensafhankelijke deel aftrekken dat je werkgever inhoudt/betaalt.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_47822250
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:46 schreef Meeldraad het volgende:

@ kareltje
- WOZ-waarde? 0

Op die manier verstrek je naar mijn mening voldoende info voor de inspecteur om te bepalen hoe de aanslag opgelegd moet worden.
Overigens moet je de kosten opgeven in het jaar dat je ze betaald hebt. Als de taxatie is gedaan in 2006, maar betaald in 2007, dan geef je ze op in 2007. Dit is het voor particulieren geldende zgn. kasstelsel.
Hahh, tof bedankt.
Dan ga ik het zo proberen.
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Je kan immers ook het inkomensafhankelijke deel aftrekken dat je werkgever inhoudt/betaalt.
hmm, ok even proberen dan.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:07:45 #274
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47838109
quote:
@ Napalm. Twee opties:
1. Verlies verrekenen met jaren ervoor of erna. Dus inderdaad in 2006 alles opgeven en een jaar later opgeven bij Te verrekenen bedragen => Verliezen uit voorgaande jaren. Als je liever wil verrrekenen met bijv. 2005 moet je even een briefje schrijven.
2. Middeling idd. Er staat me iets bij dat je niet over hetzelfde jaar én kunt middelen én kunt verlies verrekenen, maar dat weet ik niet heel zeker en ik ben te lui om het op te zoeken, er is vast wel iemand anders die het antwoord panklaar heeft. Middelen kun je doen over een periode van drie aaneengesloten jaren en doe je door schriftelijk verzoek in te dienen binnen drie jaar nadat de aanslag over het laatste jaar waarover je wil middelen onherroeplijk vast is komen te staan.
Indien je door aftrekposten een negatief inkomen krijgt, wordt het negatieve inkomen eerst verrekend met de drie voorafgaande jaren. (Dus eerst 2003, resteert er nog iets 2004, blijft er nog iets over, dan 2005). Verrekenen met 2005 kan dus niet anders dan dat 2003 en 2004 zijn verrekend.
Blijft er dan nog iets over dan is het een verrekenbaar verlies voor de komende jaren.
Middelen en verlies verrekenen gaan inderdaad niet samen. En bij middeling is er sprake van een drempel.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:09:54 #275
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47838173
quote:
@ kareltje
- WOZ-waarde? 0

Fout! Je kunt de kosten pas aftrekken in het jaar van aanschaf en dat is in dit geval 2007. Hetgeen hierboven staat vermeld is dus niet de juiste wijze.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:11:11 #276
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47838215
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef MassApeal het volgende:

[..]

Is dit ook schriftelijk te doen? ik zit namelijk met hetzelfde, maar volgens mij duurde de aanvraag van zo'n formulier een aantal weken... Ik heb het formulier al een keer aangevraagd, maar nooit ontvangen... En mijn digiD heb ik dus ook nog niet binnen. (dit is pas de eerste keer dat ik hiermee aan de gang ga)

Edit; Zou het uitstel van aangifte misschien ook hierop van toepassing zijn?
Je kunt het programma ook electronisch invullen. En deze aanvraag kun je nog met je PIN-code invullen. En die kun je zonder problemen nog indienen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:13:22 #277
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47838280
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
even een vraagje.

Ik heb in 2007 een huis gekocht, de taxatie is echter in 2006 gedaan. Ik kan nergens vinden waar ik de kosten van deze taxatie op kan geven als aftrekpost.

quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Even een nuanceverschil. Betaald de werkgever alleen de ziektekosten of betaald de werkgever de ziektekosten en houdt hij dit ook in op je netto salaris?
In het eerste geval drukken de ziektekosten niet op jou en is er dus geen aftrek mogelijk.
In het tweede geval drukken de ziektekosten wel op jou en is er dus wel aftrek mogelijk.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:55:47 #278
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_47843662
tvp
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:13:24 #279
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_47846181
Gelukkig is de termijn naar 6 april verschoven. Ik heb vandaag pas mij Digid (opnieuw) binnengekregen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_47847103
Heb een vraag waarvan ik hoop dat 'ie nog niet gesteld is:

Even heel simpel gesteld:
In 2006 hebben wij onze vorige woning verkocht en een nieuwe woning gekocht.
De verkoop van de vorige woning leverde een eigenwoningreserve op ad. 30.000.

Bij het aangaan van een hypotheek t.b.v. de nieuwe woning heb ik een extra bedrag (20.000) laten meefinancieren t.b.v. verbouwing.

Aan verbeterkosten heb ik echter niet het totaal ad. 50.000 (30.000 + 20.000) besteed maar ca. 25.000.

Mijn vraag is nu: de resterende 25.000, valt dat onder Eigenwoningreserve of als hypotheekbedrag waarvan de rente niet aftrekbaar is?
Ik vraag dit omdat de Eigenwoningreserve 5 jaar loopt (voor zover ik weet), daarna is de rente over dat bedrag weer aftrekbaar (?). En anders is de rente over het bedrag voor de resterende duur van de hypotheek dus niet aftrekbaar.

Bijvoorbaat dank voor reactie!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:45:10 #281
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47847288
Het volgende sommetje geeft het resultaat van de lening waarvan de rente aftrekbaar is.
De koopsom van de woning + de kosten van de verbouwing - de eigenwoningreserve.
Met andere woorden: de rente over de resterende 25.000 is niet aftrekbaar en het deel van de lening valt in box 3.
pi_47847751
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef ManAtWork het volgende:
Het volgende sommetje geeft het resultaat van de lening waarvan de rente aftrekbaar is.
De koopsom van de woning + de kosten van de verbouwing - de eigenwoningreserve.
Met andere woorden: de rente over de resterende 25.000 is niet aftrekbaar en het deel van de lening valt in box 3.
Dank!
Dus euh.... buiten het feit dat ik het bedrag op de opgaaf (van mijn hypotheeknemer) met 'betaalde rente' even moet herrekenen, hoef ik in mijn - electronische aangifte - niets te doen met dat deel wat in Box 3 komt (blijft namelijk onder de grens)?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:59:36 #283
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47847833
De rente moet je inderdaad even procentueel uitrekenen. En als je met (of zonder) het deel dat in box 3 valt, onder het heffingsvrij vermogen blijft, hoef je daar inderdaad niets mee te doen. (Wel even onthouden, mocht je in de toekomst wel over het heffingsvrij vermogen gaan.)
pi_47848397
Nog even een vraag:

- Dat deel in box 3, blijft dat daar inderdaad voor de duur van de (resterende) looptijd hypotheek?
- En klopt het dat de Eigenwoningreserve voor de duur van 5 jaar geldt en houdt dat in dat na die 5 jaar de rente over de hypotheekschuld (zonder de Eigenwoningreserve in mindering te brengen) weer aftrekbaar is?

Wanneer beide stellingen waar zijn, lijkt mij daar een 'oneerlijkheid' (weet even geen beter woord na een drukke werkweek ;-)) op te treden...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 00:03:02 #285
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47849809
Het antwoord op de eerste vraag is ja. (Bij een (gedeeltelijke) aflossing is het dus ook aan te bevelen de aflossing dan ook eerst op dit deel in mindering brengen.)
Met als gevolg dat het antwoord op de tweede vraag nee is.

Voor de duidelijkheid. Je hebt de eigenwoningreserve gebruikt dus je saldo is nu weer nihil. Pas als je het huis weer verkoopt, kun je te maken krijgen met een nieuwe EWR.
De termijn van 5 jaar is van toepassing als je een woning verkoopt, een EWR realiseert maar geen nieuw huis koopt (door bijv. te huren of te gaan samenwonen). De EWR is dan na 5 jaar verdampt.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 00:04:33 #286
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47849842
-Edit-
Verkeerde knopje ingedrukt,...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:37:56 #287
165854 Meeldraad
Lekker doorstampen
pi_47854284
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:09 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Fout! Je kunt de kosten pas aftrekken in het jaar van aanschaf en dat is in dit geval 2007. Hetgeen hierboven staat vermeld is dus niet de juiste wijze.
Heb je daar een bron voor?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:51:14 #288
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47854418
Zie de helpfile van het aangifteprogramma.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 12:14:58 #289
165854 Meeldraad
Lekker doorstampen
pi_47857037
Ben ik toch benieuwd waar je kijkt. Ik kijk bij help => eigen woning. De eerste regel die daar staat is
quote:
Het gaat om rente over en kosten van de eigenwoningschuld die u heeft afgesloten voor het kopen van uw woning of voor de verbetering of het onderhoud van uw woning en die u in 2006 heeft betaald.
En dat lijkt mij gelijk te geven... of ben ik nu selectief aan het lezen?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 12:37:27 #290
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47857474
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:14 schreef Meeldraad het volgende:
Ben ik toch benieuwd waar je kijkt. Ik kijk bij help => eigen woning. De eerste regel die daar staat is
[..]

En dat lijkt mij gelijk te geven... of ben ik nu selectief aan het lezen?
Ik wist dat ik de vraag al eens eerder beantwoord had. De bron uit mijn vorige antwoord was (helaas) niet de bron die ik bedoelde.
Hieronder dan het antwoord dat ik wel bedoelde.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:29 schreef ManAtWork het volgende:
"Als u een woning koopt, kunt u in het jaar van aankoop een aantal eenmalige kosten aftrekken. Dit zijn de kosten die u maakt voor het afsluiten van de hypotheek. De kosten die u maakt voor de aankoop van de woning zelf, kunt u niet aftrekken."

zie ook: http://www.belastingdiens(...)nwoningkoopt-05.html
P.S. In de wetteksten staat dat je vooruitbetaalde rente, onder voorwaarden, wel mag aftrekken in het jaar voordat de woning is aangekocht.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:43:19 #291
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_47876944
Goed topic!
Heb net alle topics doorgespit (leuke zaterdagavond besteding ) en ga me er morgen aan wagen...
Dat van die ziektekostenaftrek is me nog niet geheel duidelijk, maar ik weet waar ik dan moet zijn
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 1 april 2007 @ 10:59:24 #292
165854 Meeldraad
Lekker doorstampen
pi_47885651
@ ManAtWork
Ik zie het staan, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Uitgangspunt is kasstelsel (art 3.147) en in de wet zie ik nergens iets staan dat een afwijking legitimeert voor de eigen woningkosten. Ook in de Uitvoeringsregeling zie ik niks staan. Nu geen tijd meer, maar morgen ga ik het uitzoeken.
  zondag 1 april 2007 @ 12:38:53 #293
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47888214
Hoe wil je kosten aftrekken voor een woning die nog niet kwalificeert als eigen woning omdat deze nog geleverd moet worden?
Even los van bovenstaande: als de kosten al aftrekbaar zouden zijn (is ten eerste de info op de site van de belastingdienst dus niet juist) is de verwerking ervan zoals jij het schetst niet juist.
Even goed: ik laat me graag overtuigen van het tegendeel.
  zondag 1 april 2007 @ 20:03:55 #294
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_47901891
Vraagje...

Man en ik betalen ieder maandelijks ¤95 basispremie ZF en beide ¤20 premie voor aanvullende verz.
Wat mag ik dan per persoon aftrekken en waar vul ik dat in?
Kom er niet helemaal uit eerlijk gezegd
pi_47902023
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje...

Man en ik betalen ieder maandelijks ¤95 basispremie ZF en beide ¤20 premie voor aanvullende verz.
Wat mag ik dan per persoon aftrekken en waar vul ik dat in?
Kom er niet helemaal uit eerlijk gezegd
aftrekposten ziektekosten en dan kun je bij aanvullende premie zorgverzekeraar 20 euro pp per maand dus in totaal 480 invullen.. basispremie wordt al rekening meegehouden door het standaardbedrag van 1015 pp
  zondag 1 april 2007 @ 20:10:40 #296
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_47902115
Tnx. da's snel...

Die 1015 vult het programma dus eigenlijk zelf al in?
pi_47902130
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx. da's snel...

Die 1015 vult het programma dus eigenlijk zelf al in?
nee
  zondag 1 april 2007 @ 20:12:09 #298
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_47902169
Oke, dus dat moet ik zelf ook nog ergens kwijt dus...
Wish me luck morgen
  zondag 1 april 2007 @ 20:15:19 #299
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_47902277
Good luck, tomorrow.
  zondag 1 april 2007 @ 20:19:14 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_47902417
Ja bedankt...

Elk jaar schiet ik weer in de stress van de aangifte, maar achteraf gaat het toch altijd weer goed

Ik hou gewoon Fok! erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')