abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47462968
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]

IK heb em !
pi_47463048
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]

ff een pic van sm armory. (is ook niet waar je zomaar komt)
ben eerste libary gedaan, ging zo goed ook maar armory gedaan.

Owja heb ook me niewe shoulder, asymetrish maar ja.

eiglijk best ziek zijn ze daar in sm.
Ik ben 11x in die libary geweest, en nooit valt die staff
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:28:16 #153
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_47464165
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik ga heel vaak in m'n eentje SM runs doen en hoe vaak die staff is gedropt, ik weet het niet meer. Zo vaak iig.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:32:31 #154
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47464280
Ah dat was leuk gister een goeie ouwe hillbrad gank party ! Wat allies liepen een vriend van me te ganken, dus ben ff langs gegaan om hem te helpen. Dus na het standaard lvl 64 rogue die lvl 38 - 50 allies loopt te killen. (For the reccord: me vriend was lvl 25 dus kon nou niet met dat ik een vuile ganker ben want dat ben ik ook, ze vroegen er zelf om.) Anyway dus op een gegeven moment run ik door southshore kom ik 2 hordies tegen die achter een lvl 68 pala aan zitten. Die een paar keer gekilled met die 2 hordies, even als een lvl 70 shadow priest en nog wat los lopent roods wat dacht het wel te overleven. Al met al een lekker avondje Hillsbrad zoals het er altijd is geweest !
phluphy for president!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:40:22 #155
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_47464511
Vuile ganker
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:48:14 #156
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47464754
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Bovendien lach ik "LF2M Healer/Tank" uit.
Idd, vrij kansloos vaak. Ik heb de mazzel dat ik druid ben (feral atm) en twee goede vrienden holy priest. Dus wij beginnen altijd al met een tank en een healer (van die twee is er altijd wel 1 online), dan is de rest een stuk makkelijker te vinden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:50:41 #157
21210 Paladin82
In Black and White
pi_47464817
quote:
Ik heb nog nooit een DPS-er gezien die echt geweldig was en van een matige PUG een goede PUG maakte.
Paladins, Druids, Priests en Warriors heb ik wel zo gezien. Als een DPS'er goed is valt het niet op, maar als hij slecht is ook niet zo.
Een healer of tank moet meteen zijn best doen om te zorgen dat je een instance wel cleart. Daar heb ik respect voor.

Ik denk idd dat een goeie DPS-er een slechte PUG niet goed zal maken zelfde geld voor een warrior, als de rest slacked is het over. maargoed laten we er even vanuit gaan dat je 1 goeie tank een goeie healer en 1 goede dps hebt en de andere 2 dps zuigen de pan uit. veel succes de trash zal je redden de bosses niet.

Of om in instances te praten, Ga jij lekker BM doen met kut dps en een super tank en healer. Ik wens je heel veel succes. Oftewel je verhaal is imho grotendeels bull omdat Healers, Tanks en DPS nodig hebben om te kunnen healen. DPS healers en tanks nodig hebben om te kunnen dps-en en tanks hebben healers en dps nodig omdat ze anders of dood gaan en niet genoeg dps hebben om dat ding in hun eentje neer te hakken.

oftewel veel succes met je mega Tank en Healer en sucky DPS
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:54:18 #158
84926 WyriHaximus
pi_47464913
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef Mauro het volgende:
Vuile ganker
phluphy for president!
pi_47465158
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik speel non-PVP. De wereld van Warcraft interesseert me niet (en dus ook Horde vs. Alliance niet), en andere spelers zijn hooguit 'tools' om te PvE content te tacklen.

PVP is voor mij een grote nee. Je zal mij dan ook niet op een PVP server zien. Arena wil ik me dan wel weer aan wagen, maar dat is ervoor gemaakt. De rest van het spel is voor mij gewoon PvE, met andere spelers als gereedschap, maar meestal lastige obstakels.

Mensen die wel PVP willen spelen buiten Battlegrounds en Arena gaan maar lekker hun gang. Ik zie het een beetje als een speeltuin voor hooligans. Ze mogen elkaar de hersens inslaan, zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen. Ik speel het spel puur om de PvE content, ik moet er dan ook niet aan denken dat luitjes mij dood gaan maken terwijl ik met een quest bezig ben of dingen aan het farmen ben.
tja ik ben dus gewoon verliefd op world pvp... pak daarom ook alles wat ik zie... lvl 40 dot ik em 2x en loop ik door.. boeit me echt weinig kan ik weer wat whineposts op het forum bekijken over mezelf altijd leuk... natuurlijk ook leuk om ff lvl 10 te kile... pew pew crit 1 shot yay HAHA xDD
[img]http://www.dkpsigs.com/sigs/ShatteredHalls/17894.jpg[/img]
pi_47465519
quote:
Ik heb nog nooit een DPS-er gezien die echt geweldig was en van een matige PUG een goede PUG maakte.
Paladins, Druids, Priests en Warriors heb ik wel zo gezien. Als een DPS'er goed is valt het niet op, maar als hij slecht is ook niet zo.
Een healer of tank moet meteen zijn best doen om te zorgen dat je een instance wel cleart. Daar heb ik respect voor.

Deels met je eens maar 2 slechte dps gaat ook niet werken omdat je dan de bosses niet snel genoeg neer hebt (lees, healer oom). Om over heroic maar niet te spreken, de ruimte voor fouten is daar zo klein dat iedere speler wel redelijk goed moet zijn, ook de dps.
pi_47465605
priest ftw <3 nu me 2e priest... me 1e had 2 pieces t3 4 pieces t2 (had full t2 maarja had liever wat random epics erbij) nu weer priest 64 atm XD gaat lekker en snel

http://armory.wow-europe.com/?#character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Ramonster
[img]http://www.dkpsigs.com/sigs/ShatteredHalls/17894.jpg[/img]
pi_47467543
Mee eens dat een degelijke dps belangrijk is. Zonder dat haal je veel niet en kunnen er fouten van de tank worden gefixxed door een mob snel af te maken.
Maar je hebt gewoon iedereen nodig anders werkt het toch niet

Maar ik heb wel een vraag waarom is hunter een makkelijke class? Om goed te zijn moet je echt wel wat doen maar gaarne wat meer uitleg er over.

Wat wel een moeilijke class lijkt is rogue, want er zijn zoveel mensen die het slecht doen. Zoiets als onder aan de damage list staan enzo, bijna altijd onder mij, op een paar (lees 1 of 2) die gelijk staan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:21:53 #163
84926 WyriHaximus
pi_47467659
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:17 schreef blue-102 het volgende:
Mee eens dat een degelijke dps belangrijk is. Zonder dat haal je veel niet en kunnen er fouten van de tank worden gefixxed door een mob snel af te maken.
Maar je hebt gewoon iedereen nodig anders werkt het toch niet

Maar ik heb wel een vraag waarom is hunter een makkelijke class? Om goed te zijn moet je echt wel wat doen maar gaarne wat meer uitleg er over.

Wat wel een moeilijke class lijkt is rogue, want er zijn zoveel mensen die het slecht doen. Zoiets als onder aan de damage list staan enzo, bijna altijd onder mij, op een paar (lees 1 of 2) die gelijk staan.
Rogue is vrij tricky. Weet niet wat je speelt verder maar veel cloth classes zijn moeilijk boven uit te komen als rogue. Omdat hun meerdere targets tegelijkertijd (of zeer kort achter elkaar) kunnen aanvallen. En rogue meer gericht is op pure DPS op 1 target.
phluphy for president!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:22:25 #164
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47467673
Rogue an sich is makkelijk om te spelen, een goede rogue spelen is inderdaad moeilijk. Met de juiste build/gear en "skills" (altijd een twistpunt natuurlijk) toppen rogues de dmg-meters. Helaas is het merendeel van de rogues maar bekend met 4 knoppen van het arsenaal dat ze bezitten. Rogue, in pvp hetzelfde, met de juiste build/gear en "skills" zijn rogues verschrikkelijk goed.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:24:49 #165
84926 WyriHaximus
pi_47467749
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:22 schreef bigshadow het volgende:
Rogue an sich is makkelijk om te spelen, een goede rogue spelen is inderdaad moeilijk. Met de juiste build/gear en "skills" (altijd een twistpunt natuurlijk) toppen rogues de dmg-meters. Helaas is het merendeel van de rogues maar bekend met 4 knoppen van het arsenaal dat ze bezitten. Rogue, in pvp hetzelfde, met de juiste build/gear en "skills" zijn rogues verschrikkelijk goed.
Vooral de gear maakt heel veel uit. Maar als je de skills hebt en een beetje goeie gear dan kom je al heel ver .
phluphy for president!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:43:27 #166
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_47468422
Ik zeg niet dat je geen DPS nodig hebt, alleen dat het verschil tussen matige DPS en goede DPS niet zo veel uitmaakt als het verschil tussen een matige en goede healer.
Ik heb het dan over normale instances als Mechanar of Shadowlab. In Heroic zou ik sowieso geen PUGS doen...

Ik heb zelf een hunter gespeeld tot level 40 of zo en je hoeft echt niet veel te doen. Gewoon je target clicken en verder wat dps'en op het target dat de tank heeft, hoe moeilijk kan het zijn?
Als tank moet je opletten dat je van alle mobs aggro hebt, dat je aggro hebt op de mob die iedereen DPS't, dat de healer geen aggro heeft, en dat je healer genoeg mana heeft en zo...
Denk dat tanken stukje moeilijker is, maar je mag best zeggen waarom je denkt dat het andersom is
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 13:20:39 #167
34726 Fratz
Max
pi_47469579
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik zeg niet dat je geen DPS nodig hebt, alleen dat het verschil tussen matige DPS en goede DPS niet zo veel uitmaakt als het verschil tussen een matige en goede healer.
Ik heb het dan over normale instances als Mechanar of Shadowlab. In Heroic zou ik sowieso geen PUGS doen...

Ik heb zelf een hunter gespeeld tot level 40 of zo en je hoeft echt niet veel te doen. Gewoon je target clicken en verder wat dps'en op het target dat de tank heeft, hoe moeilijk kan het zijn?
Als tank moet je opletten dat je van alle mobs aggro hebt, dat je aggro hebt op de mob die iedereen DPS't, dat de healer geen aggro heeft, en dat je healer genoeg mana heeft en zo...
Denk dat tanken stukje moeilijker is, maar je mag best zeggen waarom je denkt dat het andersom is
Een goede hunter spelen is weer moeilijker natuurljk. De meeste hunters drukken gewoon zo vaak mogelijk op mutlishot terwijl er veel meer dingen mogelijk zijn.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_47469988
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef Fratz het volgende:

[..]

Een goede hunter spelen is weer moeilijker natuurljk. De meeste hunters drukken gewoon zo vaak mogelijk op mutlishot terwijl er veel meer dingen mogelijk zijn.
Precies, wat overigens ook niet zo best is want multi-shot is de beste manier om aggro op je dak te krijgen van mobs die nog met volle health rondlopen.

Een goede hunter houdt zich bezig met crowd control.

Traps plaatsen, wyvern sting, serpent sting en nog een paar skills zijn echt heel belangrijk wanneer je niet 1 mob kunt pullen.

Over pullen gesproken, hunters zijn ook meesterlijke pullers. Als het mislukt dan is het Feign Death FTW.

Ik ben erg blij met mijn hunter. Dat er mensen zijn die alleen maar DPS'en komt mij dus wel goed uit, dan ben je tenminste nog echt waardevol ondanks dat het barst van de hunters.

Maar hunter is buiten instances wel wat saai. Pet tank en dan maar schieten...In de instances ook trouwens wanneer je losse mobs hebt lopen. Dan is het idd alleen maar DPS.
pi_47470068
quote:

[..]

Maar zelfs een slechte hunter kan nog redelijk wat dmg doen. Denk dat hij dat probeert te zeggen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_47471110
Die slechte hunter vernaggelt wel je cc .
pi_47471320
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:08 schreef muhahaha het volgende:
Die slechte hunter vernaggelt wel je cc .
Zo lastig is een frosttrap neerzetten nu ook weer niet......dat kan zelfs een slechte hunter en als hij dan ook nog eens dmg doet op de target van de tank dan heb je het meest lastige wel gehad hoor.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_47471520
Ik ben ook een hunter lvl 70 en wij kunnen meer dan genoeg.
Aggro van Priest afhalen , Pet offtank als het nodig is , Frost trap en de dps is goed genoeg.
Sta meestal in top 3 in raids. Je moet gwn een goede schot rotatie en die Steady Shot blijven spammen ^^
pi_47471793
Ik denk eerlijk gezegd dat iedere class makkelijk te spelen is, maar moeilijk te masteren.

Over mijn class (Warlock) wordt ook altijd een hele rits onzin verteld, alsof ik alleen maar op Fear + DOT-macro hoef te drukken en daarna bier kan gaan halen terwijl 10 Alliance/Mobs dood aan het gaan zijn door mij.

Eerlijk gezegd lijkt de Warlock class me juist 1 van de moeilijkste classes om goed te spelen omdat je ook met een pet te maken hebt, en veel spells hebt die elkaar nutteloos maken.

En verder dacht ik vroeger altijd dat Rogues ez-mode waren tot ik er zelf 1 speelde en erachter kwam dat er veel meer bij komt kijken dan dat ik dacht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_47471832
Hunter is wel makkelijk te spelen , maar moeilijk om de class volledig te begrijpen en weten wat die kan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:48:21 #175
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47472573
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat iedere class makkelijk te spelen is, maar moeilijk te masteren.
Waarschijnlijk de waarheid, ik heb op veel verschillende level 70 chars gespeeld van vrienden. En dat is echt geen probleem, maar je merkt gewoon dat je, met name in PvP, trucjes/gemak en behendigheid mist die ik op mijn main wel bezit. Als hunter verkeerde stings doordat je de icoontjes niet goed kent, frostnova/blastwave/CoC niet altijd goed in range, verkeerde totems, verkeerde curses etc. In PvE is het makkelijker, simpelweg omdat je weet wat een andere class moet doen in een instance, dus als je met zo'n class speelt ben je niet direct clueless. Sheepen/trappen etc is nu ook weer geen rocketscience
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:55:02 #176
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_47472837
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Meteen de eerste keer . en ik had ook die schoulder van de arory leider gewonen. vandaag graceyard en morgen chathedral (de moelijkste hoorde ik).

Ook beetje laat als lvl 43 hunter, maar hou ervan dat alles goed gaat en niet dood gaan, dood gaan haat ik.

En ook handig, ik kan meteen door naar uldaman, wel wat pogingen gewacht maar nooit veder dan ''the map room gekomen''.

/moon
/wave
Fear is the grease of society.
pi_47473170
Denk dat Bateman gelijk heeft: alles is eigenlijk makkelijk, maar echt 'masteren' is tricky'

En het hele dps verhaal. Wat dacht je van Curator? Daar is dps het enige wat telt ... dpssen tegen de klok, en dat is in bepaalde mate bij Shade of Aram ook zo. Als je dpssers niet genoeg skills (en gear) hebben lukt niks.
Maar dat geldt voor alle classes. High King Maulgar is bv weer een pure heal-opgave. Anub'Rekan een tank opgave.

Iedereen heeft elkaar nodig, en da's de kracht van het spel. Dus kom bij mij niet aan met dat-en-dat is ezmode of dat-en-dat is veel lastiger. Heb ik het nog niet eens over 'daar heb ik geen respect voor'. Als een tank aggro verliest en er gaat een mob voor de healer sta ik daar altijd bij voor frost nova.. priest kan fade en wegmoven en de tank heeft tijd om hem terug te pakken. Ja, het kan andere sheeps breaken, maar dat is later zorg. Ook dps classes hebben oog voor de group en niet alleen de damagemeters

Alle classes zijn gewoon nodig, zonder balance kun je niks. En iedereen heeft skills nodig, en iedereen kan die leren. Alleen om het te perfectioneren moet het (denk ik) echt je main zijn. Ik heb een 60 priest, maar ik heb er sinds TBC niet meer mee gespeeld. Ik weet zeker dat als ik hem nu weer ga spelen dat ik heel veel dingetjes (slim gebruik van mijn cooldowns etc) weer eventjes duurt. Ik ben nu een veel slechtere priest als dat ik in december was, weet ik zeker.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:18:26 #178
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_47473775
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:03 schreef Elikian het volgende:
Denk dat Bateman gelijk heeft: alles is eigenlijk makkelijk, maar echt 'masteren' is tricky'

En het hele dps verhaal. Wat dacht je van Curator? Daar is dps het enige wat telt ... dpssen tegen de klok, en dat is in bepaalde mate bij Shade of Aram ook zo. Als je dpssers niet genoeg skills (en gear) hebben lukt niks.
Maar dat geldt voor alle classes. High King Maulgar is bv weer een pure heal-opgave. Anub'Rekan een tank opgave.

Iedereen heeft elkaar nodig, en da's de kracht van het spel. Dus kom bij mij niet aan met dat-en-dat is ezmode of dat-en-dat is veel lastiger. Heb ik het nog niet eens over 'daar heb ik geen respect voor'. Als een tank aggro verliest en er gaat een mob voor de healer sta ik daar altijd bij voor frost nova.. priest kan fade en wegmoven en de tank heeft tijd om hem terug te pakken. Ja, het kan andere sheeps breaken, maar dat is later zorg. Ook dps classes hebben oog voor de group en niet alleen de damagemeters

Alle classes zijn gewoon nodig, zonder balance kun je niks. En iedereen heeft skills nodig, en iedereen kan die leren. Alleen om het te perfectioneren moet het (denk ik) echt je main zijn. Ik heb een 60 priest, maar ik heb er sinds TBC niet meer mee gespeeld. Ik weet zeker dat als ik hem nu weer ga spelen dat ik heel veel dingetjes (slim gebruik van mijn cooldowns etc) weer eventjes duurt. Ik ben nu een veel slechtere priest als dat ik in december was, weet ik zeker.
Amen.
pi_47474172
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Oproerkraaier het volgende:

Ik speel zelf een level 70 hunter. Laten we beginnen bij de "easy mode". Zelf ben ik van mening dat de hunter de simpelste class is om solo te farmen en te levelen, helemaal met "BM" build. Nu zeg jij zelf dat je maar een level 40 hunter hebt gehad. Dat is toch wel even hele andere koek dan met level 60 "BWL" moeten doen. De dragonkins kiten bij razorgore is niet "easy" zeker niet als je er 2 doet. En idd iedere noob kan traps neerleggen, maar kan iedere noob ook trappen, pet offtanken en kiten tegelijk, en de getrapte mob getrapt houden? Dacht het niet! Over de andere classes laat ik me niet uit omdat ik deze niet ken. Maar wat ik wel weet dat hunters heel veel gespeeld worden en er daarom ook verhoudingsgewijs veel "kinders" tussen zitten! Ik kan ook wel zeggen dat healen makkelijk is ofzo geen probleem. Maar je geeft nogal de intentie dat jij het verschil in dps niet merkt, zeker altijd slechte dps`ers gehad lijkt mij dan. Een goede tank is een pre evenals een bekwame healer(s), maar zonder degelijke dps zeg dan maar dag met je handje want je healer gaat oom en je tank dood.

Ik kan iedere class respecteren want iedere class heeft zn easy en hard modussen.

ZONDER DPS GEEN WOW
Wat is wijsheid?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:04:52 #180
19902 Hymn
CG Artist
pi_47475425
Ik speel een lvl 70 hunter en een lvl 70 priest in Karazhan en de priest is veeeeeel makkelijker dan de hunter.
Bij de hunter moet ik continue de juist posities vinden, traps in de gaten houden, range houden etcetc.
Bij de priest sta ik gewoon stil, klik af en toe op een healthbar, heal, klaar.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 maart 2007 @ 16:08:00 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_47475536
Hoera, Khadgar is off, terwijl ik net mn Night Reaver voor 45g zou verkopen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_47475712
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Hymn het volgende:
Ik speel een lvl 70 hunter en een lvl 70 priest in Karazhan en de priest is veeeeeel makkelijker dan de hunter.
Bij de hunter moet ik continue de juist posities vinden, traps in de gaten houden, range houden etcetc.
Zo zie je maar Maar neem aan dat je ook wel bepaalde situaties kan noemen waar het healen intensiever/moeilijker is dan dps?
Wat is wijsheid?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:18:49 #183
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_47478307
Ik doe altijd : pet atack en huntermark(staat bijde op een macro (r)), net na die r doe ik aimed shot, de pet is dan bij de target en de aimed shot raakt net daarna ook, meteen na aimed shot schiet ik arcane shot.
dan is de keus of slow pijl of posion, meestal posion en als er nog 10% over is slow.
En dat herhaalt zich, soms nog een mana sting(die mana draint).
Als de mob naar me toe komt doe ik fire trap, als er een add in me rug komt die ik imolation trap (die cirkel vuur), en als ik iets wil afschuden iceblock trap.

Er zijn nog wel meer dingen die ik doe maar dat is overbodig te zeggen hier.
pi_47478424
Pet attack-->Hunters Mark-->Arcane-->Poison-->Slow-->en dan zie ik wel als ie nog leeft,.
pi_47479725
Ik speel als warlock.. nog nooit met andere echt gespeeld. Ik ben nu level 27 .. dus heb er niet echt veel over te zeggen. Ik vindt warlock tot nu toe iig niet moeilijk. Wel klote dat me balkjes bijna vol zitte

oja als lock op 27 ga ik altijd zo

Minion attack--> immolate--->corruption ---> Curse of Agony ---> Wand/Shadowbolt ---> drain life/drain mana/drain soul
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:09:13 #186
19902 Hymn
CG Artist
pi_47480149
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:12 schreef Nak_Thal het volgende:

[..]

Zo zie je maar Maar neem aan dat je ook wel bepaalde situaties kan noemen waar het healen intensiever/moeilijker is dan dps?
Maiden of virtue is wel intensief.
MT healen, wanneer de repetetance komt hem rond 100% houden, HoT's er op gooien, raid healen en holy fire dispellen. Dat is wel ontzettend intensief ( en erg leuk ).
En de trash na de Curator want die meppen zo fucking hard lol.

Maar ik deed bijvoorbeeld Moroes als priest ( shacklen etc ) terwijl ik aan de telefoon was met iemand.
pi_47481777
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef Burakius het volgende:
Ik speel als warlock.. nog nooit met andere echt gespeeld. Ik ben nu level 27 .. dus heb er niet echt veel over te zeggen. Ik vindt warlock tot nu toe iig niet moeilijk. Wel klote dat me balkjes bijna vol zitte

oja als lock op 27 ga ik altijd zo

Minion attack--> immolate--->corruption ---> Curse of Agony ---> Wand/Shadowbolt ---> drain life/drain mana/drain soul
Het is ook niet moeilijk, maar je zal er bv. vanzelf achter komen dat CoA als derde gebruiken op 1 mob uiteindelijk niet echt slim is, aangezien CoA qua damage langzaam begint en pas aan het einde van de rit veel damage doet, CoA is dan imo juist een spell om als eerste op een mob te pleuren.

En zo zijn er nog heel veel details, die voor alle classes wel zullen gelden denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:46:07 #189
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_47483974
Ja bij hunter is mooi dat je arcan direct na aimed shot kan doen dus eerst crit rond de 500 en dan nog een arcane van 130.
Warrior is best moelijk als er veel adds zijn, je bent toch alleen(solo trainen), en om genoeg threat te krijgen.

wyri? wat lvl is je troll eiglijk?

Bijna lvl 125 met minen, kan dan iron gaan farmen, redridge begint saai te worden met dat tin farmen. En ook blacksmithing begint ook eindlij geld op te leveren.

/wave
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:23:33 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_47485668
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Hymn het volgende:
Ik denk dat het healen juist weer moeilijker is in de 5 man instances wanneer je de enige healer bent. Tenminste, dat is op dit moment hoe ik het ervaar. Ben nu nog maar level 69 (druid), maar moet zeggen dat ik het healen in de 5 man instances als Shattered halls of Acatraz een stuk moeilijker vind dan het (als lvl 60) healen van 20-40 man instances als ZG, MC, BWL. Daar had je namelijk vaak wel iemand die je kon opvangen wanneer je out of mana was of je heal net een tiende van een seconde te laat kwam. In de 5 mans instances niet, daar is de hele party afhankelijk van jouw heals.

En jij als healer bent weer afhankelijk v/d tank. Zeker als druid, waar je geen fade of iets dergelijke hebt en vaker problemen met de aggro hebt dan de priest (met daartegenover uiteraard wel HoT's waar priests van kunnen dromen ).

Maar goed, kan ook komen doordat ik de laatste maanden voor BC uitkwam alleen had geraid en geen 5-mans instances meer deed (overigens wel naar 60 geleveled in instances als healer).

Dat tanken ook een kunst is ben ik het overigens mee eens. Ook een paar levels feral gespeeld (niks voor mij overigens) en wil je de groep in leven houden is het inderdaad belangrijk dat je de aggro van ALLE mobs houdt. Iets wat sommige tanks niet door schijnen te hebben. Wel eens in party gezeten met tanks die continu de focus hielden op EEN mob en dan nog verbaasd waren dat hun party-genoten steeds doodgingen .
Krekker is de bom!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:40:07 #191
19902 Hymn
CG Artist
pi_47486383
Ligt puur aan de groep ( qua healen dan ), soms verveel ik me de pleuris in 5 mans.
HoT op de tank en alt tab
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:58:09 #192
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_47487224
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef Hymn het volgende:
Ligt puur aan de groep ( qua healen dan ), soms verveel ik me de pleuris in 5 mans.
HoT op de tank en alt tab
En over welke instances & level-range heb je het dan?

En ja, een goede tank maakt het healen een stuk makkelijker aangezien je alleen op hem hoeft te focussen. Desalniettemin is dit, ongeacht hoe goed te tank ook is, niet in elke instance/situatie mogelijk. Denk aan bepaalde mobs die AOE dmg doen waar je moeilijk aan kan ontkomen (voorbeel, die infernal achtige wezens vlak bij de laatste baas in Acatraz).
Krekker is de bom!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:07:53 #193
19902 Hymn
CG Artist
pi_47487665
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En over welke instances & level-range heb je het dan?

En ja, een goede tank maakt het healen een stuk makkelijker aangezien je alleen op hem hoeft te focussen. Desalniettemin is dit, ongeacht hoe goed te tank ook is, niet in elke instance/situatie mogelijk. Denk aan bepaalde mobs die AOE dmg doen waar je moeilijk aan kan ontkomen (voorbeel, die infernal achtige wezens vlak bij de laatste baas in Acatraz).
Meeste level 70 instances, uitgezonder Shattered Halls en Arcatraz, zijn slaapwekkend als healer als je het mij vraagt. Meppen niet hard, met een beetje crowd control hoef je maar 1 persoon te healen
pi_47487936
quote:

[..]

multishot is leuk maar vaak niet erg handig , in instances haal ik m vaak van mijn main bar af zodat ik niet in de verleiding kom om mijn 'standaard' rondje shots te doen.
Ook in pve trekt ie teveel threath naar je toe maar daarintegen is ie wel weer handig om indien maar 2 beesjes door je pet aangevallen worden 1 daarvan naar je toe te lokken en dan te ice trappen om rustig de ander af te maken, maar goed gebruik hem eigenlijk alleen echt vaak in BG's/pvp

Hoewel een rondje lager instances met 10 hunters met alleen multishot/traps wel erg rap gaat en een leuke chaos oplevert
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
pi_47488847
Goeie dps combinatie is ook belangrijk, zeker in heroic , bijvoorbeeld shadowpriest( misery, shadow buff ), mage en lock , en een pally healer en een goeie tank en niks houdt je tegen.. zo kom ik in iedergeval aan mn badges
pi_47489820
als iemand anders gelogd is op mijn account.. en speelt met mijn main...

kan ik dan spelen met een andere char op mijn account zonder dat hij er af wordt gekicked?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 maart 2007 @ 21:58:48 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_47489977
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef mini-lellan het volgende:
Hunters Mark-->Pet attack-->Aimed-->Arcane-->Poison-->Arcane en dan zie ik wel als ie nog leeft,.
zo doe ik het altijd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_47490969
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat het healen juist weer moeilijker is in de 5 man instances wanneer je de enige healer bent. Tenminste, dat is op dit moment hoe ik het ervaar. Ben nu nog maar level 69 (druid), maar moet zeggen dat ik het healen in de 5 man instances als Shattered halls of Acatraz een stuk moeilijker vind dan het (als lvl 60) healen van 20-40 man instances als ZG, MC, BWL. Daar had je namelijk vaak wel iemand die je kon opvangen wanneer je out of mana was of je heal net een tiende van een seconde te laat kwam. In de 5 mans instances niet, daar is de hele party afhankelijk van jouw heals.

En jij als healer bent weer afhankelijk v/d tank. Zeker als druid, waar je geen fade of iets dergelijke hebt en vaker problemen met de aggro hebt dan de priest (met daartegenover uiteraard wel HoT's waar priests van kunnen dromen ).

Maar goed, kan ook komen doordat ik de laatste maanden voor BC uitkwam alleen had geraid en geen 5-mans instances meer deed (overigens wel naar 60 geleveled in instances als healer).

Dat tanken ook een kunst is ben ik het overigens mee eens. Ook een paar levels feral gespeeld (niks voor mij overigens) en wil je de groep in leven houden is het inderdaad belangrijk dat je de aggro van ALLE mobs houdt. Iets wat sommige tanks niet door schijnen te hebben. Wel eens in party gezeten met tanks die continu de focus hielden op EEN mob en dan nog verbaasd waren dat hun party-genoten steeds doodgingen .
De moeilijkheid van het healen in 5mans ligt voor 80% aan hoe goed gegeared/skilled je tank is.
Gisteren Shadow Labyrinth in iets meer dan een uurtje gedaan met een redelijk gegearede tank, maar hij kon echt super tanken. Prayer of Mending en Renew was alles dat ik nodig had om de tank up te houden bij trash. Ik zat regelmatig op 95% - 100% van mijn mana, omdat er gewoon niks te healen was.

Vandaag daarentegen nog een Shadow Labyrinth run gedaan (wil exalted ), maar met een druid tank.
Vaak echt goeie tanks, die feral druids...maar deze had belabberde gear, en gebruikte maar geen aoe skills (zoals Demoralizing Roar). Hebben alle bazen neergekregen, maar met de nodige wipes. Duurde ongeveer 3 uur.
Doe eens niet.
pi_47491469
kan iemand nou antwoordne op me vraag 2 post hierbove.. ik wil namelijk spele....?
pi_47491545
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:
kan iemand nou antwoordne op me vraag 2 post hierbove.. ik wil namelijk spele....?
Er kan er maar 1 tegelijkertijd op je account spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')