och als dat het enige is dat ze weten te verzinnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:59 schreef Marrije het volgende:
Stoer hoor, van Brian en Japie, om Huub en Erik even wakker te maken.
Brian: over een kwartiertje weer.
Op zichzelf een prima tegenactie, maar doe het dan goed, dat had veel vroeger gemoeten én met meer overtuigingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:59 schreef Clank het volgende:
Nou nou.. wat een geweldige aktie van Brian en Jaap.. écht lachen![]()
Och, t maakte niet veel indruk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
och als dat het enige is dat ze weten te verzinnen.
die worden wel weer teruggepakt
Dat was slechts bedoeld om letterlijk wat af te koelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb ook gelezen dat hij vannacht weer wat ijs naar binnen heeft gewerkt, dus dat gaat goed.
Precies. Jaap is al een tijdje wakker.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op zichzelf een prima tegenactie, maar doe het dan goed, dat had veel vroeger gemoeten én met meer overtuiging
Nou, eh, toen was Brian te druk met andere dingen, zeg maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op zichzelf een prima tegenactie, maar doe het dan goed, dat had veel vroeger gemoeten én met meer overtuiging
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:04 schreef Marrije het volgende:
Heeft Brian zijn handen eigenlijk wel gewassen voordat ie aan de gang ging in de keuken?
Batterijen wissel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, t maakte niet veel indruk.
Wat was dat voor boodschap op het plasmascherm waarop Huub zei is goed.
Jaap had het vanmorgen vroeg al moeten doen, maar je kunt dan wel weer een tegenactie verwachten van Eric en Huub vanacht, die dit soort acties toch met een stuk meer overtuiging effect uitvoeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:03 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Jaap is al een tijdje wakker.
En wat Huub en Eric ook beweren, die zijn ook moe aan het worden. Zeker Eric.
Ik SMS je welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
Als ik nu even wegga gebeurt er weer van alles wedden?
Ik neem de gok
Het komt blijkbaar niet bij Jaap op dat ie ze zonder Brian had kunnen wakker schudden. Brian en Jaap zijn eigenlijk twee bangerds - eerst alles in gezamenlijk overleg, dan de gezamenlijke 'akties' ... en dat moet je Huub nageven, die durft dat soort dingen ook wel in zijn eentje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap had het vanmorgen vroeg al moeten doen, maar je kunt dan wel weer een tegenactie verwachten van Eric en Huub vanacht, die dit soort acties toch met een stuk meer overtuiging effect uitvoeren.
Huub en Eric hebben nu meer dan genoeg slaap gehad. vanaf een uur of 4/5 doorgeslapen tot 13:00 maakt 7 a 8 uur.
Als er wat gebeurt sms ik je welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
Als ik nu even wegga gebeurt er weer van alles wedden?
Ik neem de gok
Nou gezamelijk.Brian laat liever iemand anders de zaakjes opknappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het komt blijkbaar niet bij Jaap op dat ie ze zonder Brian had kunnen wakker schudden. Brian en Jaap zijn eigenlijk twee bangerds - eerst alles in gezamenlijk overleg, dan de gezamenlijke 'akties' ... en dat moet je Huub nageven, die durft dat soort dingen ook wel in zijn eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |