Wel kut trouwens dat ons resterend programma vooral bestaat uit de wat "mindere" clubs, we doen het juist goed tegen de betere teams.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Saekerhett het volgende:
Dit moet echt de vaste opstelling worden! Wat een geniale wedstrijden tegen Twente en PSV!
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de zwaar zwaar verdiende overwinning. Jullie hebben ons bijna 90 minuten lang overklast en weggespeeld. Proficiat.
En het is niet eens sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de zwaar zwaar verdiende overwinning. Jullie hebben ons bijna 90 minuten lang overklast en weggespeeld. Proficiat.
Tijd voor een nieuwe ondertitel?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En het is niet eens sarcastisch bedoelt![]()
Koppensnellen:quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef jna het volgende:
"Ajax heer en meester in Eindhoven"
"Ajax vernedert koploper PSV"
Altijd mooi die teletekst koppen
Oh nee. Het was waardeloos, zó slecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En het is niet eens sarcastisch bedoelt![]()
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee. Het was waardeloos, zó slecht.
"Ajax geeft PSV een oorwassing"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
"Ajax duidelijk de baas in Eindhoven"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
"Ajax geeft PSV een oorwassing"
www.voetbalzone.nl
"Ajax vernedert PSV in eigen huis"
www.ad.nl
hadden we ook verloren, misschien niet met 1-5 maar toch..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
Whehequote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" is
Staat er al ...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ff checken of 'pandoering' wordt gebruikt op Belgische teletekst vanavond.
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |