abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47500383
Zaten we gister bij de tandarts bijt Mikael op mijn vinger. Voel ik een tandje Zomaar uit het niets. Hij heeft helemaal geen last gehad en is nog steeds zo vrolijk. Zo mogen er wel meer komen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:01:46 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_47502898
heej das mooi Menicole

Ezra is ziek Vannacht sliep hij pas tegen 3 uur half 4 (en wij dus ook... ) hij was maar aan het huilen steeds zo zielig. flinke koorts. hij is nog steeds niet lekker. hoop dat ie snel opknapt. tegelijkertijd is ie dan ook weer heel vrolijk en lachen enzo, lief mannetje
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:26:24 #153
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47503711
Ach gossie, arme Ezra. Beterschap menneke!

Kendahl snapt echt niets van zo'n beker met tuit.. *SPLAT* 'Huh? Nu ben ik helemaal nat...'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:45:24 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47506630
je hebt ook anti-lek tuitbekers.

ezra beterschap.

maud is weer goedgekeurd. lekker gelachen tegen de wijkverpleegkundige. Ze is nu: 59,7 cm en weegt 5380 gram. Ze volgt heel netjes de onderste lijn boven het randje. Als ze precies 6 maanden is gaan we weer terug. De huid is al beter door de weleda en de wvplk. vond het meevallen en gaf aan dat vet houden nu het belangrijkste was. En kreeg een compliment wbt bv geven. leker hoor.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:07:33 #155
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47507402
Goedzo Maud!

Maar ik snap sowieso het principe van de tussenstap 'tuitbeker' niet.
pi_47507620
nou het zit zo: een gewone beker die omvalt levert flink wat meer knoeiboel op dan een tuitbeker die omvalt. en dan zijn er ook nog anti-lek tuitbekers. die kunnen helemaal risicoloos omvallen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:18:43 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47507794
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Goedzo Maud!

Maar ik snap sowieso het principe van de tussenstap 'tuitbeker' niet.
Die tussenstap is ook niet nodig. Hij is alleen gemaakt voor moeders zonder geduld (zoals ik) en/of (vaak) met meerdere kinderen (zoals mijn oppas). Zeker de anti-lek versie dan. Even snel drinken geven en niet op hoeven letten of die beker wel of niet om gaat met op tafel zetten. Of zoals bij ons voor in de auto. Onderweg drinken geven is makkelijker vanuit een anti-lek tuitbeker dan met een gewone beker.

Maar, als jij het niet nodig vindt en Kendahl drinkt lekker uit een gewone beker, dan vooral ook laten. Want dan hoef je het hem ook niet meer af te leren.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:48 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_47510154
Ezra is zoooooo
je doet als papa en mama van die baby spelltjes, op zijn borstje kloppen en dan hij geluid maken en met je vinger zijn lippen heen en weer doen terwijl hij ligt te gillen. geeft leuke geluiden. Nu doet ie het zelf ligt met zijn handje op zijn borst te slaan en te gillen en met zijn handje tegen zijn mond. TE schattig
stormy waters...
sailin'
pi_47510165
Beterschap Ezra!
Wat heeft hij verder?
Juliette is ook ziek, gisteren begonnen. Helemaal schor, gisteravond 38 en nu 37.5 . Op zich niet erg natuurlijk maar eergisteren hadden we iemand op bezoek van wie achteraf blijkt dat hij longontsteking heeft (wist hij ook niet, co-assistent had wel een antibioticakuur gegeven maar niet gezegd dat het een longontsteking was) dus we hopen dat het daar niets mee te maken heeft. Ze drinkt goed en is wel goed helder als ze wakker is dus het zal wel loslopen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:29:00 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_47510229
een longontsteking is niet besmettelijk poemojn.
Ezra heeft griepie/flinke verkoudheid waar ie koortsig van is en echt niet helemaal lekker.
Nu heeft ie weer even een paracetamolletje gehad en dan gaat het duidelijk beter.
sterkte ook met Juliette.
stormy waters...
sailin'
pi_47515775
Ezra en Juliette beterschap!

Kozakken bedankt, dus kan dus ook nog een optie zijn.

Damian heeft vanochtend zijn eerste echte lachje gegeven.
Eerst bij mij en daarna nog een aantal keer bij mijn moeder. Zo lief om te zien.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:54:40 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_47518635
Appelsap, wat leuk he? Grote Damian! Hoe is het nu met zijn krampjes?

Ezra, beterschap. Wat lief dat Ezra zo leuk geluidjes kan maken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:35:30 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_47520203
oi, de eerste lachjes zijn zooooooo heerlijk he appelsap!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:52:54 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47523028
tuitbekers zijn gewoon relaxt en handig om mee te nemen (ook bij ons in de auto).
Maxim krijgt nu sinds een paar maanden een gewoon bekertje, omdat ik nu zeker weet dat het niet zo snel meer omgaat. als ik ergens geen zin in heb is het wel de hele dag de vloer poetsen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:00:37 #165
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47523325
Bestaat er zoiets als 'luierallergie'?
  Jubileum moderator woensdag 21 maart 2007 @ 20:03:25 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47523447
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bestaat er zoiets als 'luierallergie'?
Ja tenminste ik noem het wel zo. Eva kreeg en krijgt uitslag van alle soorten luiers, behalve pampers. Echt rode bultjes, blaren, open wondjes etc.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:18:50 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47524087
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef Lois het volgende:

[..]

Ja tenminste ik noem het wel zo. Eva kreeg en krijgt uitslag van alle soorten luiers, behalve pampers. Echt rode bultjes, blaren, open wondjes etc.
Tja, bij Kendahl komt het steeds terug... Ik kijk het nog even aan, maar anders moeten we actief katoen luiers gaan gebruiken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:50:43 #168
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47525402
Het kan ook een schimmel zijn hè? Hoeft niet, maar zou ook nog kunnen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_47526385
Longontsteking zelf idd niet maar de veroorzaker kan dat wel zijn, en baby's vallen nog in een risicogroep. Iig de huisartsenpost toch maar gebeld toen de koorts weer wat opliep, ze is er vanavond met m'n man geweest (moest voor de zekerheid langskomen omdat ze nog zo jong is). Conclusie was gewoon een griepvirusje waarschijnlijk, schone longen, gewoon paracetamol geven en in de gaten houden. Wat we al deden dus. Alleen was de assistente van de HAP niet zo blij dat ik paracetamol gegeven had terwijl de arts dat juist weer aanraadde dus dat mogen ze daar intern wat beter afstemmen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 21:17:49 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_47526578
wat is er mis met paracetamol dan volgens de hap?
stormy waters...
sailin'
pi_47526684
De huisarts vond dat just een goed idee, die kwam ermee dat we dat maar moesten geven.
De assistente hangt de theorie aan dat koorts het lichaam zuivert en dat je koorts daarom juist niet moet onderdrukken (iig niet standaard).
En ik vind 't zelf niet nodig om standaard bij 38graden paracetamol te geven, maar als ze er duidelijk last van heeft heb ik er ook geen moeite mee.

Klinkt verder dus wel of Ezra en Juliette hetzelfde hebben. Hopelijk snel over bij allebei sterkte ermee!
  woensdag 21 maart 2007 @ 21:46:23 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_47527675
ah ok! tja, ik heb het wel gegeven, bij ruim 39 graden koorts vind ik het genoeg geweest, zeker als ie zo duidelijk zich vreselijk voelt. vanavond ook niet meer nodig geweest. Ik hoop ook dat ze snel opknappen, want sjees wat vind ik dit zielig. voor Juliette
(Liam is eigenlijk hoegenaamd nooit ziek geweest, laatst had ie dan een buikgriep, maar ook dat viel wel mee, ik heb gewoon geen ervaring met zieke kindjes, als baby heeft Liam al nooit ergens last van gehad)
stormy waters...
sailin'
pi_47528609
Myrthe eigenlijk ook nooit, zo'n jonge baby ziek is voor mij ook nieuw. En het is erg zielig inderdaad als ze je met van die waterige oogjes aankijkt en een hele voeding uitspuugt.
Beterschap voor Ezra ook!
pi_47531835
he bah zieke beebjes, zielig is dat zeg!

Ik vraag me nu ineens weer af of Meike wel last heeft van krampjes, of van honger....
Gister ging ze weer vreselijk te keer, nog geen tijd voor voeding, maar niks hielp...dus toch maar een beetje voeding klaar gemaakt...madam slobbert het lekker op en is daarna tevreden....

We proberen om haar wat meer voeding te geven nu, maar ze valt nog steeds tijdens het drinken in slaap, de ene keer lukt het haar wel om de fles (bijna) leeg te drinken, de andere keer is ze na 50 cc helemaal van de wereld en meldt ze zich na een uur weer...moeilijk
Wat moet je daar nou mee

Ondertussen gaan we nog wel door met Cinababy, baat het niet dan schaadt het niet

Hihi vandaag voor het eerst met mijn dochter aan het shoppen geweest!! Mooi stelletje kleren voor Meike gescoord...Wat een geweldig gevoel om met je eigen kindje rond te sjouwen in de stad! Wauw! Ik voelde me ineens wel heel echt MAMA
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Milf donderdag 22 maart 2007 @ 00:20:14 #175
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_47534167
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Belana het volgende:
heej das mooi Menicole

Ezra is ziek Vannacht sliep hij pas tegen 3 uur half 4 (en wij dus ook... ) hij was maar aan het huilen steeds zo zielig. flinke koorts. hij is nog steeds niet lekker. hoop dat ie snel opknapt. tegelijkertijd is ie dan ook weer heel vrolijk en lachen enzo, lief mannetje
Knap van die kids he? Ziek zijn en toch nog de kracht hebben om te lachen. . Beterschap voor je kleintje .
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Hihi vandaag voor het eerst met mijn dochter aan het shoppen geweest!! Mooi stelletje kleren voor Meike gescoord...Wat een geweldig gevoel om met je eigen kindje rond te sjouwen in de stad! Wauw! Ik voelde me ineens wel heel echt MAMA
Geweldig he? Als je met je kleine Frummel eindelijk lekker naar buiten kan en iedereen heerlijk die kinderwagen inkijkt . Dan voel je je inderdaad zo trots als een pauw!

Vandaag had ik om 9.30 een gesprek met een gastouder bij mij thuis ( tweede gesprek ) en ik had geen wekker gezet aangezien Frummel me altijd wekt.
Maar vanmorgen ik werd wakker van de bel................... de bel? JA DE BEL! . Zul je net zien dat juist op zo'n dag je mooiste wekker dienst weigert .
Frummel heeft vanaf 0.15 tot 9.30 geslapen aan 1 stuk. Ze is snachts om 5.30 wel even wakker geweest want ik hoorde haar pruttelen maar is weer in slaap gevallen. Ik ga pas heen als ze echt wakker is en eten wil namelijk.
Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen voor aankomende week. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')