quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond daar te wachten op de Grote Markt, in de snijdende wind, komt eindelijk het bruidspaar naar buiten, is freecell ineens in een nachtje veranderd in een Aziatische dame!
Oftewel, ik heb ze niet gezien, en er waren al helemaal geen loslopende fok!mannen. Geen gollum, geen S-Two, alleen een heel eenzame DevilsAndDust met een troostende beker veel te dure sinaasappelsap van de V&D.
En hoe was het?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet lachen![]()
Ik heb verdomme gewoon voor het eerst in mn leven een blauwtje gelopen![]()
Blauw van de kou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet lachen![]()
Bwahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet lachen![]()
Ik wilde serieus komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond daar te wachten op de Grote Markt, in de snijdende wind, komt eindelijk het bruidspaar naar buiten, is freecell ineens in een nachtje veranderd in een Aziatische dame!
Oftewel, ik heb ze niet gezien, en er waren al helemaal geen loslopende fok!mannen. Geen gollum, geen S-Two, alleen een heel eenzame DevilsAndDust met een troostende beker veel te dure sinaasappelsap van de V&D.
Ajoh het was niet persoonlijk bedoeld... Bij de volgende trouwerij zal ik er zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet lachen![]()
klopt 1 meisje en 2 jongensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:55 schreef MaxMark het volgende:
En ja, van die gast in De Drie, dat is wel erg dom. Maar er waren toch 3 mensen onwel geworden?
meisje van 16 of 17 (mijn exquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:55 schreef manou het volgende:
waren het eigenlijk jonge kids die er last van hadden?
hoooohooohooo.. ik was rond 11:15 ff op de grote markt en heb het bruidspaar + aanhang nog wel gezien.. Zag wel een blond meisje zitten op een stenen bankje voor t vindicat gebouw maar of jij dat wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat jij gister in de half 11 trein naar Groningen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik wilde serieus komenMaar het gister nogal gezellig en daarom heb ik me verslapen....
![]()
Heb zo te lezen ook niet veel gemist![]()
Was zeker tof jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef Pjetr het volgende:
method man was dope!
ik ving dat method man shirt trouwens
Ja nu verraad je jezelf, daar kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef Tangarine het volgende:
jaja door mij tijdens het hardlopen, nou goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |