Hunters zijn cool ja. Maar mijn voorkeur blijft bij een mage.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef Game_Error het volgende:
[..]
zijn hunters serieus leuk? maar er zijn er al zoveel van![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hunters, rogues en mages zijn inderdaad wel de easy-mode classes... Geen respect voor verder op zich
Nu speel ik zelf nog niet zo lang, maar het aantal hunters viel me toch echt tegen. In de zin van 'er zijn er teveel'.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef Game_Error het volgende:
[..]
zijn hunters serieus leuk? maar er zijn er al zoveel van![]()
Hellfirequote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Dark_Killah het volgende:
waar kun je het beste van 57 naar 58 grinden?
iddquote:
Hoezo geen respect voor? Wat is dat dan voor onzin?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hunters, rogues en mages zijn inderdaad wel de easy-mode classes... Geen respect voor verder op zich
Valt me mee, dat was niet degene die ik vandaag heb lastig lopen vallen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef Mauro het volgende:
Whoohahahahhahahhaha
Guildie gebeurde dit net:
[afbeelding]
Arme horde paladin..
Bubble Heartstone
Noem eens op waarom een priest/druid/lock/warrior/paladin wel moeilijk zijn. Het is allemaal makkelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hoe ga je dan? Met je lock of je warrior?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt me mee, dat was niet degene die ik vandaag heb lastig lopen vallen.
Was een guildie aan het helpen met Consortium grinden op m'n alt, zij de repitems, ik de andere drops voor m'n tailoring. Dachten pala en warrior grappig te zijn om ons te vermoorden op lage health (warrior overigens nog keihard neergemept nadat de pala zichzelf maar eens moest healen door mij), en daar hebben ze spijt van gekregen. Als ie ons nu ziet, gaat ie meteen naar de andere kant van het gebied.
Nu hebben we ook ideeën om de 2v2 arena maar eens te gaan doen, kan nog wel leuk worden![]()
Je hebt wel respect voor dr00ds of ben je die vergeten?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Noem eens op waarom een priest/druid/lock/warrior/paladin wel moeilijk zijn. Het is allemaal makkelijk.
Ik heb nu zo'n 400 potjes arena pvp gedaan en ik vind persoonlijk lock en priest niet echt zo eng. Voornamelijk niet omdat ik een rogue ben. De sterkste combo vond ik (dat komt natuurlijk ook door de mensen die ze spelen) 2 NE Hunters.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoe ga je dan? Met je lock of je warrior?
Lock + shadowpriest is wel zeer imba. (shadowfriend en een lockpet erbij)
Of idd een holydin met een fijne warrior die alles execute
Warrior waarschijnlijk, zijn dan een rogue + warrior. 1 sap, dan de andere afrossen. Met m'n lock heb ik niet echt iets nodig, terwijl ik op m'n warrior toch wel minder upgrades ga hebben ben ik bangquote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoe ga je dan? Met je lock of je warrior?
Lock + shadowpriest is wel zeer imba. (shadowfriend en een lockpet erbij)
Of idd een holydin met een fijne warrior die alles execute
Warlock en Shadowpriest is wel imba, mits ze goed gespeeld worden. Enorme CC, shadow debuffs van de priest waar de lock even leuk op door kan gaan. Al heb ik op m'n warrior niet echt veel problemen met warlocks. 31/30 spec ftwquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n 400 potjes arena pvp gedaan en ik vind persoonlijk lock en priest niet echt zo eng. Voornamelijk niet omdat ik een rogue ben. De sterkste combo vond ik (dat komt natuurlijk ook door de mensen die ze spelen) 2 NE Hunters.
Sap priest en dps lock, tegen de tijd dat de priest uit de sap komt is de lock dood, zo niet, dan blind ik em. Tot nu toe nog geen moeite mee gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Warlock en Shadowpriest is wel imba, mits ze goed gespeeld worden. Enorme CC, shadow debuffs van de priest waar de lock even leuk op door kan gaan. Al heb ik op m'n warrior niet echt veel problemen met warlocks. 31/30 spec ftw
Algemeen bekent, de teringquote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
idd
Van 'al' onze guildies, 185, zijn er minstens 50 hunter
Nee iMac.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nelf mount.
[..]
Gratz. Speel je op laptop tonks?
Ding 64!
Ik ben 11x in die libary geweest, en nooit valt die staffquote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
ff een pic van sm armory. (is ook niet waar je zomaar komt)
ben eerste libary gedaan, ging zo goed ook maar armory gedaan.
Owja heb ook me niewe shoulder, asymetrish maar ja.
eiglijk best ziek zijn ze daar in sm.![]()
Ik ga heel vaak in m'n eentje SM runs doen en hoe vaak die staff is gedropt, ik weet het niet meer. Zo vaak iig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben 11x in die libary geweest, en nooit valt die staff
Idd, vrij kansloos vaak. Ik heb de mazzel dat ik druid ben (feral atm) en twee goede vrienden holy priest. Dus wij beginnen altijd al met een tank en een healer (van die twee is er altijd wel 1 online), dan is de rest een stuk makkelijker te vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Bovendien lach ik "LF2M Healer/Tank" uit.
Ik denk idd dat een goeie DPS-er een slechte PUG niet goed zal maken zelfde geld voor een warrior, als de rest slacked is het over. maargoed laten we er even vanuit gaan dat je 1 goeie tank een goeie healer en 1 goede dps hebt en de andere 2 dps zuigen de pan uit. veel succes de trash zal je redden de bosses niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb nog nooit een DPS-er gezien die echt geweldig was en van een matige PUG een goede PUG maakte.
Paladins, Druids, Priests en Warriors heb ik wel zo gezien. Als een DPS'er goed is valt het niet op, maar als hij slecht is ook niet zo.
Een healer of tank moet meteen zijn best doen om te zorgen dat je een instance wel cleart. Daar heb ik respect voor.
tja ik ben dus gewoon verliefd op world pvp... pak daarom ook alles wat ik zie... lvl 40 dot ik em 2x en loop ik door.. boeit me echt weinigquote:Op zondag 18 maart 2007 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik speel non-PVP. De wereld van Warcraft interesseert me niet (en dus ook Horde vs. Alliance niet), en andere spelers zijn hooguit 'tools' om te PvE content te tacklen.
PVP is voor mij een grote nee. Je zal mij dan ook niet op een PVP server zien. Arena wil ik me dan wel weer aan wagen, maar dat is ervoor gemaakt. De rest van het spel is voor mij gewoon PvE, met andere spelers als gereedschap, maar meestal lastige obstakels.
Mensen die wel PVP willen spelen buiten Battlegrounds en Arena gaan maar lekker hun gang. Ik zie het een beetje als een speeltuin voor hooligans. Ze mogen elkaar de hersens inslaan, zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen. Ik speel het spel puur om de PvE content, ik moet er dan ook niet aan denken dat luitjes mij dood gaan maken terwijl ik met een quest bezig ben of dingen aan het farmen ben.
Deels met je eens maar 2 slechte dps gaat ook niet werken omdat je dan de bosses niet snel genoeg neer hebt (lees, healer oom). Om over heroic maar niet te spreken, de ruimte voor fouten is daar zo klein dat iedere speler wel redelijk goed moet zijn, ook de dps.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb nog nooit een DPS-er gezien die echt geweldig was en van een matige PUG een goede PUG maakte.
Paladins, Druids, Priests en Warriors heb ik wel zo gezien. Als een DPS'er goed is valt het niet op, maar als hij slecht is ook niet zo.
Een healer of tank moet meteen zijn best doen om te zorgen dat je een instance wel cleart. Daar heb ik respect voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |