abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 10:32:55 #101
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47426859
Op de eerste plaats bedankt voor alle tips. Heb er nog eentje binnen over mijn wasmiddel, dus daar gaan we ook maar ens naar kijken. Weleda heb ik zaterdag aangeschaf dus dat proberen we sowieso....

En Kendahl, hoop dat je billen snel weer beter zijn.
En hoe zit het nu met die doorslapertjes die zo klein zijn en die grote die het nog moeten leren. Het is toch wat. Appelsap, leg eens uit...hoe doe je dat....

Hier ook nog steeds twee keer per nacht maar ze is wel super gezellig. Zie hier het bewijs:

CB belde net. Ze willen de afspraak voor woensdag naar 4 april verzetten. Heb gezegd dat ik dat niet wil. Ze zoeken maar een oplossing.

edit: opgelost ik mag nu vroeger komen. Mooi zo. Ik wil gewoon dat ze de prikken op tijd krijgt, dat ik weet hoeveel ze is aangekomen en wat die ruwe plekken zijn. En natuurlijk horen dat ik zo´n lilef en mooi meisje heb...
  maandag 19 maart 2007 @ 11:23:59 #102
108648 cattie
lieve moeder
pi_47428471
Maud, wat ben jij een mooie meid!

Dutchie, Cas gaat ook snel zeg, al gaan staan!

Ive poept nog steeds niet zoveel, 1x in de 3 dagen ongeveer. En dan bij voorkeur op het kdv of als mijn man hem verschoont.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:36:05 #103
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47428828
Kijk eens aan Cattie dat heb je goed met hem afgesproken. En nog gefeliciteerd, was ik helemaal vergeten te zeggen...schrijven.

Maud begint nu wel meer te poepen. Dat is voor haar ook prettiger dan die ene keer in de week.
pi_47429534
Aah kapotte billen wat vervelend voor Kendahl, hoop dat het snel over is.

Wat een lief en mooi meisje heb je chacama.

Ik ben net toch maar met Damian naar de huisarts geweest voor zijn krampjes. heb ik over gepost in het flesvoeding topic
Ik moet gewoon doorgaan met de hypoallergene voeding waar ik sinds vorige week mee begonnen ben en dat afwachten. Volgens haar is het wel goede voeding voor hem maar weet je pas na een maand of het aanslaat.
Nou dat doen we dan maar. Ik zie mezelf alleen niet nog een maand zo doorgaan, als het zo blijft.
Ik heb het de afgelopen week eens bijgehouden en hij huilt zo'n 8 uur op een dag. En dan vaak is hij ontroostbaar. Hij is in mijn armen wel wat rustiger maar blijft krijsen dan. (in zijn bedje is het nog erger) Slapen doet hij overdag ook niet. Als hij rustig is leg ik hem wel in zijn bedje en dan slaapt hij soms een kwartiertje/half uurtje. Het lijkt wel of hij vaak niet kan slapen van de pijn of dat als hij eindelijk slaapt weer wakker wordt van de pijn.
's Nachts slaapt hij dan wel weer goed maar volgens mij is dat omdat hij dan helemaal bek af is. Ik hoor hem 's nachts af en toe ook huilen en flink kreunen maar dat is dan in zijn slaap.

Iemand tips om hem misschien wat rustiger te krijgen?
pi_47429644
Net met Mikael bij cb geweest. Hij is nu 72 cm en bijna 8,5 kilo. Hij kan al heel goed zitten en mocht hem best zo neer zetten als ie dat prettig vind (ff gevraagd naar dicussie ivm met kleine Fons). Dat vanzelf gaan zitten zijn sommige kinderen namelijk heel laat mee terwijl ze al best gewoon kunnen zitten. En met blokjes kon ie ook al heel goed overweg. 2 Blokjes ook geen probleem, blokjes overpakken ook geen probleem. Dus alles was prima. En nog mooi was toen we klaar waren en de verpleegkundige zei dag, Mika heel droog ook dag zei. Maar nu wil ie dat niet meer. Begint ie heel verlegen te lachen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_47429813
Zegt hij al dag?
Snelle jongen.
pi_47429862
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Zegt hij al dag?
Snelle jongen.
Ja had ie nog nooit eerder gedaan. Vodn het wel grappig dat ie dat nou net bij het cb moest doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_47444967
Appelsap, Sifra had ook erg veel last van buikkrampjes. Voor haar gebruik ik nu Cinababy van VSM. Het zijn druppeltjes die je een half uur voor of na de voeding mag geven. Bij Sifra helpt het reuze goed. (ik kreeg dit advies van de wijkverpleegkundige)
pi_47445275
Eindelijk tijd om me hier eens te melden. het is behoorlijk druk hoor en gezin met 4 kinderen, maar wel leuk hoor. Sifra is al niet meer weg te denken in ons gezin.
Sifra is vandaag 4 weken oud en ik moest voor het eerst met haar naar CB. Ze was 5 cm en bijna een kilo gegroeid . Ze doet het dus goed.

Ik heb ook een vraagje. Zijn er hier ook ouders waarvan hun kind een kort tongriempje heeft. Hebben jullie er iets aan gedaan? Zo ja hoe oud was jullie kind? Ben reuze benieuwd.
pi_47446159
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef appelsap het volgende:
Iemand tips om hem misschien wat rustiger te krijgen?
Misschien heb je wat aan 'Regelmaat en inbakeren', het boek van Ria Blom. Daar staan volgens mij heel veel verhalen in zoals dat van jou. Door inbakeren kunnen babietjes vaak beter tot rust komen.
Misschien wel handig om dit in overleg met het CB te doen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 maart 2007 @ 20:23:06 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47448640
Over praatjes maken gesproken, Kendahl maakte laatst een geluid dat verdacht veel op 'hap hap hap' leek. Tijdens het eten zeg ik dat vaak. En op dat moment wachtte hij (ongeduldig) op de volgende 'ap aah ap'. Maar het kan natuurlijk toeval zijn geweest, omdat hij zijn mond open en dicht deed.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:35:56 #112
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47449324
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Ka-stone het volgende:

Ik heb ook een vraagje. Zijn er hier ook ouders waarvan hun kind een kort tongriempje heeft. Hebben jullie er iets aan gedaan? Zo ja hoe oud was jullie kind? Ben reuze benieuwd.
Geloof dat Piet een tekort tongriempje had de zoon van bixister.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:13:54 #113
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47456600
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Geloof dat Piet een tekort tongriempje had de zoon van bixister.
Ik heb zelf een verkort tongriempje en Kendahl heeft het ook. Tot nu toe nog nergens over gehad in de zin van 'er iets aan doen'. Ik heb er weinig last van (gehad), behalve dan dat ik af en toe even met het riempje vast kwam te zitten tussen mijn voortanden..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:56:54 #114
19529 Fendy
True Spirit
pi_47459294
Ja ik dacht ik kom ook eens binnenwippen hehehe...

Update over Jayden dan maar? Nu bijna 5 weken oud, poept lekker, plast goed, doet het enorm goed aan de borst en heeft een puntgaaf huidje, zijn billetjes zijn prachtig van kleur, ondanks de flinke ladingen gele gelige poep die hij produceert. Hij komt lekker aan en groeit als kool (we kleden hem al in maatje 62 nu...)

Hij slaapt meestal van half 12 's avonds tot een uur of 4 's nachts, dan effe voeden en verschonen en dan door tot na 8 uur 's morgens. Redelijkerwijs om de 4 - 5 uur dus

Hier zit mijn wijze meneertje een beetje de Yoda uit te hangen

En deze is gewoon te schattig!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:11:52 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47460665
Och wat een lekkertje. En ook al zo vroom! <3
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:35:08 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_47461281
Ezra slaapt al 2 nachten door In zoverre, hij begint wel te piepen, maar wij waren gisternacht zo moe en regaeerden alle 2 eigenlijk niet en toen werd het weer stil en vannacht dus weer hetzelfde geslapen tot kwart voor 7

oe, en Storm, je bent een vlotte, leuk hoor En Cas ook al papa en mama zeggen en staan enzo, wat gaat het weer hard allemaal.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:05:34 #117
108648 cattie
lieve moeder
pi_47461838
Jayden!

Oeh Belana, wat lekker! Hopelijk krijgt Ezra nu de slag te pakken. Ive heeft last van zijn tandjes dus was het weer hommeles vannacht.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:07:15 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47461872
Oh Jayden! Je lijkt op Danyel, vind ik! Dat vond ik bij de pasgeboren foto's al en nu weer, dus het is zo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:17:09 #119
103793 kozakken
Living the life
pi_47462116
Appelsap, mss zou je eens kunnen kijken naar ABC Dophilus. Helpt om de darmpjes iets sneller te rijpen. Heb er hier al wat verhalen over gehoord en irl ook (Naast alle andere tips)
Sterkte meiske!

En Ezra is ,
Jayden wat ben je moooooi
En Mikael en Storm wat zijn jullie snel!!
pi_47463614
Jayden, mooi mannetje! Mijn eerste gedachte was ook dat je op Danyel lijkt
En Ezra slaapt door, wat heerlijk Belana!
Ronja heeft een paar dagen rot geslapen. Geen idee wat de reden is, ze leek wel pijn te hebben dus misschien een nieuw tandje.
Maar vannacht kwam ze maar een keer en wilde ze ook weer om zeven uur met een vol buikje nog twee uurtjes naast me slapen.
Wat kan een mens opknappen, van een normale slapeloze nacht
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:38:21 #121
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47464449
Wat is Jayden een schatje. En Anna draagt ook maat 62.

Snelle jongens hier.

Ben je nu opgeknapt van een nacht zonder slaap owlet? Dat is knap!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47464519
Jayden, wat een lekker mannetje zeg!!

Appelsap, ik heb het boekje Inbakeren brengt rust voor je. Misschien dat je er wat aan hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:51:42 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47464842
Jayden wat een knap koppie

En Maud heeft gesprongen. Wat zijn voeten toch interessant en wat is kletsen en gillen leuk

Oh en om haar mama een plezier te doen, heeft ze vannacht maar 1 keer om eten geroepen i.pv. 2 van de afgelopen 2 weken.

Maud zit inmiddels ook in 62. We groeien door. Morgen weten we de details.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:54:35 #124
19529 Fendy
True Spirit
pi_47464921
Heeft hier iemand ook feitelijk ervaring met ABC Dophilus? En dan niet in de zin van "nadat ik het ben gaan gebruiken was baby binnen 3 maanden van zijn krampjes af" want dat gebeurt meestal toch wel...ben eik meer op zoek naar korte-termijn resultaten zeg maar Dus dat het binnen een paar dagen resultaat had.

Jayden is inderdaad een heerlijk ventje, hij lacht nu als je hem over zijn buikje kriebelt en reageert echt op je.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:54:56 #125
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47464939
Julia zit al weken in maat 62! Was ook al 59 cm en 5220 gram met 8 weken...

Jayden, wat een schatje ben jij...

En Chacama, Maud is echt lieffff! Mooooooooi!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')