Heb je je 5minutes of fame, nav die brief aan Jabba?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij niet een uur gaat stangen, in tegenstelling tot Huub.
Huub (de klootzak) eist dit op.
dat is waar. Ik was daar niet bij, niet gekeken maar las op de talpa site en had niet anders verwacht. moest van feboquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub flikt dit op het verkjeerde moment. Hij had zo hard een standpunt moeten innemen toen het over die twee uur ging. Niet nu.
onzin, dit is prima zo - ze moeten Sylvia het vertrouwen nu geven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub flikt dit op het verkjeerde moment. Hij had zo hard een standpunt moeten innemen toen het over die twee uur ging. Niet nu.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
natasai wil hem perse aan brian geven. huub brian krijgt hem deze keer niet.
Prima moet hij doen, dan is hij de volgende keer de lul.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Heathen het volgende:
Ik denk dat uitiendelijk Jaap het is die gaat blokken.
Dachten "we" donderdag ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef maril het volgende:
Er gaat dus niemand.
dat is gebruikelijk bij haar die 2 klojo,s doen dat voor haar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt sylvia zelf nou niet een iets
![]()
Die ziet de bui al hangen, niemand gaat dus.. En zij wil juist zo graag. Niemand gunt iemand ies triest he ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt sylvia zelf nou niet een iets
![]()
Iemand is een eenling of onderdeel van een minderheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dachten "we" donderdag ook.
Respect voor je autentieke mening mbt ****** trouwens.
Gewoon blijven posten wat je vindt, ook al ben je een minderheid.![]()
Ja maar ze moeten toch unaniem stemmen. Dus de ene helft wordt Brian de andere Syl. Volgens mij gaatie down the drain.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Darklight het volgende:
goed gerdaan
Ze stemmen op sylvia, die zegt dat ze Brain meeneemt, maar neemt Huub mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |