Trouwerij. Ik en freecell gaan trouwen. Halve topic gaat erover.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:47 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist: wat gaat er gebeuren? Ik ben morgen nl de hele dag ook op de grote markt aanwezig
Misschien wel allebei, dan kom ik even kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet heus wel dat TARA de man is en freecell de vrouw hoorMaar 1 van tweeen zal toch wel een jurk dragen, misschien?
Ook in een jurk dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien wel allebei, dan kom ik even kijken
Neen, daarvoor moet je bij mijn mama zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel krentenbrood. Of moet je daarvoor eerst verloofd zijn?
Ik heb je stukje nog gelezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè bah.
nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef nietzman het volgende:
Waar heeft Tara z'n vrijgezellenfeest?
Op heel Zernike ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef du_ke het volgende:
Vanmiddag lag in de UB het computernetwerk er uit maar dat zal morgen vast beter gaan.
Naar he?quote:
Vandaar dat ik niet in kon loggen op mijn studentmailquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op heel Zernike ook. Waren we van plan om de hele middag goed aan een opdracht te werken
. Nu morgen maar om 9.00 in de ub.
Mij niet gezien. Moet morgen studeren. moet in totaal 8 artikelen lezen en even een deel van een assignment schrijven voor donderdagochtend. Tijd genoeg dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naar he?
Behoorlijk rot van die servercrash ja. Zit nu thuis een verslag te typen wat ik morgen in moet leveren, maar hier heb ik muziek, een voorraadkast, huisgenoten, dus het schiet voor geen meter op.![]()
Morgen met zn allen kwart over 11 op de Grote Markt?Ik draag een lange zwarte jas met een zwartwitte sjaal
![]()
quote:
Je wilt niet met mij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik wel gezellig alleen
Barbequen: http://www.gonzales.nl/nl/lang_nl/quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef zquing het volgende:
maar als ik in groningen ben wat moet ik echt doen? En kan je ergens nog een beetje barbequeen in de stad, een of ander park oid
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar nu even serieus hè, die Method Man, leeft die nog of niet meer?
Je hebt een herkansing met de kerkdienst en receptiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
Ik heb morgen rond die tijd mijn handen nog vol aan atheneum 4 ben ik bang voor....
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef zquing het volgende:
nee ik zocht een park om in te bqqen xD, in amsterdam mag je niet in alle parken dat doen namelijk
we hebben niet echt vervoer daar, dus mischien was er een park oid dichtbij waar 't konquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef manou het volgende:
hoezo perse in het park bbq? bij hoornsemeer is leuker en daan mag het ook geloof ik
Simplon he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef zquing het volgende:
[..]
we hebben niet echt vervoer daar, dus mischien was er een park oid dichtbij waar 't kon
ik verwachtte een mail ergens anders dan de fac vandaan... Hele dag wachten en dan nog niks krijgen.......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, dat kon je verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |