De hele stream zelfs. Alleen 3 en 4 staan hier nog aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.
Ik luister het liefste naar Brian! Dan voel ik me zó goed over mezelf...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.
Je hebt helemaal gelijk, hij staat nu al bij Sylvia om het te vertellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef waxmask het volgende:
Brian doet dit nu alleen als schuldgevoel naar Syl, zodat hij later weer kan zeggen wat ie allemaal wel niet heeft bewerkstelligd bij Fries.
Wanneer het de rat betreft geldt safety first. Derhalve zoals mijn zwager zei na het overlijden van onze schoonmoeder bij de vraag begraven of cremeren; voor alle zekerheid beide!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kampferspiritus doet wonderen, zegt men.
Oud middel uit het leger, dus volgooien die hap.
Dat heet opjagen, en is goed voor het paard, beweging. Heb ik van Syl geleerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef schatje het volgende:
Paardje pesten, laffe hond.
Ja ik was zelf ook verbaasd dat de FEBO mijn script meteen opnamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, hij staat nu al bij Sylvia om het te vertellen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ik luister het liefste naar Brian! Dan voel ik me zó goed over mezelf...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:24 schreef Ning het volgende:
15:59 - Brian was bang
Amanda is de kamer van Huub en Eric nog niet uit of de 19-jarige snelt naar Brian om verslag te doen. Ze vertelt dat de twee Miljonairs er alles aan zullen doen om Brian uit zijn tent te lokken. Maar de Antilliaan zegt geen vrees te hebben. Toch maakte hij, naar eigen zeggen, een aantal angstige momenten mee vannacht: “Ik ben bang dat ze me gaan slaan op plekken waar de camera het niet ziet. Gisteren op de trap was ik ook bang dat ze me zouden steken of slaan, zodat ik van de trap zou vallen! Maar daar ga ik niet over bellen, want ik wil niet kinderachtig overkomen!” Ehh, te laat Brian…
10
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer het de rat betreft geldt safety first. Derhalve zoals mijn zwager zei na het overlijden van onze schoonmoeder bij de vraag begraven of cremeren; voor alle zekerheid beide!
Voor de rat dus zowel chemische als operatieve castratie![]()
![]()
![]()
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagrondequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Wanneer krijgt Natasia heer 2 uurtjes?
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heet opjagen, en is goed voor het paard, beweging. Heb ik van Syl geleerd.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagronde![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagronde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |