quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Belana het volgende:heej das mooi Menicole
![]()
Ezra is ziek
![]()
Vannacht sliep hij pas tegen 3 uur half 4 (en wij dus ook...
![]()
) hij was maar aan het huilen steeds zo zielig. flinke koorts. hij is nog steeds niet lekker. hoop dat ie snel opknapt. tegelijkertijd is ie dan ook weer heel vrolijk en lachen enzo, lief mannetje
![]()
Knap van die kids he? Ziek zijn en toch nog de kracht hebben om te lachen.
![]()
. Beterschap voor je kleintje
![]()
.
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:Hihi vandaag voor het eerst met mijn dochter aan het shoppen geweest!! Mooi stelletje kleren voor Meike gescoord...Wat een geweldig gevoel om met je eigen kindje rond te sjouwen in de stad! Wauw! Ik voelde me ineens wel heel echt MAMA
Geweldig he? Als je met je kleine Frummel eindelijk lekker naar buiten kan en iedereen heerlijk die kinderwagen inkijkt
![]()
. Dan voel je je inderdaad zo trots als een pauw!
Vandaag had ik om 9.30 een gesprek met een gastouder bij mij thuis ( tweede gesprek ) en ik had geen wekker gezet aangezien Frummel me altijd wekt.
Maar vanmorgen ik werd wakker van de bel................... de bel? JA DE BEL!
![]()
. Zul je net zien dat juist op zo'n dag je mooiste wekker dienst weigert
![]()
.
Frummel heeft vanaf 0.15 tot 9.30 geslapen aan 1 stuk. Ze is snachts om 5.30 wel even wakker geweest want ik hoorde haar pruttelen maar is weer in slaap gevallen. Ik ga pas heen als ze echt wakker is en eten wil namelijk.
Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen voor aankomende week.
![]()
.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.