Deze man kán toch niet waar zijn !!! .....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:40 schreef Charmian het volgende:
gatverdamme japio zit dat spul uit z'n oren tot balletjes te draaien
zeiden ze dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:40 schreef Ashrak het volgende:
Het feit dat ABN-(J) bewust gaan kiezen om Sylvia wakker te houden bewijst gelijk al hun zwakte.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:34 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Prima verhaal ... ik ben en blijf SHE fan ... alleen is mijn favoriet van huub naar sylvia gegaan,
En daarna weer stylen, mark my words.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
Het is vandaag andersom, nu stijlt ze eerst haar haar en draait er daarna krullers in.
Zat net stilletjes te hopen dat ze haar handen zou verbranden met die krultangquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
Het is vandaag andersom, nu stijlt ze eerst haar haar en draait er daarna krullers in.
.... en daarna flink de borstel er doorheen ... alle effect er weer uit borstelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarna weer stylen, mark my words.
een ijzige stiltequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb amanda en natasia nog nooit zo lang niet horen praten (wel een verademing hoor, maar het is een beetje vreemd)
zo ben je natuurlijk wel weer een tijdje van de straatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... en daarna flink de borstel er doorheen ... alle effect er weer uit borstelen.
neeeeee.... neeeeeee.... ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
wat zit jaap nou toch vreemd te kreunen in bed
Is ook niet makkelijk om de juiste volgorde te onthouden...............quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... en daarna flink de borstel er doorheen ... alle effect er weer uit borstelen.
Net dacht ik even dat hij wat van plan was met zichzelf. Zijn linkerhand verdween onder de dekens, daarna keek hij naar de stand van alle camera's om zich heen en dacht toen waarschijnlijk: "toch maar even niet".quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
Auto-ejaculatie, vindt plaats bij gebrek aan andere methodes voor zaadlozing.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
Ja, Amanda zei het net nog en Jaap en Brian hebben het er ook al eerder over gehad.quote:
Je bent expert dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Auto-ejaculatie, vindt plaats bij gebrek aan andere methodes voor zaadlozing.
en dat is een doel op zich voor Amandaatje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zo ben je natuurlijk wel weer een tijdje van de straat
Sexuoloogquote:
Ik vind het onderwerp van de studie toch wel van toepassing op Billie, jij niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef jacqjacq het volgende:
die jaap studeert echt niet geconcentreerd. steeds veranderen van houding, steunen, kreunen, winden laten, even over zijn boek heenkijken. Nu moet ik toegeven dat het onderwerp (zie de eerdere caps) mij ook niet echt zou boeien, maar op deze manier gaat het studeren wel heel erg langzaam.
ach, amanda blijft in ieder geval doodeerlijk over haar doelen...... de studie ''lellebel worden voor gevorderden' gaat uitstekendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
en dat is een doel op zich voor Amandaatje.
Gisteren gehoord wat ze over dat strippen vertelde tegen BANJ? ... ze had de film Striptease gezien met Demi Moore en vertelde haar moeder dat zij dat ook wilde gaan doen.
Moeder: 'maar meissie, dat is geen werk hoor'
Amanda: 'maar ik wil het ook niet voor het geld, ik vind het gewoon leuk'
ze trekt aan de dekens van eric en huubquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Kijk, Snollie durft tenminste, toch wel lachen.............de rest is chicken.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:56 schreef Villalux het volgende:
![]()
geweldige actie Brainless jammer dat het niet mag! wat een sukel
![]()
![]()
Er staat meer online dat kun je hier vinden!quote:
j.aap is aan het leren dat agressie hem leiderschap op kan leveren. Zou hij daarom zijn overgewicht in de strijd gooien. Omdat hij denkt dat die houding agressie uit zal stralen en hem dus leiderschap op zal leveren. Die techniek lijkt enkel een beetje bij Brian te werken, maar die is dan ook natuurlijk een bewonderaar van agressie.quote:Why do people rate angry people so highly? Anger leads to perceptions of capability. In the three studies that did not involve Clinton, Tiedens asked why the angry leaders were favored. Participants said they saw them as being highly competent. At the same time, participants said those expressing sadness or guilt were viewed as likable and warm, though not chosen for leadership. "People are making the decisions about who will get status based not on socio-emotional characteristics such as warmth and likability, but on competence characteristics," says Tiedens. "The question is whether those are the only characteristics that should matter.
Huub heeft het al dagen op dat ding voorzien ... ik vrees dat het er een keer van gaat komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
oeps het schilderij van Brian komt ter sprake
volgens mij zou hij dat ook altijd willenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:01 schreef the_undertaker het volgende:
LOL.. Eric kan eigenlijk net zo goed altijd naakt gaan lopen in dat huis.
Ik heb het net gemist .. moet af en toe toch wat dingen doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub heeft het al dagen op dat ding voorzien ... ik vrees dat het er een keer van gaat komen.
mwah .... 't is niet besmettelijk hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef havefun het volgende:
Met een naakte nicht in bed niks gaat die gozer te ver.
Op vol gaan ze geloof ik net zo'n schilderij opsturen naar huub en eric, zodat ze net kunnen gaan vernielen, zonder dat Brian weet dat het niet zijn schilderij is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
oeps het schilderij van Brian komt ter sprake
... ja verdorie .... het echte leven zit af en toe een beetje in de wegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het net gemist .. moet af en toe toch wat dingen doen![]()
Hij heeft het inderdaad voorzien op dat "ding", maar hij is redelijk terughoudend omdat hij al een waarschuwing heeft en een exit niet wil riskeren voor dat schilderij.
Huub en Eric willen eerst even wachten wat DGKmensen gaan doen met de fotolijstjes, als er geen reactie komt, vinden ze dat het schilderij van Brian eraan mag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het net gemist .. moet af en toe toch wat dingen doen![]()
Hij heeft het inderdaad voorzien op dat "ding", maar hij is redelijk terughoudend omdat hij al een waarschuwing heeft en een exit niet wil riskeren voor dat schilderij.
Check m'n userid.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub en Eric willen eerst even wachten wat DGKmensen gaan doen met de fotolijstjes, als er geen reactie komt, vinden ze dat het schilderij van Brian eraan mag.
Ik denk dat we dan echt een Para Brian krijgen en dan is het hek van de dam en wordt het echt oorlog daar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub en Eric willen eerst even wachten wat DGKmensen gaan doen met de fotolijstjes, als er geen reactie komt, vinden ze dat het schilderij van Brian eraan mag.
Komt voornamelijk door de steeds veranderende regels en het NIET reageren op akties van bewoners.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan echt een Para Brian krijgen en dan is het hek van de dam en wordt het echt oorlog daar.
Dan is het slopen wat je slopen kan en grijpen wat je grijpen kan.
Hoezo is Aids niet besmettelijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
mwah .... 't is niet besmettelijk hoor.
nee en daarom kon hij het gisteren ook weer doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:17 schreef Bullebak het volgende:
Heeft die vetklep nou al eens een waarschuwing gehad voor die acties van vorige week?
Brian heeft haar heel goed bewerkstelligdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
De gestoorde Amanda neemt het nog op voor Brian ook
Blijkbaar is dat wat de kijker (en DGK_REDAKTIE) wilt, kijkcijfers he...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
Ik denk dat we dan echt een Para Brian krijgen en dan is het hek van de dam en wordt het echt oorlog daar. Dan is het slopen wat je slopen kan en grijpen wat je grijpen kan.
Is al heel oud en als ik me goed herinner ook niet waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:19 schreef Suikeroom het volgende:
ik ging Brian ff googlen en vond dit:
Amsterdam - De moeder van Gouden Kooi Deelnemer Brian Kubatz is slachtoffer van vandalisme en doodsbedreigingen aan haar zoon. Er zijn meerdere bakstenen door haar ruit gegooid, en mannen met bivakmutsen op, schreeuwden "Brian moet dood" alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.
De politie heeft verklaard extra te gaan serveilleren en roept getuigen op zich te melden.
Bron: www.detelegraaf.nl
maar waarom is Netty dan gevlugd en woont ze nu bij een tante?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Is al heel oud en als ik me goed herinner ook niet waar.
Zegt toch meer dan genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
amanda vind het dood normaal dat brian en co dan syl wakker gaan maken.
Brian trok syl aan haar been gisteren?
In hoe verre is dit onder fysiek "geweld" te verstaan???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
amanda vind het dood normaal dat brian en co dan syl wakker gaan maken.
Brian trok syl aan haar been gisteren?
geen idee maar raar als iemand ligt te slapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik hoe verre is dit onder fysiek "geweld" te verstaan???
Als ik Sylvia was zou ik het even doorbellen ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik hoe verre is dit onder fysiek "geweld" te verstaan???
ik bedoel ... ik ben dan benieuwd wat er gebeurt als huub Brian voet vastpakt om er ff aan te trekken om hem wakker te maken
en een vage fotopaginaquote:Brian Kubatz
"My writing is my passion to expression"
Had ik verzonnen idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Is al heel oud en als ik me goed herinner ook niet waar.
Pcies .... wel jammer dat wij dat niet ff kunnen doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik Sylvia was zou ik het even doorbellen ....
In de grensstreken spreekt men in het algemeen redelijk goed Nederlands.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef havefun het volgende:
Volgens mij is de Gouden kooi in Duitsladn ook goed bekeken. Ik zag een keer een heel forum over de Gouden kooi.
Ja inderdaad laat het dan ook maar een echte Jerry Spinger show wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Ik had ooit nog de hoop dat het oude niveau van DGK nog eens terug zou komen, maar inmiddels is het duidelijk dat dat nooit meer gaat gebeuren.
En als het dat toch een Freak Show moet zijn, laat het dan maar meteen een extreme Freak Show worden. Ik hoop dat het feestje van vanavond helemaal uit de hand gaat lopen...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Ik had ooit nog de hoop dat het oude niveau van DGK nog eens terug zou komen, maar inmiddels is het duidelijk dat dat nooit meer gaat gebeuren.
En als het dat toch een Freak Show moet zijn, laat het dan maar meteen een extreme Freak Show worden. Ik hoop dat het feestje van vanavond helemaal uit de hand gaat lopen...
Ik hoop ook zo op een "Flodder"einde, al is een tank misschien wat overdreven, een nasmeulende villa is al wel iets wat ik me levendig begin voor te stellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Je enige fan heeft ook een Fiat Panda hoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Had ik verzonnen idd.![]()
Als tegenreactie op ongefundeerde geruchten over Natasia.
Die Fiat Panda maakte het toch wel uhhhhhhhhh, eigenlijk zowiezo een beetje ongeloofwaardig.
hij loopt inderdaad taps toe naar beneden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:41 schreef Gigageil het volgende:
Brian liegt echt dat ie bartst over zijn tennis-carrière. Anders had ie wel flinkere kuiten gehad. Hij heeft gewoon in de laatste maanden niet 1x zijn kuiten getraind en blijft alleen zijn bovenkant trainen.
Hij komt er wel achter als ie uitgelachen wordt op het strand.
Gewoon eng die dunne, witte spillebeentjes.![]()
Mooi, dan kan Brian naar huis!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:42 schreef Frasier het volgende:
Amanda d'r seks-speeltjes zijn binnen gekomen.
Op welk continentquote:
Is dat het eerste feestje dat Huub en Eric mochten organiseren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:44 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand al wat er allemaal op het feestje van vanavond aanwezig is?
Brian overschat zichzelf wel vaker (zingen, gitaarspelen, hij vindt zichzelf mooi). Zal ongetwijfeld door zijn moeder komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:41 schreef Gigageil het volgende:
Brian liegt echt dat ie bartst over zijn tennis-carrière. Anders had ie wel flinkere kuiten gehad. Hij heeft gewoon in de laatste maanden niet 1x zijn kuiten getraind en blijft alleen zijn bovenkant trainen.
Hij komt er wel achter als ie uitgelachen wordt op het strand.
Gewoon eng die dunne, witte spillebeentjes.![]()
Denk het, hoewel ik eerst dacht dat het naar volgende week verschoven was...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:45 schreef havefun het volgende:
Is dat het eerste feestje dat Huub en Eric mochten organiseren?
DEALquote:
wanneer? voor z'n geboorte?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:46 schreef schatje het volgende:
Brain voelde zich als een kuiken in ei.
Tja.....hij is van boven best mooi gespierd, maar ik snap niet dat die trainer van ze daar hem er niet attent op maakt dat ie ook eens wat aan zijn kuiten moet doen om niet voor lul te lopen later......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:43 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij loopt inderdaad taps toe naar beneden.
Ehmmmm, ik heb die dames op de Kama Sutra wel eens in actie gezien en ik denk niet dat Eric dat kan. Al lijkt het me voor ons allemaal top-amusement om Brian te zien kruipen en de laarzen van een vrouw te kussen. Oeiiiiiiiiiii, die beelden mag zoonlief dan beslist niet zien!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Zullen we een SM meesteres bestellen voor Brian?"
Eric: "Die wil ik wel zijn"
Hij kan er niet uit en wil uit die schelp, maar z'n moeder zit boven op hemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:46 schreef schatje het volgende:
Brain voelde zich als een kuiken in ei.
Misschien iedere keer dat hij in de armen van moeder Natasja aan het uithuilen wasquote:
Dan moeten ze hen snel eens in de sauna opsluiten! Hoeft niet lang, een paar dagen moet genoeg zijn!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Braaaaaajen nogal claustrofobisch is. Hij vertelt dat hij zich in een kleine ruimte voelt als een kuiken in een ei, en je als kuiken er niet uit kan..
Ondertitel volgt.
Ik stem voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Ehmmmm, ik heb die dames op de Kama Sutra wel eens in actie gezien en ik denk niet dat Eric dat kan. Al lijkt het me voor ons allemaal top-amusement om Brian te zien kruipen en de laarzen van een vrouw te kussen. Oeiiiiiiiiiii, die beelden mag zoonlief dan beslist niet zien!
Ik snap er geen reet van, dus dat zou Brian wel eens gezegd kunnen hebben idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef jacqjacq het volgende:
amanda: huub zei dat je bijna een knal hebt gegeven
brian: weet je ik zal het voor mezelf uitleggen, nee
die klap gaat nooit voor mij te zien, weet je
in de buitenwereld zou ik dat niet hebben toegestaan
der is echt een reden dat ik direct en echt boos ben
Ja gezellig, samen met zijn CP's.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moeten ze hen snel eens in de sauna opsluiten! Hoeft niet lang, een paar dagen moet genoeg zijn!
Was jij het niet die vanalles en nog wat had te melden over Huub die zich volgens jou nogal laag over Jaap zijn dikheid grapjes maakte. Wat voor een uitspraken doe jij dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef havefun het volgende:
Die Huub is echt volledig schaamteloos he.
Met een naakte nicht in bed niks gaat die gozer te ver.
Die conclusie had ik er zelf nooit uitgehaald!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef jacqjacq het volgende:
amanda: huub zei dat je bijna een knal hebt gegeven
brian: weet je ik zal het voor mezelf uitleggen, nee
die klap gaat nooit voor mij te zien, weet je
in de buitenwereld zou ik dat niet hebben toegestaan
der is echt een reden dat ik direct en echt boos ben
brian denkt dat huub nu bang voor hem is omdat hij aan huub zijn woede heeft laten zien.
dus hij is er wel verdacht van geweest zoiezo want waarom wordt ie anders onderzocht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
2 Rechercheurs hebben Braaaaaaaaaaajen goed doorzocht.![]()
Hoe krijgen we dit bij Huub en Eric ingefluisterd! Lijkt me echt een top idee!quote:
jahoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:52 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ben bang dat Huub en Eric mij gaan slaan of STEKEN als de camera's niet kijken.
Tuurlijk .. de camera's zullen NIET kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:52 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ben bang dat Huub en Eric mij gaan slaan of STEKEN als de camera's niet kijken.
Ja als je het forum op deze manier gaat bekijken dan is iedereen hier hypocriet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Was jij het niet die vanalles en nog wat had te melden over Huub die zich volgens jou nogal laag over Jaap zijn dikheid grapjes maakte. Wat voor een uitspraken doe jij dan?
Zielige, lelijke neptieten ja......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:52 schreef KoningOdie het volgende:
Die amanda heeft zo'n ontzettende SCHIJTstem!!!! Domme kuthoer is het met wel TE lekkere tieten!!!
Ik zeg: Laat de FEBO haar werk voor de verandering eens goed doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:53 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Hoe krijgen we dit bij Huub en Eric ingefluisterd! Lijkt me echt een top idee!
Offe, we zouden een strak zwart latex jurkje en een zweep met instructies moeten sturen en kijken welke dame dat aandurft. Als we Amanda nu wijsmaken dat Brian dan wel klaarkomt wil ze het wellicht wel proberen.
Eenmalig met jou eenschquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zielige, lelijke neptieten ja......
Maar goed, smaken verschillen......je hoort ook al mensen die haar een lekker wijf vinden......![]()
![]()
Jaja ... brian is een meester om de waarheid te verdraaien ...... kenmerk van een ratquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Brian zou Sylvia vannacht wakkern hebben geschuld om te kijken of ze het (de herrie) nog wel trok.
Sylvia ligt nog op bed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:57 schreef havefun het volgende:
Waar is die Sylvia?
Ik ben weer net op tijd binnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
Half 5 op de bank!
Dat bedoel ik.......dat vragendequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
Brian: we hebben gisteren met een condoom gesext toch.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
Ze seksen altijd met dat condoom!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
de laatste tijd mag alles he???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Ashley1 het volgende:
ben benieuwd of brain een waarschuwing krijgt voor de fotolijstjes of zou het te maken hebben met dat de regel van uiterlijk half 3 in bed is verbroken? of een filmpje, wat denken jullie?
Die regel geldt alleen van zondag t/m donderdag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Ashley1 het volgende:
of zou het te maken hebben met dat de regel van uiterlijk half 3 in bed is verbroken?
Het is insinuerend... zonder veel te zeggen de ander iets laten bevestigen dat misschien helemaal niet zo is gebeurd.quote:
ah ok dacht dat het vanacht ook gelde dan valt die dus af, ben benieuwd waarom ze op de bank moetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die regel geldt alleen van zondag tot donderdag.
quote:
Klopt, ze gebruiken iedere keer datzelfde condoom omdat het nog droog is gebleven .....quote:
Dat is niet bij te houdemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:03 schreef jacqjacq het volgende:
zullen we tellen hoe vaak de woorden ''huub'' en "bewerkstelligen" vandaag uit brian's mond komen?
Die rat probeert continu te inseminerenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is insinuerend... zonder veel te zeggen de ander iets laten bevestigen dat misschien helemaal niet zo is gebeurd.
Nee, wat dat zou betekenen dat ik streams waar Brian op is AAN moet hebben. En dat gaat dus absoluut niet gebeuren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:03 schreef jacqjacq het volgende:
zullen we tellen hoe vaak de woorden ''huub'' en "bewerkstelligen" vandaag uit brian's mond komen?
Jawel en er zullen direct wel weer een paar halfbakken waarschuwingen komen, waar iedereen z'n schouders over ophaalt. Jaap mag alles, Huub mag alles en Brian mag alles, even aanhoren en weer door................quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
de laatste tijd mag alles he???![]()
Het is echt ongelofelijk .... kan alleen maar zeggen kronkels.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef Sporti het volgende:
Brian : ze vertellen alleen maar dingen om mij zwart te maken dat laat hun niveau zien in de maatschappij
Maar het ergste is nog dat hij het zelf gelooft !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:59 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Jaja ... brian is een meester om de waarheid te verdraaien ...... kenmerk van een rat
K.I. misschien een idee als we het over Braaaaaaajen hebben, expertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Die rat probeert continu te insemineren![]()
![]()
Ik ben best een beetje trots dat ik hem, maaanden geleden al, DOM KONIJN heb gedoopt!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Voorzover ik het heb kunnen volgen hebben Brian en Amanda het over van alles gehad (dwz Huub Huub Huub), maar niet over waarom ze nu toch weer gesext hebben terwijl ze niet bepaald positief over elkaar zeiden te denken. Ze zijn gewoon erger dan konijnen![]()
Sexpert dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
K.I. misschien een idee als we het over Braaaaaaajen hebben, expert![]()
Ik denk dat huub en eric de lul zullen zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Ashley1 het volgende:
ben benieuwd of brain een waarschuwing krijgt voor de fotolijstjes of zou het te maken hebben met dat de regel van uiterlijk half 3 in bed is verbroken? of een filmpje, wat denken jullie?
Nog onbekend ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef havefun het volgende:
Wat is er om 16:30 Mensen?
Op TV wordt vooral Brian iedere keer weer afgemaakt trouwens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat huub en eric de lul zullen zijn.
Dat zou nergens op slaan maar goed, de laatste tijd ishet allemaal zo anti die 2.
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat huub en eric de lul zullen zijn.
Dat zou nergens op slaan maar goed, de laatste tijd ishet allemaal zo anti die 2.
Ik hoop dat ze ook even verbieden om je vette lichaam iemand de weg mee te versperren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nog onbekend ...
Misschien de uitgestelde "x" van gisteravond om 23:00.
Of het is een reactie op de gebeurtenissen van afgelopen nacht.
Wat zullen ze nu weer verzinnen om het een echte staarwedstrijd te laten worden.
Bij de rat ben ik meer een voorstander van castratie. De maatschappij ziet er soms al beroerd genoeg uit. Castratie is niet mijn vakgebied, misschien heb jij een suggestiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
K.I. misschien een idee als we het over Braaaaaaajen hebben, expert![]()
Gisteren brian maar ook eric en huubquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op TV wordt vooral Brian iedere keer weer afgemaakt trouwens.
Jij bent nu al een vriend voor het levenquote:
Ze hebben helaas ook geen waarschuwing gegeven aan Jaap die het echt verdiend had.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook even verbieden om je vette lichaam iemand de weg mee te versperren.
Brian een waarschuwing of liever nog er uit.
Op de streams zie ik daarvan helaas nog geen sporenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op TV wordt vooral Brian iedere keer weer afgemaakt trouwens.
Ik hoop Wilgo dat die NIET wil , of Netty dat ze zo blij is dat die nu gekozen heeft voor een vrouw waar die naam wel van kentquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tot nu toe waren officiele mededelingen (zoals waarschuwing of exit) altijd 's-avonds. Rond deze tijd is het meestal een video-boodschap van familie of vrienden.
Sinds Brian ben ik een stuk genuanceerder gaan denken over de doodstraf, ook ben ik sinds Natasia niet meer zo uitgesproken tegen vrouwenmishandeling!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de rat ben ik meer een voorstander van castratie. De maatschappij ziet er soms al beroerd genoeg uit. Castratie is niet mijn vakgebied, misschien heb jij een suggestie![]()
Kampferspiritus doet wonderen, zegt men.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de rat ben ik meer een voorstander van castratie. De maatschappij ziet er soms al beroerd genoeg uit. Castratie is niet mijn vakgebied, misschien heb jij een suggestie![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Op de streams zie ik daarvan helaas nog geen sporen![]()
![]()
Tut tut, paar dagen geleden heb ik haar ook horen praten dat ze het zwaar had met d'r maandelijkse periode, dus daar kan het ook aanliggen meissie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Je kunt zien dat Syl echt gebroken is, en dat heeft niks met vannacht te maken
Ze is door alle toestanden rondom haar vader echt een wrak, lichamelijke reactie op het hele gebeuren.
En dan zijn er nog mensen hier die met droge ogen durven beweren dat het haar niks doet.![]()
Stress en spanning eist zijn tol , en dan ook nog op die manier wakker gemaakt worden door die trolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Je kunt zien dat Syl echt gebroken is, en dat heeft niks met vannacht te maken
Ze is door alle toestanden rondom haar vader echt een wrak, lichamelijke reactie op het hele gebeuren.
En dan zijn er nog mensen hier die met droge ogen durven beweren dat het haar niks doet.![]()
jA een gespreks partner op zijn niveauquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef U96 het volgende:
Brian heeft een gewillige gesprekspartner gevonden
Arme Friesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef U96 het volgende:
En weer een van hetzelfde geslacht, de kasthomo!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef U96 het volgende:
Jaaa, ik begrijp je zeker wel, maar om vanwege die 2 klojo's nou de grondwet aan te passenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Sinds Brian ben ik een stuk genuanceerder gaan denken over de doodstraf, ook ben ik sinds Natasia niet meer zo uitgesproken tegen vrouwenmishandeling!![]()
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef demins het volgende:
Is die Fries van engelse komaf?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaaa, ik begrijp je zeker wel, maar om vanwege die 2 klojo's nou de grondwet aan te passen![]()
![]()
De hele stream zelfs. Alleen 3 en 4 staan hier nog aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.
Ik luister het liefste naar Brian! Dan voel ik me zó goed over mezelf...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.
Je hebt helemaal gelijk, hij staat nu al bij Sylvia om het te vertellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef waxmask het volgende:
Brian doet dit nu alleen als schuldgevoel naar Syl, zodat hij later weer kan zeggen wat ie allemaal wel niet heeft bewerkstelligd bij Fries.
Wanneer het de rat betreft geldt safety first. Derhalve zoals mijn zwager zei na het overlijden van onze schoonmoeder bij de vraag begraven of cremeren; voor alle zekerheid beide!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kampferspiritus doet wonderen, zegt men.
Oud middel uit het leger, dus volgooien die hap.
Dat heet opjagen, en is goed voor het paard, beweging. Heb ik van Syl geleerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef schatje het volgende:
Paardje pesten, laffe hond.
Ja ik was zelf ook verbaasd dat de FEBO mijn script meteen opnamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, hij staat nu al bij Sylvia om het te vertellen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ik luister het liefste naar Brian! Dan voel ik me zó goed over mezelf...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:24 schreef Ning het volgende:
15:59 - Brian was bang
Amanda is de kamer van Huub en Eric nog niet uit of de 19-jarige snelt naar Brian om verslag te doen. Ze vertelt dat de twee Miljonairs er alles aan zullen doen om Brian uit zijn tent te lokken. Maar de Antilliaan zegt geen vrees te hebben. Toch maakte hij, naar eigen zeggen, een aantal angstige momenten mee vannacht: “Ik ben bang dat ze me gaan slaan op plekken waar de camera het niet ziet. Gisteren op de trap was ik ook bang dat ze me zouden steken of slaan, zodat ik van de trap zou vallen! Maar daar ga ik niet over bellen, want ik wil niet kinderachtig overkomen!” Ehh, te laat Brian…
10
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer het de rat betreft geldt safety first. Derhalve zoals mijn zwager zei na het overlijden van onze schoonmoeder bij de vraag begraven of cremeren; voor alle zekerheid beide!
Voor de rat dus zowel chemische als operatieve castratie![]()
![]()
![]()
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagrondequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Wanneer krijgt Natasia heer 2 uurtjes?
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heet opjagen, en is goed voor het paard, beweging. Heb ik van Syl geleerd.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagronde![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagronde![]()
Als ze een partner heeft bewerkstelligd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Wanneer krijgt Natasia heer 2 uurtjes?
Oeps, heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.
Dat is vanwegen dat spreekwoord "Een gegeven paard niet in de bek kijken"' Zo denkt ie nl. ook over Amandaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.
waarschijnlijk weer geen klote.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef JetFreggel het volgende:
iemand enig idee wat er gaat gebeuren om half 5?
nah ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:29 schreef itsme het volgende:
16:13 - Verzameltijd
De Miljonairs moeten zich om half vijf verzamelen in de woonkamer. Welke boodschap zouden ze deze keer krijgen? Zou het gaan over de perikelen van afgelopen nacht of hebben de Miljonairs gewoon weer iets leuks in het vooruitzicht? We zullen het snel genoeg te weten komen?
bron 10
Ik hoop op Wilgoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef JetFreggel het volgende:
iemand enig idee wat er gaat gebeuren om half 5?
ben er ook bang voor inderdaad, bummerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer geen klote.
Net als een paar dagen geleden, toen jaap geen waarschuwing kreeg.
Een uitje of zo
?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef demins het volgende:
Is die Fries van engelse komaf?
Denk ik ook, volgens mij vinden ze het wel best zo, dat de regels met voeten getreden worden, lekker veel ruimte laten voor ongein en plasmaboy iets laten vertellen over een uitje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer geen klote.
Net als een paar dagen geleden, toen jaap geen waarschuwing kreeg.
Een uitje of zo
quote:
Gesellig.......nou.quote:
Ga je nou ook al zeuren als ze hun vakliteratuur doornemen?quote:
alsjeblieft, of dat ze zeggen dat natasia donderdagavond weg mag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch geen gezeik over wilgp en natasi ahit hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |