Ja had ie nog nooit eerder gedaan. Vodn het wel grappig dat ie dat nou net bij het cb moest doenquote:
Misschien heb je wat aan 'Regelmaat en inbakeren', het boek van Ria Blom. Daar staan volgens mij heel veel verhalen in zoals dat van jou. Door inbakeren kunnen babietjes vaak beter tot rust komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef appelsap het volgende:
Iemand tips om hem misschien wat rustiger te krijgen?
Geloof dat Piet een tekort tongriempje had de zoon van bixister.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Ka-stone het volgende:
Ik heb ook een vraagje. Zijn er hier ook ouders waarvan hun kind een kort tongriempje heeft. Hebben jullie er iets aan gedaan? Zo ja hoe oud was jullie kind? Ben reuze benieuwd.
Ik heb zelf een verkort tongriempje en Kendahl heeft het ook. Tot nu toe nog nergens over gehad in de zin van 'er iets aan doen'. Ik heb er weinig last van (gehad), behalve dan dat ik af en toe even met het riempje vast kwam te zitten tussen mijn voortanden..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Geloof dat Piet een tekort tongriempje had de zoon van bixister.
dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:54 schreef Suzanna het volgende:
Julia zit al weken in maat 62! Was ook al 59 cm en 5220 gram met 8 weken...
Jayden, wat een schatje ben jij...![]()
En Chacama, Maud is echt lieffff! Mooooooooi!!
Was het ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:56 schreef chacama het volgende:
[..]
dank jega er helemaal van blozen. zag jouw meiden net in het foto-topic. Wat een plaatjes zijn dat. En zo lang zonder camera.....lijkt me verschrikkelijk.
Wij hebben het gebruikt bij Storm, maar helemaal geen verschil gemerkt. Helaas.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:54 schreef Fendy het volgende:
Heeft hier iemand ook feitelijk ervaring met ABC Dophilus? En dan niet in de zin van "nadat ik het ben gaan gebruiken was baby binnen 3 maanden van zijn krampjes af" want dat gebeurt meestal toch wel...ben eik meer op zoek naar korte-termijn resultaten zeg maarDus dat het binnen een paar dagen resultaat had.
Na een aantal nachten met steeds stukjes slaap van 2 uur is het heerlijk om vier a vijf uur achter elkaar te kunnen slapenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:38 schreef YPPY het volgende:
Wat is Jayden een schatje.En Anna draagt ook maat 62.
Snelle jongens hier.
Ben je nu opgeknapt van een nacht zonder slaap owlet? Dat is knap!
Raken ze er dan niet immuun voor ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef chacama het volgende:
Fleur kreeg het standaard voordat ze ging slapen. Paar druppeltjes op d'r speen (cinabby). Hielp echt super goed.
imuun, nit dat ik merkte...verslaafd, dat wel. ze kon al heel snel het flesje aanwijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Raken ze er dan niet immuun voor ofzo?
Hier eet Meike het zo van een lepeltje af, ze vindt het nog lekker ook.
Doe nu steeds na de fles twee druppels, maar vandaag heeft ze nog geen last gehad (gelukkig!)
dus ik vroeg me af of ik nog wel moest doorgaan. Maar als het geen kwaad kan....
Sara had heel erg last van darmkrampen. Cinababy hielp bij haar niet. Wij hebben toen ook ABC Dophilus gegeven en binnen een week was ze helemaal krampvrij!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:54 schreef Fendy het volgende:
Heeft hier iemand ook feitelijk ervaring met ABC Dophilus? En dan niet in de zin van "nadat ik het ben gaan gebruiken was baby binnen 3 maanden van zijn krampjes af" want dat gebeurt meestal toch wel...ben eik meer op zoek naar korte-termijn resultaten zeg maarDus dat het binnen een paar dagen resultaat had.
Jayden is inderdaad een heerlijk ventje, hij lacht nu als je hem over zijn buikje kriebelt en reageert echt op je.
Die tussenstap is ook niet nodig. Hij is alleen gemaakt voor moeders zonder geduld (zoals ik) en/of (vaak) met meerdere kinderen (zoals mijn oppas). Zeker de anti-lek versie dan. Even snel drinken geven en niet op hoeven letten of die beker wel of niet om gaat met op tafel zetten. Of zoals bij ons voor in de auto. Onderweg drinken geven is makkelijker vanuit een anti-lek tuitbeker dan met een gewone beker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Goedzo Maud!
Maar ik snap sowieso het principe van de tussenstap 'tuitbeker' niet.
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bestaat er zoiets als 'luierallergie'?
Tja, bij Kendahl komt het steeds terug... Ik kijk het nog even aan, maar anders moeten we actief katoen luiers gaan gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Jatenminste ik noem het wel zo. Eva kreeg en krijgt uitslag van alle soorten luiers, behalve pampers. Echt rode bultjes, blaren, open wondjes etc.
Knap van die kids he? Ziek zijn en toch nog de kracht hebben om te lachen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Belana het volgende:
heej das mooi Menicole
Ezra is ziekVannacht sliep hij pas tegen 3 uur half 4 (en wij dus ook...
) hij was maar aan het huilen steeds zo zielig. flinke koorts. hij is nog steeds niet lekker. hoop dat ie snel opknapt. tegelijkertijd is ie dan ook weer heel vrolijk en lachen enzo, lief mannetje
Geweldig he? Als je met je kleine Frummel eindelijk lekker naar buiten kan en iedereen heerlijk die kinderwagen inkijktquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hihi vandaag voor het eerst met mijn dochter aan het shoppen geweest!! Mooi stelletje kleren voor Meike gescoord...Wat een geweldig gevoel om met je eigen kindje rond te sjouwen in de stad! Wauw! Ik voelde me ineens wel heel echt MAMA
Ik werk 9 uur in de week. Ene week 3 dagen andere week 2 dagen. En dan 's ochtends van 6 tot 10. Mikael is dan de avond ervoor bij mijn (schoon)ouders. En een ochtend brengen we hem weg. Ik vind dat heerlijk. Als hij wakker is voor de dag ben ik weer klaar met werken. In principe mis ik dus helemaal niks van hemquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ben zowiezo wel benieuwd hoeveel jullie allemaal werken.....en of dat een beetje te combineren valt met kids....Ik ga straks 20 uur per week werken, mijn mama past op.
Maar voorlopig nog heeeeeeerlijk met verlof en lekker genieten! 4 juni moet ik weer beginnen.
Ik ook naar CB geweest vandaag, Jayden is nu 5 weken en een dag oud en is 1300 gram aangekomen, nu 5315 gram en ong. 57 centimeter.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef appelsap het volgende:
Zo lekkere slapers!
Karin lekker geshopt leuk.
Met de krampjes gaat het bij Damian nu al 2 dagen goed. Gebruik nu cinababy en het lijkt te werken.
Hij heeft nog maar heel weinig krampjes en als hij het al heeft dan lijkt het wel een stuk minder heftig dan eerst. Hij slaapt nu zelfs overdag weer en hij is weer lekker rustig.
Vanochtend voor het eerst naar het consultatiebureau geweest.
Hij weegt nu 4184 gram en is 56.5 cm lang, gaat goed dus!
Wow.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ook naar CB geweest vandaag, Jayden is nu 5 weken en een dag oud en is 1300 gram aangekomen, nu 5315 gram en ong. 57 centimeter.
Dikzakje
Altijd lekker van die reserves. En zolang het geen zure room is dan zal Jayden er vast van blijven snoepen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef Fendy het volgende:
Ja iemand zei al dat Awaak slagroom produceerde ipv melk
Wowquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ook naar CB geweest vandaag, Jayden is nu 5 weken en een dag oud en is 1300 gram aangekomen, nu 5315 gram en ong. 57 centimeter.
Dikzakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |