zo irritant.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef Sporti het volgende:
MG alweer zo'n lullig uitje ..........
spel...........quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Huub, wat doe je nou??????Braaaaaajen???????
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind dat Brian te veel woorden gebruikt
Natas zeg er wat van, deed je net bij Eric ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind dat Brian te veel woorden gebruikt
dat is juist een spelletje.quote:
ja precies ! Volgens mij zal ze daar straks echt weer boos om wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Amanda zal straks wel weer boos zijn omdat Brian haar niet als eerste noemde.
of dat hij hoopte dat hij huub mee zou nemen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:49 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat is juist een spelletje.
als huub namelijk meteen sylvia zou zeggen dan zou brian zeker niet voor sylvia stemmen.
dit is taktiek
Ja tot 4 uur geslapen en nog steeds moe zei ze netquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft Sylvia? Is net wakker of zo?
Yep hij is Mr Irritant aan het uithangen sinds dagen nu!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
Afgrijselijk nu gaat Huub nog 50 minuten TV maken![]()
![]()
Waarom hij geeft net aan dat hij zelf ook wil.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep hij is Mr Irritant aan het uithangen sinds dagen nu!![]()
Monumentaal argumentquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:51 schreef jacqjacq het volgende:
zijn ze vergeten dat brian de vlieglessen heeft gekregen de vorige keer?
ja maar is gelooof ik ingetrokken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Bullebak het volgende:
Huub heeft toch ook wel eenl rijbewijs?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:53 schreef itsme het volgende:
Natasia tegen syl, je hebt ook keukendienst hoor.![]()
De tv-kijker trapt hier de rest van DGK in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer tv aan het maken omdat het te snel ging. Het ligt er heel dik bovenop de laatste tijd.
Ook dat Huub op Brian stemde was zeer vreemd en doorzichtig. Er is echt een nieuwe aanpak nodig, want dit hebben we zo langzamerhand wel gezien.
ja maar ik trapte er toch weer in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer tv aan het maken omdat het te snel ging. Het ligt er heel dik bovenop de laatste tijd.
Ook dat Huub op Brian stemde was zeer vreemd en doorzichtig. Er is echt een nieuwe aanpak nodig, want dit hebben we zo langzamerhand wel gezien.
Ach als huub direct was meegegaan had je gezegd dat Huub te bang zou zijn om nu het in een groep is om te gaan kánkeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij niet een uur gaat stangen, in tegenstelling tot Huub.
Huub (de klootzak) eist dit op.
brian is in deze de klootzak.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
er zitten er alleen een paar in dat huis die het nog steeds niet snappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Precies, begint saai te worden. Zoals hij nu ook doet, dat Sylvia hem niet boeit. Mocht ie de stemming krijgen neemt hij haar 100% mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
nee want dan gaat hij verloren. Brian wil hem niet aan Huub geven want die denkt dan dat huub syl mee gaat nemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:57 schreef Darklight het volgende:
Huub moet volhouden, dan krijgt die hem, dat weet die zelf ook
Heb je je 5minutes of fame, nav die brief aan Jabba?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
dat is waar. Ik was daar niet bij, niet gekeken maar las op de talpa site en had niet anders verwacht. moest van feboquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub flikt dit op het verkjeerde moment. Hij had zo hard een standpunt moeten innemen toen het over die twee uur ging. Niet nu.
onzin, dit is prima zo - ze moeten Sylvia het vertrouwen nu geven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub flikt dit op het verkjeerde moment. Hij had zo hard een standpunt moeten innemen toen het over die twee uur ging. Niet nu.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
natasai wil hem perse aan brian geven. huub brian krijgt hem deze keer niet.
Prima moet hij doen, dan is hij de volgende keer de lul.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Heathen het volgende:
Ik denk dat uitiendelijk Jaap het is die gaat blokken.
Dachten "we" donderdag ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef maril het volgende:
Er gaat dus niemand.
dat is gebruikelijk bij haar die 2 klojo,s doen dat voor haar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt sylvia zelf nou niet een iets
![]()
Die ziet de bui al hangen, niemand gaat dus.. En zij wil juist zo graag. Niemand gunt iemand ies triest he ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt sylvia zelf nou niet een iets
![]()
Iemand is een eenling of onderdeel van een minderheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dachten "we" donderdag ook.
Respect voor je autentieke mening mbt ****** trouwens.
Gewoon blijven posten wat je vindt, ook al ben je een minderheid.![]()
Ja maar ze moeten toch unaniem stemmen. Dus de ene helft wordt Brian de andere Syl. Volgens mij gaatie down the drain.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Darklight het volgende:
goed gerdaan
Ze stemmen op sylvia, die zegt dat ze Brain meeneemt, maar neemt Huub mee
Mijn niet gemeende excuses voor deze enorme taalkundige blunder.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Iemand is een eenling of onderdeel van een minderheid.![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Sylvia geen rijbewijs?
Ja jammer dan viel ook wel erg op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat echt keihard worden als Syl dit doorzet. Ze wilde eerst niet echt JA zeggen op de vraag of ze Brian dan meeneemt, maar Amanda bleef maar vragen.
Jawel, Huub niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Sylvia geen rijbewijs?
uiteindelijk zei syl geen ja,maar zei huub : ja, natuurlijk doet ze dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat echt keihard worden als Syl dit doorzet. Ze wilde eerst niet echt JA zeggen op de vraag of ze Brian dan meeneemt, maar Amanda bleef maar vragen.
Brian is verontwaardigt dat syl hem niet vertrouwt en Jaap zegt dat syl huub gaat meenemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef U96 het volgende:
wat is dat paranoia squad aan het doen daarbuiten?
Dat begrijp ik dus ook niet. en die 50.000 euro b.vquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:09 schreef jacqjacq het volgende:
waarom komt die vliegles helemaal niet ter sprake ???
brian heeft helemaal nergens recht op
Dat zou goed zijn, dan neemt de pupulariteit van Huub nog verder af.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:09 schreef grazygirl het volgende:
denk dat ie komt te vervallen
En dat kan ze niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
Kom op syl. liegen
nee want dan zou hij niet door gaan omdat Brian syl niet vertrouwt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou goed zijn, dan neemt de pupulariteit van Huub nog verder af.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef maril het volgende:
Vals van Silvia zo vermoeid doen , (profiteren van haar situatie) en dan Brain niret meenemen.
Ik denk niet dat Huub dat kan maken. Sylvia wil dit echt té graag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:09 schreef grazygirl het volgende:
denk dat ie komt te vervallen
Omdat hij de situatie doorheeft van SHE.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian: "Syl is al vals geweest met die punten al... Ook zoveel met Huub uitgehaald..." Huh? Hij komt alleen met de voorbeeld voor de punten en het was niet eens erg, wat een achterbakse kerel...
Sylvia zal weer boze Natasia moeten doorstaan...
Mag het ook zonder dat er een kindje van komt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
Een kindje maken is leuker dan een stemming in DVK![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Ning het volgende:
Brian gaat even alleen met Sil praten
Hij "kan" afnemen, maar dat "is" niet zo, dus je moet je wel even op de feiten letten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
jahoor, hoe verzin je het weer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik blijf altijd On Topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag het ook zonder dat er een kindje van komt?![]()
![]()
een typisch geval van slecht onderhoud en 60 sigaretjes per dagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
WTF....heeft Eric poep zitten eten bij Huub vannacht...zie die tanden.![]()
Nee, je mag in de COS een mening als feit prestenteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij "kan" afnemen, maar dat "is" niet zo, dus je moet je wel even op de feiten letten.
Daar beginnen ze ook verkouden te wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
Ach Syl..... ze ziet eruit of ze helemaal op is ;-/
Volgens mij mag je zowiezo niet voor anderen praten of assumpties doen die nergens op gebasseerd zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, je mag in de COS een mening als feit prestenteren.
Anders zou je constant "ik denk dat" moeten typen.
Dat is een spel van haar, omdat ze straks kan liegen want ze wil Huub meenemen, sorry maar ik trap daar niet in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
Ach Syl..... ze ziet eruit of ze helemaal op is ;-/
Ik neem me woorden terugquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja syl doet het goed een beetje nonchalant doen
ja wat moet ik doen om het je te laten geloven ik zeg het je nu toch
het gaat er wel lukken
en nog effe lekker gapen
ja hoor brian gaat er intrappen en hij wordt helemaal para straks
![]()
ja raar he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Waarom praat Brian altijd tegen mensen in de derde persoon?
Dat weet Syl echt wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef Soury het volgende:
Brian gaat nu in de kwijl standHij heeft Sl toch wakker gemaakt ?
precies.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:19 schreef Darklight het volgende:
Vertel ook ff dat je haar zelf hebt wakker gemaakt
Ik durf er gerust wat op te zetten dat Syl helemaal kapot is...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is een spel van haar, omdat ze straks kan liegen want ze wil Huub meenemen, sorry maar ik trap daar niet in.
iedereen hoopt dat, nog even een half uurtje afwachtenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
syl gaat hem ná de stemming vast keihard terugpakken en precies zeggen wat ze van brian vindt
(of ben ik nu te hoopvol?)
ik denk dat je gelijk hebt,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
syl gaat hem ná de stemming vast keihard terugpakken en precies zeggen wat ze van brian vindt
(of ben ik nu te hoopvol?)
Nu nog hopen dat ze dat ook voor zijn voeten gooitquote:
nee joh. ze zijn bezig met een plan. dat syl hem krijgt en dan neemt ze toch huub meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
Waarom moet die vieze gore loser brainless gaan??????? Alweer?????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bleeehhhhh gore viezige rafelige vuillak!
Nu weer smerig lopen kontennaaien bij Sylvia.
Ik krijg me toch veel meer de pest in. Waarom stem ik eigenlijk nog op mensen als Huub en Sylvia? Die laten zich echt alles aanleunen! Bah bah bah. Ik stem niet meer
heb je je pillen wel genomen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg me toch veel meer de pest in. Waarom stem ik eigenlijk nog op mensen als Huub en Sylvia? Die laten zich echt alles aanleunen! Bah bah bah. Ik stem niet meer
ja maar niet nu. niet het juiste moment.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze dat ook voor zijn voeten gooit![]()
Net pas je streams aan? Er staat je nog een leuke verrassing te wachten binnen luttele minutenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rustig, sylvia gaat het bewerkstelligen, ze is er heel goed mee bezig, wacht maar opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is net gezegd, maakt niet uit. Dan kunnen ze als bijrijder meerijden met een prof.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
Is een rijbewijs ueberhaupt vereist op een gesloten cicuit = prive terrein?
nee hoor maakt geen reet uit, maarjah voor de mensen met rijbewijs is het leukerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
doodverwensingen zijn weer niet van de lucht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:22 schreef Darklight het volgende:
Ga lekker vliegen Brain
Hoop dat je neerstort
wat een para brother is hij toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef Darklight het volgende:
Brain is zoooo bang dat die niet gaat racen
Je gaat ook niet racen, loser
waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
hij zweert op zijn eigen dood.
sil ik ga niet op dood zweren.
brian: nee nee nee
kan een paar gebroken benen toewensen nog wel door de beugel ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef maril het volgende:
[..]
doodverwensingen zijn weer niet van de lucht.
ja is dit een spel????quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
gesprek is afgelopen. gelukkig voor syl.
die haat liegen
NU.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Wanneer is die stemming dan?
Als Braaaaaaaaajen op Syl stemt dan doet Billie het ook.quote:
Ja, al zou ik geen hekel aan hem hebben en niet moe zou het mij onmogelijk zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef Sporti het volgende:
Respect voor Silvia dat ze Brian kan aanhoren .........![]()
duhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Huub stemt toch voor Sylvia.
Kom Peter6000 NU wedden!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is zo integer, die neemt Brian wel mee.
Ja, tuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vertrouwen voor Sylvia, die gaat Brian meenemen.
dus NIETquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |